Ζωντανός για μια θέση στην πρώτη τετράδα της Α2, έμεινε ο ΟΦΗ, ο οποίος έκανε επίδειξη ισχύος απέναντι στο Ναύπλιο, το οποίο και κέρδισε με 18-3, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Η ανωτερότητα του ΟΦΗ ήταν ξεκάθαρη, ενώ ο προπονητής του ΟΦΗ Κώστας Φιτσανάκης, είχε την ευκαιρία να δώσει πολύ χρόνο στα παιδιά απο τις υποδομές της ομάδας.
Πάντως, θα πρέπει να επισημάνουμε και το δύσκολο ταξίδι που είχε η ομάδα του Ναυπλίου, καθώς όπως είπαν οι άνθρωποι της ομάδας, κάποιοι αθλητές ξεκίνησαν απο τις 3 το πρωί απο το Ναύπλιο, για το δύσκολο ταξίδι στην Κρήτη, γεγονός που επισήμανε στις δηλώσεις του σε μια ένδειξη Fair Play και ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
"Ξέρω ότι τα παιδιά του Ναυπλίου είχαν δύσκολη αποστολή για να ταξιδέψουν στην Κρήτη. Να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στη συνέχεια. Εμείς, βάλαμε και τα νέα παιδιά, που το χρειαζόμαστε και ετοιμαζόμαστε για το σημαντικό παιχνίδι με τον Γέρακα", ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
To εκτός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ στον Γέρακα, θα γίνει το Σάββατο (18/3).
Γ.Κορτς

Συγχαρητήρια στους "Κρήτες" για την ζεστή ομιλίτικη βραδιά που διοοργάνωσαν, έδωσε με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
"ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν εκεί, για να στηρίξει την προσπάθεια που κάνουν οι "Κρήτες", ένα ζωντανό κύτταρο του ΟΦΗ μας. Τραγουδήσαμε, χορέψαμε, φωνάξαμε συνθήματα, για τον ΟΦΗ μας!" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, μέλη του Δ.Σ. του οποίου ήταν στη εκδήλωση, όπως και η γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου.
H ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί την Πανελλήνια Λέσχη Φίλων ΟΦΗ Κρήτες 4, Θοδωρής Παπαδόπουλος, για την εκδήλωση που διοργάνωσε την Παρασκευή 17 Μαρτίου, στο κέντρο "Ζέφυρος", στην Αμμουδάρα.
Παρά την κακοκαιρία και την δυνατή βροχή, ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν εκεί, για να στηρίξει την προσπάθεια που κάνουν οι "Κρήτες", ένα ζωντανό κύτταρο του ΟΦΗ μας.
Τραγουδήσαμε, χορέψαμε, φωνάξαμε συνθήματα, για τον ΟΦΗ μας!
Ο σύλλογος μας, χρειάζεται τέτοιες εκδηλώσεις!
Σαν Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ήμασταν εκεί, όπως και η γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου.
Οφείλουμε να συγχαρούμε τους διοργανωτές για αυτήν την εξαιρετική ομιλίτικη βραδιά.
Και του χρόνου!
Μια ακόμη αθλήτρια του ΟΦΗ, κλήθηκε στην Εθνική ομάδα.
Η 18χρονη αμυντικός (αριστερό μπακ) της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, Αγγελική Κουκουλάκη, θα συμμετάσχει σε επίσημο τουρνουά UEFA WU19 Round 2 της Εθνικής Ομάδας Νεανίδων στην Iταλία, το διάστημα από 03-12/04/2023.
Μάλιστα, είναι η δεύτερη αθλήτρια του ΟΦΗ, που θα αγωνιστεί σε επίσημο τουρνουά της UEFA, καθώς και η 16χρονη κεντρικός αμυντικός της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, Παρασκευή Κωνιωτάκη, κλήθηκε σε επίσημο τουρνουά UEFA WU17 Round 2 της Εθνικής Ομάδας Κορασίδων στην Λιθουανία, το διάστημα από 20/03-31/03/2023.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει και τις δυο αθλήτριες και τους εύχεται καλή επιτυχία, στις συμμετοχές τους, με την γαλανόλευκη.