Ο Αφρικανός διαγώνιος του ΟΦΗ Ιγκόμπε Σικούκου, έκανε το καλύτερο του παιχνίδι με τη φανέλα της ομάδας, με 20 πόντους απέναντι στον ισχυρό ΠΑΟΚ
Ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 3-1 σετ, αλλά ο παίκτης απο την Μποτσουάνα, ήταν ένα απο τα κέρδη της ομάδας του Κώστα Δεληκώστα.
Οπως δήλωσε ο Σικούκου στο ofivolleyball.gr "είμαι χαρούμενος απο την εμφάνιση, αλλά θα ήθελα να έχει συνδυαστεί με μια μεγάλη νίκη για μας. Προσπαθήσαμε πολύ, πήραμε ένα σετ, αλλά μέχρι εκεί. Οσο για τη δική μου εμφάνιση, πιστεύω ότι μπορώ να δώσω πολύ περισσότερα στην ομάδα. Ο κόουτς με πιέζει, γιατί πιστεύει σε μένα και βλέπει ότι μπορώ να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο σε διάφορους τομείς του παιχνιδιού. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να βελτιώσω και να δείξω καλύτερη εικόνα στη συνέχεια".
Για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ο Σικούκου, ανέφερε ακόμη ότι "ήταν πολύ ωραίο παιχνίδι. Ήταν πρόκληση για μας. Προσπαθήσαμε να πάρουμε κάτι απο το παιχνίδι, πήραμε ένα σετ, αλλά τελικά ηττηθήκαμε με 3-1. Κάναμε κάποια λάθη που μας κόστισαν. Αλλά παίξαμε και με μια πολύ καλή ομάδα, που θα είναι στους διεκδικητές του τίτλου. Ομως νομίζω ότι το σετ που πήραμε, μας έδειξε σαν ομάδα τι μπορούμε να κάνουμε, απέναντι και σε μια τόσο καλή ομάδα, όπως ο ΠΑΟΚ. Αυτό πρέπει να το κρατήσουμε για τη συνέχεια και να παίξουμε ακόμα καλύτερα στα επόμενα παιχνίδια. Νομίζω ότι η ομάδα απο παιχνίδι σε παιχνίδι, εμφανίζεται καλύτερη".
Για το προσεχές εκτός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ με το Μίλωνα, ο Ιγκόμπε Σικούκου, τόνισε πως "με τον Μίλωνα, είναι ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Παίζουμε με μια πολύ καλή ομάδα. Θα προσπαθήσουμε, για τη νίκη. Παίζουμε βέβαια μακριά απο την έδρα μας και αν παίξουμε με αυτοπεποίθηση μπορούμε να τα καταφέρουμε".
Τρία φιλικά παιχνίδια στην Αθήνα, θα δώσει η ανδρική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της, για το πρωτάθλημα της Α2 υδατοσφαίρισης, που ξεκινάει στις 10 Δεκεμβρίου.
Η ομάδα του ΟΦΗ θα δώσει τρία φιλικά παιχνίδια (ένα το Σάββατο και δυο την Κυριακή) με το Καλαμάκι, στο κολυμβητήριο του Αλίμου.
Οπως δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης "είναι ουσιαστικά τα πρώτα μας φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας και είναι σημαντικά για μας. Θα έχουμε κάποιες απουσίες, αλλά ο στόχος μας είναι να δώσουμε χρόνοσε όλα τα διαθέσιμα παιδιά, ώστε να έχουμε μια συνολική εικόνα".
Για τους φετινούς στόχους του ΟΦΗ, ο Κώστας Φιτσανάκης, ανέφερε πως "θέλουμε να πιστεύουμε ότι η ομάδα φέτος, θα είναι καλύτερη από πέρσι. Πέρσι τερματίσαμε στην 9η θέση, αλλά φέτος θέλουμε να πα΄με ένα βήμα παραπάνω και να μπούμε στην εξάδα".
Με 8 νίκες σε ισάριθμους αγώνες, χωρίς μάλιστα να έχουν χάσει ούτε σετ (!), οι Νεάνιδες του ΟΦΗ στο βόλει, καλπάζουν για τον τίτλο, στο πρωτάθλημα Κρήτης.
Μετά τη νίκη επί του Ηροδότου με 3-0 σετ, τερμάτισαν την πρώτη θέση στον Γ' Ομιλο και θα αντιμετωπίσουν στα χιαστί των ημιτελικών, τα κορίτσια του Νέου ΟΠΕΡ, σε διπλή αναμέτρηση (μέσα -έξω), με το πρώτο παιχνίδι να διεξάγεται στο κλειστό Ρεθύμνου (Κυριακή 20/11, 6μμ) και τη ρεβάνς στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στον άλλο ημιτελικό, θα αναμετρηθούν ο Πήγασος με τον Κύδωνα, με το πρώτο παιχνίδι να γίνεται στο κλειστό του Λίντο (Σάββατο 19/11, 5μμ).
Οπως δήλωσε ο προπονητής των κοριτσιών του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, για την πορεία των κοριτσιών του ΟΦΗ "είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την πορεία μας. Εχουμε ποιότητα σαν ομάδα και πολύ ταλέντο. Είμαστε πανέτοιμοι για τα ημιτελικά και θέλω να τα κορίτσια μας να το ευχαριστηθούν. Να γίνουν ωραία παιχνίδια και να απολαύσουμε την εμπειρία".