karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Σαν κεραυνός εν αιθρία, έπεσε στην ποδοσφαιρική και όχι μόνο, κοινωνία του Ηρακλείου, το άσχημο μαντάτο, για το χαμό του Αντώνη Παπαδάκη, ξαφνικά το πρωί της Τρίτης (22/11) απο ανακοπή καρδιάς, σε ηλικία 55 ετών.

Ο άνθρωπος ξύπνησε νωρίς το πρωί με πόνους στο στήθος και πριν προλάβουν να ειδοποιήσουν γιατρούς ή να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο, έφυγε, έτσι απλά για το μεγάλο ταξίδι, βυθίζοντας σε θλίψη, τους δικούς του ανθρώπους και όσους τον γνώριζαν.

Ο Αντώνης Παπαδάκης, είχε και στο παρελθόν παροβλήματα με την καρδιά του, καθώς είχε υποστεί έμφραγμα, όμως τελευταία δεν είχε προβλήματα.

Η είδηση (μας) σόκαρε όλους, όσους είχαμε την ευκαιρία να τον γνωρίσουμε απο κοντά.

Τα τελευταία χρόνια, ήταν ένας μεγάλος αιμοδότης του Ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, τόσο στην ομάδα του τη Δαμάστα, όσο και σε πολλές άλλες ομάδες και συλλόγους, της περιοχής.

Απο το σπίτι του στην Χερσόνησο, πέρασαν πολλοί τα τελευταία χρόνια, για να λάβουν βοήθεια απο τον Αντώνη, για κάθε τι.

Ομάδες, παίκτες, παράγοντες, προπονητές και άλλοι.

Η επαγγελματική του ενασχόληση, ήταν κυρίως στο εξωτερικό.

Η εταιρεία που συνεργαζόταν, εξόπλιζε ιατρικά κρουαζιερόπλοια σε όλο τον κόσμο.

Στα αθλητικά, μπήκε στη ζωή μας, με την "τρέλα" του, με τη Δαμάστα.

Μια μικρή ομάδα του τοπικού ποδοσφαίρου, την οποία ο Αντώνης με τα χρήματα του και τις μεταγραφές, την ανέβασε  στη Γ' Εθνική, ξεπερνώντας το ταβάνι της.

Ομως η μεγάλη του κατάκτηση, είναι το γήπεδο-κόσμημα που έκανε στη Δαμάστα και αναμόρφωσε την περιοχή.

Ενα γήπεδο που θα το ζήλευαν, μεγάλες ομάδες της περιοχής μας.

Το όνειρο του, ήταν να κάνει εκεί ένα χειμερινό αθλητικό κέντρο και μάλιστα έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση, απο την Περιφέρεια Κρήτης.

Κάποια στιγμή, όταν ο ΟΦΗ αναζητούσε στηρίγματα, για να επιστρέψει στην Α' Εθνική, είχε καταθέσει επίσημη πρόταση αγοράς του πλειοψηφικού πακέτου.

Αν και δεν ολοκληρώθηκε αυτό, ο ίδιος, συμμετείχε οικονομικά με ένα μεγάλο ποσό και συνέβαλλε σημαντικά στην άνοδο του ΟΦΗ, στη μεγάλη κατηγορία, σε εκείνη την πολύ δύσκολη χρονιά στη Β' Εθνική.

Του είχε προταθεί να μπεί σε όλες τις ομάδες της πόλης κατά καιρούς: Στον Εργοτέλη, τον Ηρόδοτο, στον ΠΟΑ, αλλά και σε ομάδες εκτός Ηρακλείου.

Τον τελευταίο καιρό, έδειχνε πικραμένος και απογοητευμένος, αλλά και απόμακρος απο τα αθλητικά δρώμενα.

Ο Αντώνης με τις καλά του και τα κακά του, ήταν ένας αρχοντικός άνθρωπος , ήταν δοτικός και του άρεσε η καλή ζωή.

Δυστυχώς, έφυγε ένας νέος άνθρωπος, αλλά και ένας αιμοδότης του Ερασιτεχνικού αθλητισμού, απο τους λίγους, ελάχιστους, που έχουν μείνει στην περιοχή μας.

Ειδικά στην εποχή του σήμερα, της οικονομικής ανέχειας, όπου το χέρι στην τσέπη, μπαίνει πολύ δύσκολα.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Στον υιό του, αλλά και στον αδερφό του τον Μιχάλη, ο οποίος ήταν πάντα κοντά του, σε όλες του, τις αποφάσεις.

O Aντώνης απόψε θα περάσει το τελευταίο του βράδυ στα εγκώσμια και απο αύριο, θα τα σπάει στους ουρανούς.

Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, για τον χαμό του επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη. 

Η συλλυπητήρια ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι συγκλονισμένο από τον αδόκητο χαμό του επιχειρηματία και φίλου του ΟΦΗ, αλλά και του Ερασιτεχνικού Αθλητισμού, Αντώνη Παπαδάκη.

Η είδηση σκόρπισε μεγάλη θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, καθώς ο Αντώνης, υπήρξε κατά καιρούς συμπαραστάτης του συλλόγου μας.

Τόσο στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όσο και στην ΠΑΕ ΟΦΗ.

Ειδικά δε, στην τελευταία, η οικονομική συμμετοχή του, στο να μπορέσει η ομάδα να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ, στην κρίσιμη τελευταία της χρονιά, στη Β’ Εθνική, ήταν πολύ σημαντική.

Γνωρίζουν πολύ καλά, οι πρωταγωνιστές εκείνης της εποχής και πάντα αναγνώριζαν στον Αντώνη Παπαδάκη, τη συμβολή που είχε και αυτός μαζί με άλλους επιχειρηματίες της πόλης, για να μπορέσει η ομάδα μας, να βρίσκεται εκεί που είναι σήμερα.

Ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός του Ηρακλείου χάνει ένα πραγματικό «αιμοδότη» σε πολύ δύσκολες εποχές οικονομικά, για τα σωματεία.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου, θα παραβρεθεί στην κηδεία, για να εκφράσει τα συλλυπητήρια στους οικείους του.

 

To WINNER επιστρέφει ξανά από σήμερα στις οθόνες της τηλεόρασης CRETA και θα φιλοξενεί κάθε εβδομάδα, μεγάλες προσωπικότητες του αθλητισμού.

Πρώτος μας καλεσμένος, ο άλλοτε πρόεδρος του Ηρακλείου Μανώλης Παπακαλιάτης σε μια συνέντευξη μεγάλων αποκαλύψεων.

Μιλάει για πρώτη φορά για το ιστορικό του λάθος με τον ΟΦΗ, για τις προτάσεις που είχε καταθέσει με άλλους επιχειρηματίες από το Ηράκλειο,για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου της ομάδας, αλλά και για τον σημερινό ιδιοκτήτη Μιχάλη Μπούση, τον οποίο χαρακτηρίζει «θείο δώρο», αλλά εκφράζει και αυτός τις φοβίες του, για το μέλλον του ομογενή επιχειρηματία, στον ΟΦΗ.

Τα χρόνια με το Ηράκλειο στην Α1, αλλά και τα χρήματα που ξόδεψε, για τα οποία όπως λέει έχει μετανιώσει και καλύτερα να τα είχε διαθέσεισε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.

Οι προτάσεις που έχει δεχθεί για υποψήφιος δήμαρχος Ηρακλείου και βουλευτής, αλλά οι επενδύσεις της οικογένειας Παπακαλιάτη στοντουρισμό, με τελευταίες δυο μεγάλες αγορές σε Σαντορίνη και Ελούντα.

Γ.Κορτς

 

Δελιτε παρακάτω το τρέιλερ της εκπομπής.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi