karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Είναι οριστικό! Το πρωτάθλημα της Football league δεν ξεκινάει ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο!

Η σέντρα του πρωταθλήματος μετατίθεται για τις 30 Οκτωβρίου και...βλέπουμε!

Η έλλειψη εσόδων για τηλεοπτικό συμβόλαιο και χορηγιών, έκανε την πλειοψηφία των ομάδων της Football League να ψηφίσουν νέα αναβολή...μέχρι να βρεθούν έσοδα!

Παρ' ότι όλα έδειχναν ότι το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 22-23 Οκτωβρίου και μάλιστα η διοργανώτρια είχε ανακοινώσει την ένερξη του πρωταθλήματος και είχε προχωρήσει στον ορισμό της πρώτης αγωνιστικής, τελικά στην συνεδρίαση της Τετάρτης (19/10) τα δεδομένα ανατράπηκαν.

Το πρωτάθλημα δεν ξεκινάει και οι ομάδες παραμένουν στον....πάγο!.

Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται ο προεδρος της Football League Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος δεν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της πλειοψηφίας των ομάδων  καθώς τον θεωρούν υπεύθυνο, για την μη εξεύρεση χορηγιών και τηλεοπτικής συμφωνίας!

To διοικητικό συμβούλιο της Τετάρτης (19/10) ήταν επεισοδιακό και ξεπέρασε τις τρείς ώρες!

Το μπάχαλο στην Β' Εθνική, συνεχίζεται...

Nα σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας, το πρωτάθλημα αργεί να ξεκινήσει τόσο.

Η τελευταία ...μεγαλύτερη καθυστέρηση ήταν την περίοδο 2011-12 όταν και ξεκίνησε 28η Οκτωβρίου.

Αυτή τη φορά, θα... γίνει (;) μετά την παρέλαση!

 Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό

Στη Β' Εθνική ποτέ μη λες ποτέ. Το παρασκήνιο της σέντρας του πρωταθλήματος

Ο Εργοτέλης επέστρεψε απο το -13 (51-66 στο 34') κόντρα στον Πρωτέα Βούλας, αλλά δεν κατάφερε να κάνει την ανατροπή και τελικά γνώρισε την ήττα στο Λίντο με 74-76, μετά απο ένα χιτσκοκικό παινχίδι, για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.

Τα δεκάλεπτα: 20-18, 37-44 (ημίχ.), 51-59, 74-76.


ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Γ. Μακράκης): Γεωργούτσος 15, Καρακωνσταντάκης 8 (2), Μαχαιριανάκης, Βερτούδος, Χουχούμης 25 (5), Σταράκης 3 (1), Χασάπης, Μανιαδής, Σκανδαλάκης, Δόσπρας 4, Σαρρής, Καραλής 17 (2).


ΠΡΩΤΕΑΣ ΒΟΥΛΑΣ (Μ. Μανουσέλης): Αντωνόπουλος, Βλάχος, Λάτσης, Μπούρας, Εμμανουηλίδης 13 (3), Αθηνιώτης 5 (1), Αυγενικός 11 (2), Βαρδαβάς 12, Σκουλούδης 10, Μόρφης 12 (1), Πλόχμης 7, Μούτσα 6.

Ο Βραζιλιάνος Καλέ, ξεπέρασε τον τραυματιμό του και επιστρέφει στα πλάνα του Εργοτέλη για το παιχνίδι της Δευτέρας με τον Ιαλυσό Ρόδου στο Παγκρήτιο στάδιο (3μμ), για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Δεν συνέβη όμωςτο ίδιο με τον Σέρτζιο Λεάλ, ο οποίος θα μείνει εκτός για ένα ακόμη παιχνίδι.

Η 18μελής αποστολή του Εργοτέλη αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:

Στεφανάκος, Βασιλειάδης, Κολόκας, Βογιατζής, Καρράς, Λυδάκης, Τζανής, Μανουσάκης, Δημήτρης, Ρουσάκης, Τσουμάγκας, Μισέλ, Κοιλιάρας, Γκοτσούλιας, Κατσικοκέρης, Καλέ, Καϊμακαμούδης και Πόι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πήρε το «Χ» ο Ερμής στο Μοσχάτο-Δείτε αποτελέσματα και βαθμολογία Γ' Εθνικής

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi