Την πρώτη τους ήττα στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, μετά απο 5 συνεχόμενες νίκες, γνώρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ στην Αργυρούπολη (3-0).
Μετά την ήττα αυτή, τα κορίτσια του ΟΦΗ, βρίσκονται στην δεύτερη θέση.
Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, ένας ακόμη ισχυρός αντίπαλος, η ομάδα της Πετρούπολης.
Αναλυτικά η εικόνα της Α2 βόλεϊ γυναικών:
6η Αγωνιστική-Αποτελέσματα
ΑΟΝ Αργυρούπολης- ΟΦΗ 3 - 0 (25 - 18, 25 - 20, 25 - 18).
ΓΣ Ηλιούπολης- ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 2 - 3 (25 - 20, 21 - 25, 25 - 13, 21 - 25, 4 - 15).
ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου- ΓΕ Παναχαϊκή 3 - 0 (25 - 15, 25 - 18, 25 - 6).
ΓΣ Πετρούπολης- ΑΕ Αγ. Παρασκευής 3 - 1 (25 - 11, 19 - 25, 25 - 18, 29 - 27).
ΑΟ Κύδων- ΣΦΑΜ Φοίβος 0 - 3 (17 - 25, 11 - 25, 18 - 25).
ΑΟ Αιγάλεω- ΝΟΠ Ρεθύμνου 3 - 2 (15 - 25, 25 - 20, 21 - 25, 25 - 22, 15 - 11).
Η ΕΠΟΜΕΝΗ-7η αγωνιστική - Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024
ΑΕ Αγ.Παρασκευής - ΓΣ Ηλιούπολης
ΑΠΌ Δάφνη - ΑΟ Θρίαμβος
ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΟ Κύδων
ΟΦΗ - ΓΣ Πετρούπολης
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΑΟ Αιγάλεω
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΑΟΝ Αργυρούπολης 16
2. ΟΦΗ 15
3. ΣΦΑΜ Φοίβος 15
4. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 13
5. ΓΣ Πετρούπολης 12
6. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 11
7. ΓΣ Ηλιούπολης 10
8. ΑΟ Αιγάλεω 8
9. ΝΟΠ Ρεθύμνου 6
10. ΓΕ Παναχαϊκή 1
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 1
12. ΑΟ Κύδων 0
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πρώτη ήττα μετά απο 5 σερί νίκες για τα κορίτσια του ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πάντα κοντά στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, βρίσκονται παλιοί παράγοντες του συλλόγου και αυτό επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, στον ετήσιο αγιασμό που έγινε και φέτος με μεγάλη επιτυχία στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ηπαρουσία τους, σκόρπισε και πάλι συγκίνηση, αλλά έδειξε και την αγάπη τους για τη "μαμά" του συλλόγου, η οποία δίνει καθημερινά την αθλητική και κοινωνική της μάχη, με τα 2 χιλιάδες περίπου παιδιά, που διαθέτει σήμερα ο σύλλογος.
Στον Αγιασμό του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συναντήσαμε τον Μανώλη Κουμαντάκη και τον Μανώλη Ορφανάκη, δυο πρόσωπα με μεγάλη προσφορά στη νεότερη εποχή του ΟΦΗ και ειδικά στα δύσκολα χρόνια της επανεκκίνησης του ΟΦΗ, απο την Γ' Εθνική, για την επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Ο Μανώλης Κουμαντάκης, λέει πάντα ότι ο ΟΦΗ είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής του, ενώ ο Μανώλης Ορφανάκης, είναι ένας επιχειρηματίας με ήθος και αγνή αγάπη για το σύλλογο.
Κοντά τους, ο Συμμεών Καμπάκας και αυτός, με μεγάλη προσφορά στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και αγάπη για το μπάσκετ του συλλόγου, το οποίο υπηρέτησε για πολλά χρόνια.
Κουμαντάκης και Καμπάκας, συμπορεύονται στις επικείμενες εκλογές του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και φίλοι απο την οικογένεια του ΟΦΗ, τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία.
Στον Αγιασμό του ΟΦΗ, ακόμη, ο επιχειρηματίας Μανώλης Μανωλιδάκης (μαζί με τον εγγονό του) και αυτός απο τους σημαντικούς επιχειρηματίες, που είχαν μεγάλη συμβολή στην επανεκκίνηση της ομάδας, απο την Γ' Εθνική.
Ο Μανώλης Μανωλιδάκης, πρόσφερε στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, χυμούς, μέσα απο την ΔΕΛΤΑ, στα παιδιά του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που βρέθηκαν στον Αγιασμό.
Αφήσαμε για το τέλος, δυο απο τα πιο ιστορικά στελέχη του ΟΦΗ.
Ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Βασίλης Ξημέρης, ήταν και φέτος εκεί, πάντα συγκινημένος, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, που έχει τη δική του σφραγίδα, αλλά και του τότε Υφυπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Κουράκη.
Δίπλα του ο Νίκος Δουουφάκης, ένας παράγοντας που έχει γράψει ιστορία στο σύλλογο, ιδρυτής της πρώτης ΠΑΕ ΟΦΗ, αλλά και με μεγάλη και διαχρονική αγάπη για το Ερασιτεχνικό σωματείο.
Είναι πολύ σημαντικό και τιμητικό, για τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να έχει στις εκδηλώσεις του, αυτούς τους ανθρώπους.




Συγκλονιστική ήταν η παρουσία των φιλάθλων του ΟΦΗ, στο Κρητικό ντέρμπι της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών (ΡΕΑ-ΟΦΗ) στο γήπεδο της Σοχώρας στο Ρέθυμνο, με τα κορίτσια του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν τη μεγάλη νίκη.
Σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαριστεί τους φιλάθλους, για τη συμπαράσταση τους, σε όλα τα τμήματα του συλλόγου.
Οπως τονίζει : "Συγκλονιστική και συγκινητική, η παρουσία των φιλάθλων μας και η στήριξη τους στα κορίτσια του ποδοσφαίρου, στη μεγάλη εκτός έδρας νίκη (1-3) στο Ρέθυμνο για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Τους ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση τους, σε όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ!
Συνεχίζουμε δυνατά, με την ασπίδα στην καρδιά!" #ofierasitechnis
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τους πανηγυρισμούς των κοριτσιών του ΟΦΗ με τους φιλάθλους, μετά το τέλος της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ