Φιλικό παιχνίδι με την Αντερλεχτ θα δώσει ο ΟΦΗ το Σάββατο (3/12, 7μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η Βέλγική ομάδα, θα κάνει προετοιμασία στο Ηράκλειο και το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, μέχρι τις 7/12.
Θα κάνει για μια εβδομάδα προπονήσεις, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο.
Οι Βέλγοι θα δώσουν ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναιτωλικό στις 6/12 (3μμ) και πάλι στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Οι Βέλγοι επέλεξαν τον Παναιτωλικό, λόγω και της παρουσίας του Γιάννη Αναστασίου, που ήταν πρώην παίκτης της Βέλγικης ομάδας.
Ο ΟΦΗ θα δώσει στο Γεντί Κουλέ, ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι με τον Ιωνικό, την Τετάρτη (14/12, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, ενώ αναζητά ένα ακόμη αντίπαλο, για το Σαββατοκύριακο (10-11/12).
Το φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ με την Αντερλέχτ, αλλά και αυτό με τον Ιωνικό, θα μεταδοθούν τηλεοπτικά απο την Cosmote tv.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ότι η Άντερλεχτ επέλεξε την Κρήτη και το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο για το χειμερινό καμπ προετοιμασίας της από τις 30 Νοεμβρίου ως τις 7 Δεκεμβρίου.
Η κορυφαία ομάδα στην ιστορία του Βελγίου με 34 πρωταθλήματα, 9 κύπελλα και 13 σούπερ καπ, αλλά και συνάμα μια από τις πιο δημοφιλείς ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, με σταθερή παρουσία στις διεθνείς διοργανώσεις θα βρεθεί στο Ηράκλειο και θα προπονείται καθημερινά στο ανακαινισμένο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, με τρία νέα γήπεδα φυσικού, υβριδικού και συνθετικού χλοοτάπητα.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στην Κρήτη, στο πλαίσιο του “Cretan Camp” θα δώσει δύο φιλικούς αγώνες στο γήπεδο «Θ. Βαρδινογιάννης», το Σάββατο 3/12 με αντίπαλο τον ΟΦΗ (19:00) και την Τρίτη 6/12 (15:00) με αντίπαλο τον Παναιτωλικό.
Είναι η πρώτη φορά που μια από τις κορυφαίες ομάδες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου επιλέγει την Ελλάδα για το χειμερινό camp προετοιμασίας της, επισφραγίζοντας το υψηλότατο επίπεδο των εγκαταστάσεων του Β.Α.Κ. που αναβαθμίστηκαν από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με την αρωγή της Περιφέρειας Κρήτης.
Την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου στις 7μμ, θα διεξαχθεί η εκτός έδρας αναμέτρηση του ΟΦΗ, με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο κλειστό γυμναστήριο "Νίκος Σαμαράς", για την 7η αγωνιστική της Volley League.
Η ΕΣΑΠ ανακοίνωσε το πρόγραμμα των δυο επόμενων αγωνιστικών.
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός για την 8η αγωνιστική, θα γίνει το Σάββατο 17/12, στις 6μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το προσεχές Σαββατοκύριακο (3 και 4/12) δεν θα έχουμε αγώνες για το πρωτάθλημα της Volley League. Θα διεξαχθούν αγώνες για το Λιγκ Καπ Νίκος Σαμαράς.
O «τιμονιέρης» της Εθνικής ομάδας πόλο των Ανδρών, Θοδωρής Βλάχος που έβαλε την υπογραφή του στην μεγαλύτερη επιτυχία ομαδικού αθλήματος στην χώρα, την κατάκτηση του αργυρού Ολυμπιακού μεταλλίου στο Τόκιο, σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο WINNER της τηλεόρασης CRETA.
Και τι δεν έχει κατακτήσει ακόμη ο κορυφαίος Ελληνας προπονητής όλων των σπορ με βάση τις επιδόσεις του:
-Δυο χάλκινα μετάλλια σε Παγκόσμια πρωταθλήματα με την Εθνική ομάδα.
-Ένα Τσάμπιονς Λίγκ με τον Ολυμπιακό.
Το χρυσό μετάλλιο που είναι το μεγάλο όραμα για την Ολυμπιάδα του Παρισιού (2024), η επιλογή του να επιλέξει την Εθνική ομάδα όταν του τέθηκε το δίλημμα Εθνική ή Ολυμπιακός, αλλά και οι Κρητικοί πολίστες της Εθνικής ομάδας που αυξάνονται όλο και περισσότερο και δίνουν ψυχή στο Εθνικό μας συγκρότημα.
Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη του Θοδωρή Βλάχου, στην τηλεόραση CRETA, μια πραγματική κατάθεση ψυχής!