karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το τμήμα στίβου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εξακολουθεί να κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου, καθώς αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία Κ18 στα αγόρια, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, που έγινε στην Πάτρα.
Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ συγκέντρωσε στα αγόρια 90 βαθμούς και έδειξε την κυριαρχία του, στην κατηγορία αυτή σε Πανελλήνιο επίπεδο.
Στα κορίτσια πήρε 31 βαθμούς και μπήκε μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Ο ΟΦΗ αναδείχθηκε 2ος στο σύνολο (αγόρια και κορίτσια) σε Πανελλήνιο επίπεδο, στην κατηγορία Κ18.
Ο ΟΦΗ στην Πάτρα, κατέκτησε 6 μετάλλια. Ενα χρυσό, 3 αργυρά και δυο χάλκινα μετάλλια.
Συγκεκριμένα, χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Μύρων Ρεθυμνιωτάκης 110μ εμπόδια, 14.16 (ατομικό ρεκόρ).
Ο ίδιος αθλητής κατέκτησε και το αργυρό μετάλλιο στα 400μ εμπόδια με χρόνο 53.97 (ατομικό ρεκόρ).
Δυο αργυρά μετάλλια κατέκτησε ο Ανδρέας Μαθιουδάκης, στη σφαίρα με 16.05 και στο δίσκο με 46.06.
Το χάλκινο μετάλλιο, κατέκτησε ο Μάνος Σφακάκης στο ακόντιο με 53.89, αλλά και η σκυταλοδρομία 4Χ400 με χρόνο 3.30, αποτελούμενη απο τους -Σταύρο Παραγιουδάκη, Μάριο Τζατζαράκη, Γιάννη Σερπετσιδάκη και Γιώργο Αρβανιτάκη.
Ο επικεφαλής του τμήματος στίβου Παναγιώτης Αντωνακάκης, ανέφερε ότι "κάναμε μια εκπληκτική παρουσία, σαν τμήμα, σε μια κατηγορία που έχουμε μεγάλη δύναμη. Ηταν ένα απο τα πολυπληθέστερα πρωταθλήματα με 1520 αθλητές να συμμετέχουν απο όλη την Ελλάδα και αυτό δείχνει την άνοδο του κλασσικού αθλητισμού στη χώρα.
Συγχαρητήρια 
σε όλα τα παιδιά και συνεχίζουμε την προσπάθεια μας".
 
 

Ο Γιον Τοράλ ετοιμάζει βαλίτσες για την Σαουδική Αραβία, καθώς ο ΟΦΗ  διαπραγματεύεται τη μεταγραφή του βιρτουόζου Ισπανού μέσου (η τελευταία ενημέρωση αναφέρει ότι η μεταγραφή δεν θα προχωρήσει).

Ο Τοράλ είχε στον ΟΦΗ, 49 παιχνίδια και 11 γκολ σε πρωτάθλημα, πλέι-άουτ και Κύπελλο Ελλάδος και παρά τους συχνούς τραυματισμούς του, ήταν απο τους πιο ποιοτικούς παίκτες που είχε ο ΟΦΗ, στον δημιουργικό και εκτελεστικό τομέα.

Δείτε το παρακάτω VIDEO με τα γκολ που έβαλε ο Γιον Τοράλ στον ΟΦΗ, το οποίο ετοίμασε και ανέβασε στο You Tube ο φίλος του ΟΦΗ, Μανώλης Παραγυός.

"Thank you Jon" είναι ο τίτλος του VIDEO για τον Ισπανό μεσοεπιθετικό.

Ας θυμηθούμε μερικές απο αυτές.

 

 

"Η ακαδημία μπάσκετ του ΟΦΗ, που μετράει περίπου 400 παιδιά, είναι ένα απο τα πιο ζωντανά κύτταρα, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ" ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης, ο οποίος παρέστη στην τελετή λήξης της σεζόν, που έκανε η ακαδημία μπάσκετ του ΟΦΗ, στα γήπεδα της Εφόδου.
"Ευχαριστούμε σαν διοίκηση τους γονείς για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Εμείς απο την πλευρά μας, θα προσπαθήσουμε να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες στα παιδιά. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους προπονητές, για την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του μπάσκετ και θέλουμε αυτή η δουλειά να γίνεται ακόμα καλύτερη χρόνο, με το χρόνο", ανέφερε ο Δημήτρης Αποστολάκης, ο οποίος μαζί με το μέλος του Δ.Σ. Μαρία Παπουτσάκη εκπροσώπησε το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στην γιορτή της ακαδημίας μπάσκετ του συλλόγου.

Την γιορτή της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ, τίμησαν με την παρουσία τους, ο αντιπεριφερειάρχης αθλητισμού Γιώργος Πιτσούλης και ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς, οι οποίοι στις αναφορές τους, στάθηκαν στο σημαντικό αθλητικό και κοινωνικό έργο που προσφέρει, η ακαδημία μπάσκετ του ΟΦΗ.
Στο περιθώριο της όμορφης εκδήλωσης, έγινε ενημέρωση για το Sumper Camp που διοργανώνει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Τα γήπεδα της Εφόδου, γέμισαν παιδικές φωνές, τα παιδιά έπαιξαν μπάσκετ, έγιναν οι απονομές για το τουρνουά Νίκος Γαλυφιανάκης, ενώ μετά το τέλος οι συμμετέχοντες γονείς και παιδιά, απόλαυσαν τον μπουφέ που είχε στηθεί με σουβλάκια και άλλα εδέσματα και ανανέωσαν το ραντεβού τους, για του χρόνου!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi