Η συμμετοχή του Κοσμά Τσιλιανίδη, για πρώτη φορά φέτος, σε αποστολή του ΟΦΗ, ξεχωρίζει ενόψει του αγώνα με τον Παναθηναϊκό, στη Λεωφόρο (Τετάρτη 28/12, 9.30μμ).
Ο ικανός επιθετικός, δεν έχει παίξει σε κανένα παιχνίδι φέτος, λόγω προβλημάτων με τους τραυματισμούς και η συμμεοχή του για πρώτη φορά σε αποστολή, σκορπά ελπίδες για τη συνέχεια, καθώς αγωνίζεται σε μια θέση (επίθεση), που ο ΟΦΗ "πονάει".
Στην αποστολή του ΟΦΗ, επέστρεψε και ο έμπειρος Γιαννούλης.
Αλλά και ο Μπαλογιάννης, που δεν αγωνίστηκε με τον Ατρόμητο.
Εκτός θα είναι ο τιμωρημένος Βούρος και οι τραυματίες οι Καμάου, Τζού, Μπουζούκης, Στάικος, Θεοδωσουλάκης, Σωτηρίου, Σηφάκης, Θοράρινσον, Γρίβας.
Στην 20μελή αποστολή μετέχουν οι: Μανδάς, Stevens, Larsson, Μαρινάκης, Μπαλογιάννης, Yohou, Γιαννούλης, Διαμαντής, Πασαλίδης, Perea, Mellado, Diousse, Neira, Toral, Τσιλιανίδης, Αποστολάκης, Bifouma, Dicko, Guerrero, Durmishaj.
Υπερήφανος, για τους παίκτες του ΟΦΗ, δήλωσε ο Βάλντας Νταμπράουσκας, μετά τη λήξη του αγώνα στη Λεωφόρο (1-1).
Οπως είπε στην κάμερα της Cosmote «φυσικά ηταν πολυ δύσκολο γιατι μείναμε με 10 παίκτες και πετάχτηκε ολη η προετοιμασία που είχαμε κάνει. Σήμερα μπορούμε να μιλήσουμε μόνο για τον χαρακτήρα της ομάδας και το πόσο μεγάλα παιδιά έχουμε. Είμαι πολύ περήφανος, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, φεύγουμε με έναν βαθμό».
Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Ιβάν Γιοβάνοβιτς,ανέφερε ότι η ομάδα του, δεν άξιζε τη νίκη.
Οπως είπε «στο σημερινό παιχνίδι μας στεναχωρούν όλα. Δεν αξίζαμε κάτι παραπάνω. Ήταν απογοητευτικό το παιχνίδι μας απέναντι σε μία ομάδα που έπαιζε με 10 παίκτες, όμως εμείς δεν καταφέραμε τίποτα.
Δεν ήταν καλό παιχνίδι, κάναμε πολλά λάθη, είχαμε άγχος, βιαζόμασταν. Δεν είχαμε σαν ομάδα προσωπικότητα να το κερδίσουμε και όπως παίξαμε είναι φυσιολογικό να μη μπορούμε να το κερδίσουμε.
Ήταν μία καλή χρονιά για εμάς, με κατάκτηση τίτλου και μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα, έχουμε προσδοκίες πλέον, ο κόσμος ήταν εδώ αλλά δεν ανταποκριθήκαμε εμείς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ αναζητάει μεταγραφικές λύσεις, για την επίθεση του, στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου και μια απο τις περιπτώσεις που τσεκάρει ο τεχνικός του ΟΦΗ Βάλντας Νταμπράουσκας, είναι αυτή του 21χρονου Ρώσου ακραίου επιθετικού Βαλεντίν Ζέχοφ, ο οποίος θα συμμετάσχει απο εδώ και στο εξής στο προπονητικό πρόγραμμα του ΟΦΗ.
Οριστική απόφαση για τον συγκεκριμένο παίκτη, θα λάβει ο προπονητής του ΟΦΗ.
O Zέχοφ αγωνιζόταν στην FK Spartaks Λετονίας και είχε 34 παιχνίδια, δυο γκολ και δυο ασίστ.
Δείτε τον στο παρακάτω VIDEO