Πέφτουν στην πισίνα αγόρια και κορίτσια τηυς υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, για την διεξαγωγή της 1ης αγωνιστικής του πρωταθήματος Νέαων Ανδρών και γυναικών (Κ19).
Τα αγόρια αγωνίζονται στην πισίνα του Ηρακλείου και τα κορίτσια σε αυτήν των Χανίων, με στόχο το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα.
Οπως τονίζει ο επικεφαλής προπονητής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης "στα αγόρια θέλουμε την πρόκριση στην επόμενη φάση. Ο Κρητικός όμιλος είναι ανταγωνιστικός, όμως θέλουμε να περάσουμε. Στα κορίτσια, είμαστε νέα ομάδα και ο στόχος είναι οι εμπειρίες και η ατομική βελτίωση μέσα απο τέτοια παιχνίδια".
ΝΕΟΙ ΑΝΔΡΕΣ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
1η αγωνιστική
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου
19:30 Ακαδημία Ηρακλείου-ΝΟ Χανίων
20:45 ΟΦΗ-ΝΟ Ρεθύμνου
2η αγωνιστική
Σάββατο 26 Νοεμβρίου
11:45 Ακαδημία Ηρακλείου-ΝΟ Ρεθύμνου
13:15 ΟΦΗ-ΝΟ Χανίων
3η αγωνιστική
Σάββατο 26 Νοεμβρίου
19:15 ΝΟ Χανίων-ΝΟ Ρεθύμνου
20:30 ΟΦΗ-Ακαδημία Ηρακλείου
Στην αποστολή των Νέων Ανδρών του ΟΦΗ μετέχουν οι: Ζουράρης, Σιδηρόπουλος, Φραγκιαδάκης, Πιταροκοίλης, Κόστογλου, Αποστολάκης, Αρώνης, Κόρογλου, Βασιλάκης, Λαμπράκης, Πακιουφάκης, Κεφαλογιάννης, Παχιαδάκης, Ζαχαράκης, Ζαμπιόζης, Ξειδιανάκης, Βάλσαμος, Καλλέργης, Ρομπογιαννάκης, Πετυχάκης.
ΝΕΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
1η αγωνιστική
Σάββατο 26 Νοεμβρίου
12:00 ΝΟ Ρεθύμνου-ΝΟ Χανίων
2η αγωνιστική
Κυριακή 27 Νοεμβρίου
10:00 ΝΟ Ρεθύμνου-ΟΦΗ
3η αγωνιστική
Κυριακή 27 Νοεμβρίου
15:00 ΟΦΗ-ΝΟ Χανίων
Η αποστολή των Νέων γυναικών του ΟΦΗ στα Χανιά: Χρυσοβέργη Ε., Κωστόγλου Μ, Κωστόγλου Ρ ,Καλλέργη Ε, Φασουλά Β, Γιανναδάκη Α, Μεταξά Α Πιταροκοίλη Ρ, Κτενιαδάκη Μ, Ροβυθάκη Ευτ, Σαββάκη Κωνσταντίνα, Σαββάκη Μαρία, Λυραράκη Θ.
Μπαίνουν στο ρίνγκ οι πυγμάχοι του ΟΦΗ, για τους πρώτους τους, ανεπίσημους διασυλλογικούς -προπονητικούς αγώνες, που θα γίνουν το Σάββατο (26/11) στον Άγιο Νικόλαο, με τη συμμετοχή συλλόγων απο το Λασίθι.
"Είναι τα πρώτα μας παιχνίδια, μετά απο αρκετό καιρό προπονήσεων. Θα είναι μια καλή ευκαιρία για τους αθλητές μας, να τεστάρουν τις δυνάμεις τους" τονίζει ο επικεφαλής του τμήματος πυγμαχίας του ΟΦΗ, Μιχάλης Μανιουδάκης.
Να σημειωθεί ότι, διασυλλογικοί προπονητικοί αγώνες θα γίνουν και τον επόμενο μήνα στο Ηράκλειο.
Ενώ το τμήμα πυγμαχίας του ΟΦΗ, θα δώσει τους πρώτους του, επίσημους αγώνες τον Φεβρουάριο.
Οι πυγμάχοι του ΟΦΗ, που θα αγωνιστούν στον Άγιο Νικόλαο:
1. ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
2. ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
3. ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
4. ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
5. ΠΑΞΙΜΑΔΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
6. ΒΕΡΓΕΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
7. ΣΑΚΑΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
8. ΜΠΡΙΛΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
9. ΜΟΝΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
10. ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
11. ΑΘΗΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
12. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
13. ΒΕΡΙΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
14. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
15. ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
*To τμήμα πυγμαχίας του ΟΦΗ, συγχαίρει τον αθλητή Λευτέρη Ηλιάκη, ο οποίος πήρε την 3η θέση στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Kick Boxing στην Αττάλεια της Τουρκίας. Ο αθλητής έκανε προετοιμασία, με το τμήμα πυγμαχίας του ΟΦΗ και δούλεψε πολύ στο κομμάτι της πυγμαχίας, στο αγώνισμα του.
"Κερκίδα του ΟΦΗ" δημιουργεί η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στα παιχνίδια της στο κελιστό του ΒΑΚ με ελεύθερη είσοδο σε αθλητές του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και τους γονείς τους.
"Με την βοήθεια του κόσμου, μπορούμε όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε, ένα μεγάλο αποτέλεσμα!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
H ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Ενα ακόμη μεγάλο παιχνίδι, για την ομάδα μας, την Κυριακή (27/11) στις 5.30μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, με αντίπαλο τον ισχυρό Φοίνικα Σύρου.
Η ομάδα μας ανεβαίνει απο παιχνίδι σε παιχνίδι και με την βοήθεια του κόσμου, μπορούμε όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε, ένα μεγάλο αποτέλεσμα!
Με απόφαση του ΤΑΑ ΟΦΗ, απο αυτό το παιχνίδι και για όλα μέχρι το τέλος της σεζόν, όλοι οι αθλητές του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και οι γονείς τους, θα έχουν ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟ στο κλειστό γυμναστήριο στα παιχνίδια της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στην "κερκίδα του ΟΦΗ".
Oι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν με τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο 2810-311525, ώστε να μπούν ονομαστικά στη σχετική λίστα.
Τα εισιτήρια του αγώνα τιμώνται 5 ευρώ και μπορείτε να τα προμηθευτείτε απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, Καμίνια), ενώ θα διατίθενται και έξω απο το κλειστό γυμναστήριο, δυο ώρες πριν απο την έναρξη της αναμέτρησης.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ, την Κυριακή πάμε βόλει!
Κρατάμε ψηλά τη σημαία του ΟΦΗ και την ασπίδα μας, στην μεγάλη κατηγορία!