Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πριν καλά-καλά κοπάσουν τα πανηγύρια απο την άνοδο της Κηφισιάς, για πρώτη φορά στην ιστορία της, στην Σούπερ Λίγκ, έσκασαν και τα διαζύγια, με δυο απο τους βασικότερους συντελεστές του σχεδιασμού και της ανόδου της ομάδας.
Ο Ηρακλειώτης προπονητής Γιώργος Πετράκης και ο Γενικός διευθυντής Γιώργος Τζουτζάρης αποτελούν παρελθόν, σε δυο ηχηρές αποχωρήσεις για τη νεοφώτιστη ομάδα, η οποία έχει κλείσει προπονητή για την μεγάλη κατηγορία τον Ακη Μάντζιο, γεγονός που δείχνει ότι κάποιες αποφάσεις, είχαν ήδη παρθεί, απο τον πρόεδρο της ομάδας Χρήστο Πρίτσα.
Ετσι, ο Γιώργος Πετράκης, που έχει πάρει με τη Λαμία, το βάπτισμα του πυρός στη μεγάλη κατηγορία, δεν θα κοουτσάρει στα σαλόνια την ομάδα που ο ίδιος ανέβασε, κάτι που ανακοινώθηκε και επίσημα απο την ομάδα της Κηφισιάς.
Πριν απο μερικά 24ωρα ο Γιώργος Πετράκης δήλωνε για την επιτυχια της Κηφισιάς, ότι «για μένα ήταν η πρώτη χρονιά που προπόνησα ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό. Ηταν η μεγαλύτερη στιγμή της καριέρας μου, παρότι έχω προπονήσει και στην Super League 1. Υπήρχε πίεση και φέτος και όλο αυτό εξελίσσει και μένα.Ο,τι βιώνουμε μπορεί να μας βελτιώσει. Πήρα εμπειρίες και στο Λουξεμβούργο και στην Κύπρο και επέστρεψα στην Ελλάδα για να δείξω το έργο μου. Βρέθηκε η Κηφισιά και μου έδωσε τον χώρο και τις προϋποθέσεις και τους βγάλαμε όλους ασπροπρόσωπους.»
Για το μέλλον του, είχε πεί ότι: «Δεν έχει υπάρξει κάποια συζήτηση. Τελειώνει και το δικό μου συμβόλαιο. Ολα ξεκινούν από το τι θέλει να κάνει η ομάδα και το συμφέρον του καθενός. Εννοείτε ότι η Κηφισιά μπορεί να γίνει ένα πολύ ωραίο πρότζεκτ στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η ομάδα, πρέπει να εξελιχθεί σε πολλά πράγματα, χρειάζεται στρατηγικό πλάνο. Αν μπουν σωστές βάσεις από την αφετηρία θα μπορεί να γίνει κάτι καλό στο μέλλον».
Ενώ και ο Γιώργος Τουτζάρης, που είχε σπουδαίο ρόλο, στην επαγγελματική οργάνωση της ομάδας σε όλα τα επίπεδα, φαίνεται να χαιρετάει την Κηφισιά, με ανάρτηση του στο Facebook.
Οπως τονίζει "ένα χρόνο πριν τέτοιο καιρό ξεκίνησε η καινούργια μου ποδοσφαιρική περιπέτεια και ένα χρόνο μετά ολοκληρώθηκε, μέσα σε έντονα συναισθήματα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και ευγνωμοσύνη για ΟΛΟΥΣ όσους συνέβαλαν στη μεγάλη αυτή επιτυχία.
ΥΓ... σίγουρα κάπου θα ξαναβρεθούμε".
Παράξενες, πράγματι, αποφάσεις, αλλά τίποτα δεν πρέπει να μας ξενίζει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, στο οποίο όλα είναι πιθανά.
Επρεπε να φτάσουμε στα μέσα του Ιουνίου, για να ολοκληρωθεί η πολύπαθη Σούπερ Λίγκ 2.
Απο τους Κρητικούς εκπροσώπους στην κατηγορία, έπεσαν οι Ηρόδοτος (αποβολή) και Επισκοπή (τερμάτισε στη 13η θέση με 16β), ενώ τα Χανιά που θέλουν του χρόνου να πρωταγωνιστήσουν τερμάτισαν στην 4η θέση. Καλή σεζόν έκανε ο ΟΦΙεράπετρας, ο οποίος εξασφάλισε εύκολα την σωτηρία του και τερμάτισε στην 6η θέση στο Νότιο Ομιλο με 45 βαθμούς.
Την πρώτη θέση και την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ πήρε η Καλλιθέα. Υποβιβάστηκαν οι Προοδευτική, Επισκοπή, ΠΑΟ Ρουφ και
Ηρόδοτος (αποβλήθηκε).
30ή αγωνιστική (τελευταία)
Αιγάλεω-Προοδευτική 1-1
ΠΑΟ Ρουφ-Καλλιθέα 1-2
Χανιά-Ολυμπιακός Β 4-2
Καλαμάτα-ΑΕΚ Β 0-1
Απόλλων Σμύρνης-Κηφισιά 0-0
Ηλιούπολη-ΟΦΙ 2-3
* Επισκοπή-Ηρόδοτος 3-0 α.α.
Ρεπό: Παναχαϊκή
Η Βαθμολογία (τελική)
1. Κηφισιά 66
——————————————
2. Καλλιθέα 65
3. Απόλλων Σμύρνης 56
4. Χανιά 51
5. Καλαμάτα 47
6. ΟΦΙ 45
7. Ηλιούπολη 41
8.Παναχαϊκή 36
9. Ολυμπιακός Β 34
10. Αιγάλεω 34
11. ΑΕΚ Β 29
——————————————
12. Προοδευτική 29
13. Επισκοπή 16
14. ΠΑΟ Ρουφ 12
15. Ηρόδοτος αποβλήθηκε
*Εχουν αφαιρεθεί 10 βαθμοί από τον Ολυμπιακό Β για τα παιχνίδια του α’ γύρου με Καλλιθέα, Κηφισιά.
**Αφαιρούνται προσωρινά τρεις (3) βαθμοί από την ΠΑΕ Παναχαϊκή κατόπιν απόφασης του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ.
Ηταν γνωστό, έγινε και επίσημο.
Η διοίκηση του Ηροδότου, που θα επιχερήσει ένα restart απο τη Γ' Εθνική, έδωσε τα "κλειδιά" στον Μανώλη Παπαματθαιάκη, ο οποίος αναλαμβάνει να χτίσει την ομάδα της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο έμπειρος τεχνικός πέτυχε στο παρελθόν ένα άθλο, ανεβάζοντας την ομάδα στην Σούπερ Λίγκ 2.
Αυτή τη φορά, με γνώριμους συνεργάτες στην διοίκηση, θα επιχειρήσει να παρουσιάσει ξανά μια ανταγωνιστική ομάδα.
Είναι σίγουρο, ότι με την εμπειρία του και τη γνώση του στην κατηγορία, ο Μανώλης Παπαματθαιάκης, θα παρουσιάσει μια δυνατή ομάδα.
Ο Ηρόδοτος έχει υλικό, έχει υποδομές, γήπεδο, ιστορία και κόσμο, για να σταθεί στα πόδια του και είναι δύναμη στην κατηγορία.
Στον Ηρόδοτο τις τελευταίες εβδομάδες, παρατηρείται μια συσπείρωση, ώστε να μπορέσει η ομάδα να συνέλθει απο την δυσάρεστη φετινή περιπέτεια στην Σούπερ Λίγκ 2, που κορυφώθηκε με την αποβολή της ομάδας, απο το πρωτάθλημα.
Να σημειωθεί ότι, η ιστορική ομάδα, θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, με -5 βαθμούς, λόγω της αποβολής της, απο την Σούπερ Λίγκ 2.
Στην φωτογραφία, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ηροδότου Μανώλης Λημναίος με το νέο προπονητή της ομάδας, Μανώλη Παπαματθαιάκη.
Γ.Κορτς