Ο ΟΦΗ είναι βαριά άρρωστος σαν ομάδα και το απέδειξε και στο νοκ-άουτ παιχνίδι με την Κηφισιά στην Καισαριανή, όπου υπέστη ένα μεγάλο κάζο, καθώς γνώρισε την ήττα με 1-0 και τον αποκλεισμό απο το Κύπελλο Ελλάδος.
Δεν είναι όμως, τόσο ο αποκλεισμός του ΟΦΗ, απο μια ομάδα Σούπερ Λιγκ 2, όσο η εικόνα που δείχνει στο γήπεδο και δεν φαίνεται να υπάρχει...γιατρειά.
Αλλωστε η φετινή ομάδα του ΟΦΗ, με την εικόνα που παρουσιάζει δεν θα μπορούσε να έχει προσδοκίες στο Κύπελλο.
Ομως, η εικόνα που δείχνει βάζει σε κίνδυνο και την παραμονή της στην κατηγορία!
Είναι ντροπή για τον ΟΦΗ, να αποκλείεται απο την κατά τα άλλα αξιόλογη ομάδα της Κηφισιάς, που αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκ 2.
Βέβαια, όσοι είδαν το παιχνίδι, θα διαπίστωσαν ότι η πρόκριση της ομάδας του Ηρακλειώτη Γιώργου Πετράκη και του πρώην παίκτη του ΟΦΗ Βαγγέλη Νοικοκυράκη, ο οποίος μάλιστα έδωσε την ασίστ στο γκολ που σκότωσε τον ΟΦΗ (64' Κουιρουκίδης), ήταν απόλυτα δίκαιη.
Ο ΟΦΗ δεν έκανε ούτε...υποψία φάσης, ενώ το χειρότερο όλων, είναι ότι έκανε τρείς αναγκαστικές αλλαγές στο παιχνίδι (Γιαννούλης, Μεγιάδο, Ντιουσέ), οι οποίοι αποχώρησαν με ενοχλήσεις απο το γήπεδο και είναι αμφίβολοι για τον τελικό της Δευτέρας με τη Λαμία.
Η τραγωδία για τον ΟΦΗ, ήταν στο φινάλε του αγώνα, με τον Ντιουσέ να γίνεται αναγκαστική αλλαγή στο 80' και ο ΟΦΗ να συνεχίζει με δέκα παίκτες, καθώς είχαν ολοκληρωθεί οι αλλαγές.
Πολύ δύσκολος ο δρόμος και για το Νίκο Νιόπλια, ο οποίος δεν δείχνει να μπορεί να διαχειριστεί την πολύ δύσκολη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Για αυτήν την εικόνα του ΟΦΗ, δεν υπάρχει πλέον κανείς που να είμαι άμοιρος ευθυνών.
Το παιχνίδι της Δευτέρας με τη Λαμία, στο Γεντί Κουλέ, είναι ένας μεγάλος τελικός για τον ΟΦΗ.
Διαιτητής: Πολυχρόνης (Πιερίας)
Βοηθοί: Χριστοδούλου (Ημαθίας) – Μηνούδης (Πιερίας)
4ος διαιτητής: Αντωνίου (Αχαΐας)
Κηφισιά (Γιώργος Πετράκης): Αναγνωστόπουλος, Μπαρμπόσα, Μαζουλουξής, Σωτηράκος, Νοικοκυράκης, Παπασάββας (86′ Βαφέας), Πέιος, Ναά, Πρίτσας (78′ Γκίνη), Τέτει, Κουϊρουκίδης (74′ Καλλέργης).
ΟΦΗ (Νίκος Νιόπλιας): Στίβενς, Λάρσον, Πασαλίδης (64’ Μπαλογιάννης), Βούρος, Γιαννούλης (33’ λ.τρ. Διαμαντής), Θοράρινσον (65’ Τζου), Μεγιάδο (58’ λ.τρ. Περέα), Ντιουσέ, Τοράλ, Γκερέρο, Ντουρμισάι.
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στην 4η συνεχόμενη χρονιά της στην μεγάλη κατηγορία, βάζει πιο ψηλά τον πήχη και θέλει μια εύκολη παραμονή, αλλά και μια θέση στην πρώτη εξάδα της μεγάλης κατηγορίας, όπως αναφέρθηκε στην επίσημη παρουσίαση του φετινού ρόστερ, αλλά και της φανέλας, που έγινε στο Κτήμα Αρχοντικό στη Ροδιά.
Στην ζεστή βραδιά, που έγινε παρουσία χορηγών, φίλων της ομάδας, εκπροσώπων των αρχών της πόλης, μελών του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά φυσικά και των παικτών, των προπονητών , αλλά και όλου του staff της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, ο στυλοβάτης και πρόεδρος του ΤΑΑ Γιάννης Δανδάλης, ευχαρίστησε όσους μοιράζονται το ίδιο όραμα μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.
Πάνω απο όλους την οικογένεια του, αλλά και όλους, όσους είναι δίπλα του, στην προσπάθεια που κάνει να κρατήσει το βόλει του ΟΦΗ, στα "σαλόνια".
Ο Γιάννης Δανδάλης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Περιφέρεια Κρήτης, για την στήριξη της και την αναβάθμιση του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και ανέφερε ότι αυτό που έχει καταφέρει ο ΟΦΗ, δεν είναι μόνο δικό του επίτευγμα, αλλά μια συνολική προσπάθεια, όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ακόμη ότι, το βόλει θα συνεχίσει να κρατάει ψηλά το σήμα με την ασπίδα του συλλόγου, παροτρύνοντας τον κόσμο της ομάδας να έρθει πιο κοντά, στο τμήμα βόλει.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας, ο οποίος θα είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο τιμόνι της ομάδας, ανέφερε πως φέτος ο ΟΦΗ, δεν έχει καμία σχέση με την περσινή ομάδα, διαθέτει έμπειρους παίκτες και στόχος είναι μια θέση κάτω απο την 4η θέση, αλλά κοντά σε αυτήν.
Ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Γιώργος Πιτσούλης, ευχαρίστησε τον Γιάννη Δανδάλη για τα όσα προσφέρει στον αθλητισμό της Κρήτης και ανέφερε ότι η Περιφέρεια θα είναι δίπλα στην προσπάθεια του ΟΦΗ και του αθλητισμού συνολικά, ενώ κάλεσε τους ανθρώπους του ΟΦΗ να συνεχίσουν τις επισκέψεις σε σχολεία, κάνοντας γνωστό ότι θα γίνουν απο κοινού δράσεις το επόμενο διάστημα.
Ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, δήλωσε συγκινημένος, που η ομάδα κάθε χρόνο κάνει και ένα βήμα παραπάνω και προχωράει και ευχήθηκε υγεία στους αθλητές.
Οι παίκτες με την σειρά τους, αναφέρθηκαν στο δυνατό ρόστερ που έχει φέτος ο ΟΦΗ, το οποίο είναι ικανό, για να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει, ενώ κάλεσαν τον κόσμο της ομάδας, να γεμίσει το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου την Κυριακή (6μμ) στο παιχνίδι της πρεμιέρας με τον πρωταθλητή Παναθηναϊκό.
Η εκδήλωση συνεχίστηκε με κέφι και καλό φαγητό απο τους οικοδεσπότες του "Αρχοντικού" που είναι χορηγοί της ομάδας, ενώ την παράσταση έκλεψαν οι...αφιερώσεις σε τραγούδια τόσο των ξένων, όσο και των Ελλήνων παικτών!
Απο το ΤΑΑ ΟΦΗ με αφορμή την εκδήλωση της επίσημης παρουσίασης της ομάδας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Ηταν μια υπέροχη βραδιά για την ομάδα βόλει του ΟΦΗ μας, η οποία την Κυριακή στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στο κλειστό του ΒΑΚ, ξεκινάει για 4η συνεχόμενη χρονιά, το ταξίδι της στα «σαλόνια» του Ελληνικού βόλει.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όσους είναι κοντά στην ομάδα μας και μοιράζονται μαζί μας, το ίδιο όραμα!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, στο «Κτήμα Αρχοντικό» και τον ιδιοκτήτη του, Μανώλη Σταματάκη, για την άψογη φιλοξενία.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας, αλλά και στην Περιφέρεια Κρήτης, η οποία στηρίζει τον αθλητισμό της περιοχής μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη της Διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που είναι κοντά μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάθε απλό φίλο του ΟΦΗ, που είναι δίπλα μας.
Έχουμε εμπιστοσύνη στον προπονητή και την ομάδα μας και πιστεύουμε ότι φέτος θα μας χαρίσει μεγάλες στιγμές!
Με την ασπίδα του ΟΦΗ στην καρδιά μας, κρατάμε ψηλά τη σημαία του Κρητικού βόλει.
Πάμε δυνατά! Πάμε ΟΦΗ!"
Δείτε ΕΔΩ περισσότερες φωτογραφίες
Η δήλωση του Γιάννη Δανδάλη για την ασπίδα (το σήμα του ΟΦΗ) έκλεψε την παράσταση, στην επίσημη παρουσίαση της φετινής ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί για 4η συνεχόμενη χρονιά, στην Volley League.
«Εμείς κρατάμε ψηλά την ασπίδα του ΟΦΗ» ανέφερε ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σε μια δήλωση με πολλά μηνύματα, αλλά και πολλά χειροκροτήματα από τους παρευρισκόμενους, στην όμορφη εκδήλωση.
Ο Γιάννης Δανδάλης, διευκρίνισε ότι η δήλωση του, δεν ήταν αιχμή για κανένα, αλλά περισσότερο μια παρότρυνση στους υποστηρικτές της ασπίδας, ώστε να έρθουν πιο κοντά στο βόλει του ΟΦΗ, το οποίο παίζει με την ασπίδα στην καρδιά και εκπροσωπεί το σύλλογο, στα "σαλόνια" του Ελληνικού βόλει.
Να σημειωθεί ότι, όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, χρησιμοποιούν και θα συνεχίσουν να το κάνουν, το μητρικό σήμα, του συλλόγου, κάτι που είχε ξεκαθαρίσει απο την πρώτη στιγμή, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Γ.Κορτς