Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πολύ σωστά έχουν πέσει τα φώτα στον ΟΦΗ, στην σπουδαία μεταγραφή-επιστροφή του Βραζιλιάνου φορ Λουίς Φελίπε, που ήταν το...κερασάκι στις μεταγραφικές επιλογές, που έκανε ο ΟΦΗ τον Ιανουάριο (Μοσκέρα, Μπάκιτς, Γκρόνιγκ, Χριστογεώργος).
Για μένα ωστοσο, η πιο σημαντική δουλειά, τον Ιανουάριο, έγινε απο τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ, Μηνά Λυσάνδρου.
Και ήταν η εκκαθάριση του επιβαρυμένου αγωνιστικά και οικονομικά, ρόστερ της ομάδας.
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, ο άνθρωπος που έχει σήμερα το γενικό κουμάντο στον ΟΦΗ, κατάφερε, να απαλλάξει την ομάδα, απο 6 συμβόλαια παικτών, κάτι που μόνο εύκολο δεν είναι, ειδικά στα μέσα της περιόδου.
Εκεί, που στο παρελθόν, η λέξη διαζύγιο έμοιαζε άγνωστη, για τον ΟΦΗ και πολλές φορές οι ποδοσφαιριστές, εκμεταλευόταν αυτήν την αδυναμία της ομάδας και "καθόταν" στα συμβόλαια τους χωρίς να παίζουν, τώρα, είχαμε, κάτι εντυπωσιακά διαφορετικό.
Με τις αποτελεσματικές ενέργειες του διευθύνοντα συμβούλου της ΠΑΕ, λαμβάνοντας προφανώς και ο ίδιος έγκαιρα, τη "μαύρη λίστα" απο τον Νταμπράουσκας, κατάφερε να απαλλάξει το σύλλογο, απο περιττά έξοδα και απο παίκτες, που είτε είχαν κάνει τον κύκλο τους και δεν είχαν να προσφέρουν κάτι άλλο, είτε δεν πρόσφεραν απολύτως τίποτα.
Οι Μπουζούκης, Στάικος, Ντουρμισάι, Γκερέρο, Στίβενς, Καμάου, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, δεν θα... λείψουν σε κανένα, στον ΟΦΗ.
Ο Λυσάνδρου -και του αξίζουν συγχαρητήρια- ξήλωσε το κακοραμμένο πουλόβερ και προσπάθησε να διορθώσει ολέθρια λάθη και αστοχίες, για τις οποίες, η ευθύνη έχει ήδη αποδοθεί απο τον κόσμο, σε εκείνους που έκαναν, τις επιλογές.
Η ομάδα -επιτέλους-γλύτωσε κάποια χρήματα και κάποια απο αυτά, επιχείρησε να τα επενδύσει σε παίκτες, όπως ο Φελίπε και οι υπόλοιποι, τους οποίους επέλεξε ο Νταμπράουσκας και θα τους κρίνουμε και αυτούς, στην πορεία.
Ακόμη, η ομάδα δείχνει να απέκτησε μια ισορροπία σε παίκτες και θέσεις, κάτι που δεν συνέβαινε στο παρελθόν, καθώς λόγω των συνεχόμενων αστοχιών στις επιλογές, ο σύλλογος δούλευε με υπέρογκο αριθμό παικτών, με αποτέλεσμα σε κάποιες θέσεις να υπάρχει αδικαιολόγηση υπεραριθμία παικτών και σε κάποιες άλλες θέσεις, οφθαλμοφανέστατη, γύμνια.
Η αποστολή του Λυσσάνδρου σε ότι αφορά την εκκαθάριση, δε τελείωσε, καθώς είναι αλήθεια, ότι υπάρχουν και 2-3 ακόμη, που πρέπει να να κουνήσουν μαντίλι.
Αλλά, μέσα σε μια μεταγραφική περίοδο, ειδικά μεσούσης της σεζόν, δεν μπορείς να τα κάνεις και όλα!
Ο CEO έκανε ήδη, αρκετά, πολύ περρισσότερα, απο ότι κανείς, θα περίμενε.
Προσωπικά, διακρίνω, μεταξύ άλλων, που θα αναφέρω, κάποια άλλη στιγμή, ένα πρωτοφανές νοικοκύρεμα της ομάδας και μια εκκαθάριση, που δεν έχει γίνει ποτέ στα χρονικά.
Και όλη αυτή η αποτελεσματική δουλειά, έχει, όπως ανέφερα και πριν, ονοματεπώνυμο.
Ο Λυσάνδρου πιστώνεται ακόμη, την πρόσληψη Νταμπράουσκας, τον τρόπο που διοίκηση-προπονητής-σκάουτερ κινήθηκαν στις μεταγραφές, (μακριά απο το αλαλούμ του παρελθόντος, ο προπονητής δίνει θέσεις και άλλοι του φέρνουν τους παίκτες), με αποκορύφωμα το σπουδαίο deal με τον Λουίς Φελίπε, αλλά και ένα σίγουρα καλύτερο άνοιγμα της ομάδας και του ίδιου προσωπικά, στην τοπική κοινωνία, αλλά και στην οικογένεια του ΟΦΗ συνολικά, κάτι που κατά γενική ομολογία, είχε λείψει, στη νέα εποχή.
Για όλα αυτά, όμως, θα αναφερθούμε, εκτενώς, κάποια άλλη στιγμή.
Tην ήττα με 3-0 γνώρισε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, απο τον ΠΑΟΚ, στην Πυλαία.
Ο προπονητης του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας προφύλαξε τον Γιώργο Τζιουμάκα, που έχει ένα τράβηγμα, ενόψει του πολύ κρίσιμου αγώνα με τον Μίλωνα (Κυριακή 12/2, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Με τον ΟΦΗ αγωνίστηκε για πρώτη φορά, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ο διεθνής Λετονός κεντρικός Βλάντισλαβ Μλούμπεργκγς.
Χωρίς τον βασικό του διαγώνιο και ηγέτη της ομάδας (Τζιουμάκας), ο ΟΦΗ δεν μπόρεσε να είναι όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε,απέναντι στον πολύ ισχυρό ΠΑΟΚ, που είναι μέσα στους διεκδικητές του πρωταθλήματος.
Ο δικέφαλος του Βορρά, είχε εύκολο έργο και καθάρισε εύκολα το παιχνίδι.
Τα σετ: 25-13, 25-12, 25-11.
Δείτε όλο το παιχνίδι με μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING απο το κανάλι της ΕΣΑΠ.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, κέρδισαν τη βροχή και το πολικό ψύχος στον Κρουσώνα και με το 4-0 επί του Λεοντικού, συνέχισαν την πετυχημένη παρουσία τους, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών.
Πραγματικές ηρωίδες, οι παίκτριες και των δυο ομάδων, αγωνίστηκαν σε αντίξοες συνθήκες και κάτω απο δυνατή βροχή και στα 90 λεπτά του αγώνα.
Το σκορ για τον ΟΦΗ, άνοιξε η Kalaberova στο 18', μετά απο ωραίο συνδυασμό με την Rybanska.
Στο 58' τα κορίτσια του ΟΦΗ, έκαναν το 2-0 με την Πατερνά, ενώ στο 71' η Rybanska ανέβασε το δείκτη του σκορ στο 3-0.
Στο 84' η Αραβιάκη, έγραψε το τελικό 4-0.
Να σημειωθεί ότι στο ημίχρονο, τα κορίτσια του ΟΦΗ, άλλαξαν τις φανέλες τους, λόγω της δυνατής βροχής.
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Siejka, Κουκουλάκη, Πέιου, Τριβυζάκη, Αεράκη, Κυδωνάκη, Kαραλουκά, Kalaberova, Πατερνά, Κωνιωτάκη, Rybanska.
Επαιξαν και οι Αραβιάκη, Χαμαλίδου, Παπακωσταντή, Μανιά.
Το παιχνίδι μεταδόθηκε ζωντανά απο την τηλεόραση Creta. Δείτε το παρακάτω.