Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια παλιά "συνήθεια" που είναι κάτι σαν παράδοση, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι αυτή που θέλει τα μέλη του Δ.Σ. μετά τις συνεδριάσεις, να πίνουν ένα ...κρασί και να συζητούν πιο χαλαρά, θέματα του συλλόγου και όχι μόνο.
Την παράδοση αυτή, η οποία συνεχίζεται ακόμη και σήμερα, επιθυμεί να διατηρήσει ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης, ο οποίος με αφορμή την ονομαστική του εορτή έκανε το τραπέζι στους συναδέλφους του, στο ιστορικό καφενείο "Αϊβαλιώτης" στην Αγία Τριάδα.
Το καλό κλίμα, τα πειράγματα και οι πλάκες μεταξύ των συμβούλων του Ερασιτέχνη, αλλά και οι ιστορίες για τον ΟΦΗ, έδωσαν και πήραν για μια ακόμη φορά, με την συνοδεία των εκλεκτών μεζέδων του καταστήματος.
Εκλεκτός προσκεκλημένος, στην οικογενειακή βραδιά του ΟΦΗ, ήταν ο ιστορικός ερασιτέχνης παράγοντας του Εθνικού Ηρακλείου Γιάννης Ζερβός, που είναι κάτιοκος της περιοχής.
Η βραδιά κύλησε όμορφα με πολλές ομιλίτικες συζητήσεις και οικογενειακό κλίμα.
Ολοι οι σύμβουλοι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ευχήθηκαν στον Δημήτρη Αποστολάκη, να έχει την υγειά του και να συνεχίσει, την ανιδιοτελή του προσφορά προς τον ΟΦΗ.
Υπερήφανος για την προσπάθεια των παικτών του, δήλωσε ο νέος τεχνικός του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας, ο οποίος στο ντεμπούτο του, στον πάγκο του ΟΦΗ, πήρε την ισοπαλία στο Κλεάνθης Βικελίδης (1-1).
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "ο Αρης είναι πολύ καλή ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο, μας άσκησε μεγάλη πίεση ειδικά μετά το δικό μας γκολ. Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες και την προσπάθεια τους. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε περισσότερα στην επίθεση. Παίρνουμε όμως τον βαθμό".
Ο τεχνικός του Αρη Αλαν Πάρντιου, ανέφερε ότι "στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ευκαιρίες να σκοράρουμε. Παίξαμε πολύ καλά, αλλά δεν τα πήγαμε καλά στην τελική προσπάθεια. Χάσαμε φανταστικές ευκαιρίες, πολλές καθαρές ευκαιρίες, ειδικά στο τέλος. Ο ΟΦΗ έπαιξε δυνατά και οι παίκτες έπαιξαν για τον προπονητή τους. Πρέπει να σκοράρουμε περισσότερα γκολ".
Γ.Κορτς
Βαθμός απο χρυσάφι για τον ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Νταμπράουσκας