Μεγάλη διάκριση, για τον πρωταθλητή Ελλάδος (Κ18) του ΟΦΗ, Μύρων Ρεθυμιωτάκη.
Κλήθηκε να συμμετάσχει στις "Ολυμπιακές ημέρες", που θα γίνουν στο Μάριμπορ τη Σλοβενίας, στις 25 Ιουλίου.
Πρόκειται για μια μεγάλη διοργάνωση, κάτι σαν μια μικρή Ολυμπιάδα, αλλά για τους ταλαντούχους αθλητές απο όλη την Ευρώπη κάτω των 18 ετών.
Ο πρωταθλητής του ΟΦΗ, θα είναι μεταξύ των 21 Ελλήνων αθλητών που θα συμμετάσχουν σε αυτήν την σπουδαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, με τα μεγαλύτερα ταλέντα του κλασικού αθλητισμού, απο όλη την Ευρώπη.
O Mύρων Ρεθυμνιωτάκης, αναδείχθηκε πρόσφατα πρωταθλητής Ελλάδος στα 110 μ εμπόδια, με χρόνο 14.16 (ατομικό ρεκόρ) στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που έγινε στην Πάτρα.
Πέρασε κι' όλας, ένας χρόνος, απο τον χαμό του Γιώργου Πουλινάκη, ενός επιχειρηματία και αθλητικού παράγοντα, που άφησε το στίγμα του, στο Ηράκλειο.
Ενα χρόνο μετά τον χαμό του, κανείς δεν τον έχει ξεχάσει. Η οικογένεια του, τα παιδιά του, οι φίλοι του, οι συνεργάτες του.
Εφυγε νέος, σε ηλικία 69 ετών, καθώς τον πρόδοσε η ταλαιπωρημένη καρδιά του.
Ο χαμός του, έφερε θλίψη στην κοινωνία του Ηρακλείου και σε εκείνους που τον γνώριζαν απο την επαγγελματική του δράση και τις μάχες που έδωσε κατα καιρούς ως έμπορος στη λαχαναγορά, αλλά και απο την αθλητική του παραγοντική διαδρομή, κυρίως στον Εργοτέλη, στον οποίο υπήρξε πρόεδρος, παρ' όλα αυτά είχε εξαιρετική σχέση με τον αείμνηστο Γκέραρντ, αλλά και παράγοντες του ΟΦΗ.
Το Σάββατο το πρωί 8 Ιουλίου, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου, το ετήσιο μνημόσυνο στη μνήμη του.
Η οικογένεια του, θα προσφέρει αμέσως μετά, καφέ, στο Παγοποιείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Νίκος Τσαμπουράκης, εκπροσώπησε το σύλλογο στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΗ στο ξενοδοχείο «Αστόρια».
Πάντα κοντά στο τοπικό ποδόσφαιρο και τις ομάδες του Ηρακλείου, ο Νίκος Τσαμπουράκης, ο οποίος υπήρξε και ο ίδιος ερασιτεχνης ποδοσφαιριστής, μίλησε με τους εκπροσώπους σωματείων και τους προπονητές και άκουσε τα προβλήματα τους.
Όπως ανέφερε ο Νίκος Τσαμπουράκης "το πιο σημαντικό για μένα είναι το γεγονός ότι το Ηράκλειο συνεχίζει να βγάζει ταλέντα και αυτό φαίνεται απο την πορεία των Μικτών ομάδων. Είναι σημαντικό ότι η ΕΠΣΗ, με τη συνδρομή της Περιφέρειας Κρήτης, που είναι κοντά στον αθλητισμό, θα αποκτήσει σύντομα το δικό της γήπεδο, κάτι που θα λύσει πολλά προβλήματα. Εντυπωσιάστηκα απο το γεγονός ότι η ΕΠΣΗ έχει έτοιμη Μικτή ομάδα κοριτσιών, κάτι που δεν έχουν πολλές περιοχές της χώρας. Επίσης, θέλω να πιστεύω ότι η νέα ηγεσία του Αθλητισμού, θα μπορέσει να προσφέρει στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και στον ερασιτεχνικό αθλητισμό, όπως έκανε ο Λευτέρης Αυγενάκης, κάτι για το οποίο δεν χωρά καμία αμφιβολία. Εύχομαι καλή δύναμη σε όλες τις ομάδες και τους εμπλεκόμενους, στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της περιοχής μας".
Γ. Κορτς