Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (18/2) το πρωί στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση, με την Αναγέννηση Καρδίτσας, που θα γίνει την Κυριακή (19/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι, ολοκληρώθηκε με ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής, καθώς ο Αντουκόρ, υπέστη διάστρεμμα και έμεινε εκτός αποστολής.
Ο Γκανέζος μέσος, προστέθηκε έτσι, στις απουσίες των Κοιλιάρα, Ογκμποε (τραυματίες) και Νάστος (τιμωρημένος).
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος πήρε στην αποστολή 19 ποδοσφαιριστές.
Νέο πρόσωπο στην αποστολή ο γκολκήπερ Γιώργος Στρέζος, μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, τον Ιανουάριο.
Οι 19 παίκτες που επέλεξε ο προπονητής του ΟΦΗ, για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας, είναι οι:
Δερμιτζάκης,Στρέζος, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Χίσι, Μητρόπουλος, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Πάγκαλος, Μάνος, Βουό και Βρεττός.
Εκτός έμειναν οι: Δάφκος, Κοιλιάρας, Ογκμποε, Αντουκόρ, Φαζός, Μπουρσέλης, Κασμερίδης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
H φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ, το Σάββατο (18/2) στο Γεντί Κουλέ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, όχι μόνο...χάιδεψε τον επιθετικό του Απόλλωνα Σμύρνης Αντώνη Πετρόπουλο, για την μεγαλοπρεπέστατη ...μούντζα στον βοηθό διαιτητή στο παιχνίδι με τον Αρη (2-2), σε παιχνίδι του «όμορφου κόσμου» της Β' Εθνικής, αλλά πήρε μια απόφαση, η οποία μπορεί να αποτελέσει «μνημείο» δεδικασμένου στο μέλλον!
Αντί για 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο ΚΑΠ σε αυτές τις περιπτώσεις, ο δικαστής «χρέωσε» τον έμπειρο επιθετικό με 1 μόλις (!) αγωνιστική και το...εξοντωτικό χρηματικό πρόστιμο των 32 ευρώ, για την «μούντζα» στον διαιτητή, βάζοντας αυτόματα με την απόφαση που ελήφθη, την υπόθεση αυτή, στις «ιστορικές» κατά καιρούς, για τα συμβαίνοντα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως για παράδειγμα είναι η εκτόξευση καθίσματος στον αγωνιστικό χώρο, επειδή ...φυσούσε δυνατός αέρας! (αληθινό γεγονός!).
Ο Αντώνης Πετρόπουλος στο φινάλε του αγώνα με τον Αρη, σε μια φάση που ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, αντέδρασε ως ...γνήσιος Ελλην! Με τα δυο του χέρια «μούτζωσε» τον βοηθό, σε μια απο τις πιο ...ξεκαρδιστικές στιγμές της φετινής χρονιάς!
Το VIDEO του αγώνα και οι φωτογραφίες έκαναν θραύση στο διαδίκτυο, αλλά ο δικαστής σφύριξε αδιάφορα!
Οσο γέλιο προκάλεσε η αντίδραση του Πετρόπουλου, να «μουντζώσει» τον βοηθό διαιτητή, άλλο τόσο γέλιο προκάλεσε και η απόφαση του δικαστή, να βάλει μια ποινή-χαδι, η οποία θα προκαλέσει συζητήσεις, σε ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.
Γιατί πολύ απλά, η ουσιαστική ...αθώωση του επιθετικού του Απόλλωνα, άνοιξε το δρόμο, για ένα ατελείωτο «μούντζωμα» στις αποφάσεις των διαιτητών!
Απο τη στιγμή που η ενέργεια αυτή, μάθαμε ότι τιμωρείται πλέον με μόλις 1 αγωνιστική, τότε οι παίκτες μπορούν να ...μουτζώνουν ελεύθερα και ούτε γάτα, ούτε ζημιά!
Θα έλεγε κανείς, ότι η μούντζα...αξίζει πλέον τον κόπο!
Γιατί αλλιώς είναι να «φας» 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο κανονισμός και αλλιώς είναι να δέχεσαι μόνο μια!
Ασφαλώς και η αναφορά μας, δεν έχει να κάνει με τον Αντώνη Πετρόπουλο, με τον οποίο συνδέομαι με φιλία και γνωρίζω πολύ καλά τ ήθος και τον χαρακτήρα του, απο την εποχή που αγωνιζόταν στον ΟΦΗ.
Η αναφορά έχει να κάνει με την «ερμηνεία» της υπόθεσης και την απόφαση της πειθαρχικής της ΕΠΟ.
Είναι θέμα του δικαστή που αποφάσισε, είναι η «προστασία» που κάποιοι λένε ότι έχει φέτος ο Απόλλων εντός και εκτός γηπέδου, στην προσπάθεια του να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ, ότι και να είναι, η υπόθεση αυτή θα μείνει στην ιστορία, όπως άλλες τραγελαφικές, που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς το Ελληνικό ποδόσφαιρο και απλά μας κάνουν να γελάμε και να κλαίμε ταυτόχρονα!
Xωρίς τηλεοπτική κάλυψη θα γίνει και το παιχνίδι ΟΦΗ-Κισσαμικός, για την πρεμιέρα του δευτέρου γύρου στην Football league, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Ετσι, ανεβαίνουν στα τρία συνεχόμενα τα παιχνίδια του ΟΦΗ που δεν θα καλυφθούν τηλεοπτικά, καθώς χωρίς TV θα είναι και οι αναμετρήσεις ΟΦΗ-Αναγέννηση Καρδίτσας (16η αγωνιστική) και Αιγινιακός-ΟΦΗ (17η αγωνιστική).
Η ΕΡΤ3, για την 18η αγωνιστική της Β' Εθνικής, θα καλύψει τηλεοπτικά τις αναμετρήσεις Καλλιθέα-Απόλλων Σμύρνης και Αρης-Αναγέννησης Καρτδίτσας.
Το Σαββατοκύριακο 25-26 Ιανουαρίου θα διεξαχθεί η 18η αγωνιστική της Β' Εθνικής και το αναλυτικό πρόγραμμα, έχει ως εξής:
Αναλυτικά:
Σάββατο (25/2)
15.00 Καλλιθέα - Απόλλων Σμύρνης (ΕΡΤ3)
Κυριακή 26/2)
15.00 Χανιά - Παναιγιάλειος
15.00 Άρης - Αναγέννηση Καρδίτσας (ΕΡΤ3)
15.00 Τρίκαλα - Αγροτικός Αστέρας
15.00 Λαμία - Αιγινιακός
15.00 Πανελευσινιακός - Πανσερραϊκός
15.00 ΟΦΗ - Κισσαμικός
15.00 Καλλονή - Αχαρναϊκός
Πανθρακικός - Σπάρτη ΜΑΤΑΙΩΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Για πρώτη φορά χωρίς TV δυο συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ!