Με μια βολή, στα 55.50, πολύ κοντά στο ατομικό της ρεκόρ που ειναι 56.06, η ακοντίστρια του ΟΦΗ, Αφροδίτη Μανιού, έκανε αξιόλογη εμφάνιση στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο ρίψεων της Πορτογαλίας και τερμάτισε τελικά στην πρώτη δεκάδα.
H Aφροδίτη Μανιού έδειξε ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το μέλλον της ανήκει σε ότι αφορά στην παρουσία της, σε μεγάλες διοργανώσεις.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, είχε κάνει πρόσφατα στο Χειμερινό Κύπελλο ρίψεων στο Ηράκλειο 56.06 και τώρα με το 55.50, έδειξε ότι είναι σταθερή στα μέτρα της.
Η ακοντίστρια του ΟΦΗ, πήγε στην Πορτογλία με την 4η φετινή καλύτερη επίδοση, ωστόσο ο αγώνας ήταν υψηλού εππέδου.
Η πρωταθλήτρια Ευρώπης Ελίνα Τζένγκο με βολή στα 63.65, πήρε την πρώτη θέση, κερδίζοντας το ευρωπαϊκό Κύπελλο και ανέβηκε στο νούμερο 1 της Παγκόσμιας κατάταξης στο αγώνισμα της.
Γ.Κορτς

Την πρώτη του νίκη, πανηγυρίζει το τμήμα πυγμαχίας του ΟΦΗ!
Στους πρώτους αγώνες, μετά την επανεκκίνηση του, που έγιναν στην Θεσσαλονίκη για το Κύπελλο πόλεων με διοργανωτή τον Άρη στο "Κλεάνθης Βικελίδης", ο πυγμάχος του ΟΦΗ Θεόδωρος Μπριλάκης, κέρδισε με ομόφωνη απόφαση των κριτών, τον αθλητή Στέφανο Σαμαλίδη.
Σπουδαία εμφάνιση, έκανε όμως και η 16χρονη Μαρία Βεργετάκη, η οποία ηττήθηκε με 2-1 απο την πρωταθλήτρια Ελλάδος και μέλος της Εθνικής ομάδας Ουρανία Κατζάρη.
Η μικρή του ΟΦΗ, απέναντι σε μια πολύ δυνατή αθλήτρια με διακρίσεις και στο εξωτερικό, κέρδισε τις εντυπώσεις και έδειξε ότι το μέλλον της ανήκει.
Ο προπονητής των αθλητών του ΟΦΗ Γρηγόρης Φανουργάκης, δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των δυο πυγμάχων και τους συνεχάρη για την προσπάθεια τους. "Και τα δυο παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Το σημαντικό είναι ότι η πυγμαχία του ΟΦΗ επέστρεψε και πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ καλές στιγμές στο μέλλον".
Γ. Κορτς


Τρία πρόσωπα που πρόσφεραν στον ΟΦΗ, σε δύσκολες εποχές, τίμησε η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, στο περιθώριο του αγώνα με τον Πρωτέα Βούλας, στο κλειστό γυμναστήριο, του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο λόγος για τους Ανδρέα Μαγγανά (1981-84), Μιχάλη Κανάκη (1969-80) και Γιάννη Ναλετάκη (1969-80), οι οποίοι έλαβαν απο μια τιμητική πλακέτα και μια φανέλα του ΟΦΗ.
Στη φωτογραφία, την στιγμή των απονομών, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς, ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ Μπάμπης Μαρκάκης, ο Μιχάλης Ρωμανίδης και τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Μάνος και Ηρακλής Σφακιανάκης και ο Μιχάλης Επταμηνιτάκης.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ηττα του ΟΦΗ στο κλειστό του ΒΑΚ