karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια παλιά "συνήθεια" που είναι κάτι σαν παράδοση, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι αυτή που θέλει τα μέλη του Δ.Σ. μετά τις συνεδριάσεις, να πίνουν ένα ...κρασί και να συζητούν πιο χαλαρά, θέματα του συλλόγου και όχι μόνο.

Την παράδοση αυτή, η οποία συνεχίζεται ακόμη και σήμερα, επιθυμεί να διατηρήσει ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης, ο οποίος με αφορμή την ονομαστική του εορτή έκανε το τραπέζι στους συναδέλφους του, στο ιστορικό καφενείο "Αϊβαλιώτης" στην Αγία Τριάδα.

Το καλό κλίμα, τα πειράγματα και οι πλάκες μεταξύ των συμβούλων του Ερασιτέχνη, αλλά και οι ιστορίες για τον ΟΦΗ, έδωσαν και πήραν για μια ακόμη φορά, με την συνοδεία των εκλεκτών μεζέδων του καταστήματος.

Εκλεκτός προσκεκλημένος, στην οικογενειακή βραδιά του ΟΦΗ, ήταν ο ιστορικός ερασιτέχνης παράγοντας του Εθνικού Ηρακλείου Γιάννης Ζερβός, που είναι κάτιοκος της περιοχής.

Η βραδιά κύλησε όμορφα με πολλές ομιλίτικες συζητήσεις και οικογενειακό κλίμα.

Ολοι οι σύμβουλοι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ευχήθηκαν στον Δημήτρη Αποστολάκη, να έχει την υγειά του και να συνεχίσει, την ανιδιοτελή του προσφορά προς τον ΟΦΗ.

 

Η θύρα 6 θα είναι και στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ιωνικός (Σάββατο 5/11, 6.30μμ) "ασπρόμαυρη κερκίδα", με παιδιά απο τα τμήματα υποδομής του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
"Μετά απο συνεννόηση Ερασιτέχνη και ΠΑΕ ΟΦΗ, γίνονται οι απαραίτητες διεργασίες, ώστε και σε αυτό το παιχνίδι, η θύρα 6 να δώσει παλμό και ζωντάνια, σε ένα ακόμη παιχνίδι της ομάδας, με στόχο την κατάκτηση της νίκης, που τόσο πού χρειάζεται η ομάδα μας!" αναφέρει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
 
Γ. Κορτς

Υπερήφανος για την προσπάθεια των παικτών του, δήλωσε ο νέος τεχνικός του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας, ο οποίος στο ντεμπούτο του, στον πάγκο του ΟΦΗ, πήρε την ισοπαλία στο Κλεάνθης Βικελίδης (1-1).

Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "ο Αρης είναι πολύ καλή ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο, μας άσκησε μεγάλη πίεση ειδικά μετά το δικό μας γκολ. Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες και την προσπάθεια τους. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε περισσότερα στην επίθεση. Παίρνουμε όμως τον βαθμό".

Ο τεχνικός του Αρη Αλαν Πάρντιου, ανέφερε ότι "στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ευκαιρίες να σκοράρουμε. Παίξαμε πολύ καλά, αλλά δεν τα πήγαμε καλά στην τελική προσπάθεια. Χάσαμε φανταστικές ευκαιρίες, πολλές καθαρές ευκαιρίες, ειδικά στο τέλος. Ο ΟΦΗ έπαιξε δυνατά και οι παίκτες έπαιξαν για τον προπονητή τους. Πρέπει να σκοράρουμε περισσότερα γκολ".

 Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βαθμός απο χρυσάφι για τον ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Νταμπράουσκας

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi