Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, προκάλεσε ο χαμός του Αντώνη Γρηγοράκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο σοβαρά προβλήματα υγείας.
Ο Αντώνης Γρηγοράκης, υπήρξε επί σειρά ετών νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ.
"Πάνω απο όλα όμως, ήταν ένας μεγάλος Ομιλίτης. Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τον αποχαιρετά με θλίψη και σεβασμό, για τα όσα προσέφερε στο σύλλογο" αναφέρει μεταξύ άλλων, στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι:
Η οικογένεια του ΟΦΗ, έγινε φτωχότερη, απο το χαμό του εκλεκτού του μέλους Αντώνη Γρηγοράκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο σοβαρά προβλήματα υγείας, που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα.
Ο Αντώνης Γρηγοράκης, ήταν πάντα κοντά στον ΟΦΗ, νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ, επί σειρά ετών, έχει συνδέσει το όνομα του, με μεγάλες μάχες της ομάδας μας, κατά καιρούς.
Πάνω απο όλα όμως, ήταν ένας μεγάλος Ομιλίτης.
Ο Αντώνης Γρηγοράκης, υπήρξε έγκριτος νομικός και ποινικολόγος, ενώ προσέφερε σημαντικά και στο θεσμό της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης.
Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τον αποχαιρετά με θλίψη και σεβασμό, για τα όσα προσέφερε στο σύλλογο.
Θερμά συλλυπητήρια, στην οικογένεια Γρηγοράκη, για τη μεγάλη τους, απώλεια.
Η εξόδιος ακολουθία, θα ψαλεί την προσεχή Τρίτη (14/1, 3μμ) στον Ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου στους Βώρους του Δήμου Φαιστού.
Καλό Παράδεισο, Αντώνη Γρηγοράκη!"
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του Αντώνη Γρηγοράκη, για την μεγάλη τους απώλεια.
Γ. Κορτς
O ΟΦΗ πήρε τον πόντο απο τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία, αλλά είχε μεγάλη ευκαιρία να πάρει και τη νίκη, απέναντι στον ΠΑΟΚ, απο τον οποίο τελικά ηττήθηκε με 3-2, μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι ( 21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11).
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, έκανε λόγο μετά το παιχνίδι για μια "γλυκόπικρη γεύση" που άφησε στον ίδιο και την ομάδα, το τελικό αποτέλεσμα, καθώς όπως χαρακτηριστικά ανέφερε "χαρίσαμε στον ΠΑΟΚ το τέταρτο σετ, ενώ ήμασταν μπροστά".
Οπως είπε ο Γιάννης Καλμαζίδης "η γεύση είναι γλυκόπικρη για μας. Φυσικά ο κάθε βαθμός είναι συν, είναι καλό για μας. Αλλά είχαμε μεγάλη ευκαιρία, να πάρουμε τρεις βαθμούς. Για αυτό υπάρχει και μια πικρία.Ο ΠΑΟΚ, ξέρουμε όλοι ότι είναι μια μεγάλη ομάδα, με υψηλότερους στόχους απο εμάς.Ωστόσο τους φέραμε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση και τους αφήσαμε να περάσουν.Γιατί, δεν έκανε ο ΠΑΟΚ, κάτι πολύ ιδιαίτερο στο τέταρτο σετ, που ήμασταν μπροστά.Εμείς χαρίσαμε το σετ αυτό και μετά δεν μπορέσαμε να μπούμε δυνατά στο 5ο.Εμείς κρατάμε την καλή εμφάνιση και προσπαθούμε να κάνουμε ακόμα καλύτερη πορεία στη συνέχεια".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Γιάννη Καλμαζίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πήρε τον πόντο ο ΟΦΗ στην Πυλαία, αλλά μπορούσε τη νίκη (3-2)
"Ετσι όπως πήγε το παιχνίδι, δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι, με τον ένα βαθμό" ανέφερε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, μετά την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τον ΠΑΟΚ, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, στην PAOK Sports Arena ( 21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11).
O ΟΦΗ προηγήθηκε με 1-2 και ήταν μπροστά με 13-18 στο τέταρτο σετ, αλλά τελικά ηττήθηκε με 3-2.
Οπως είπε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, "το λες και αυτοκτονία αυτο που κάναμε. Δυστυχώς την έχουμε πάθει και άλλες φορές. Είμαστε μπροστά στα τελειώματα των σετ με 3-4 πόντους και για κάποιο λόγο κολλάμε. Δυστυχώς, το ίδιο πάθαμε και σήμερα. Ηρθαμε να πάρουμε, ότι καλύτερο μπορούσαμε. Ετσι, όπως πήγε το παιχνίδι δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι με τον ένα βαθμό.Ήμασταν πολύ κοντά στους τρείς βαθμούς. Προχωράμε".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του Γιώργου Μιχελάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καλμαζίδης: Κάθε βαθμός είναι πολύτιμος, αλλά το αποτέλεσμα, μας άφησε γλυκοπικρη γεύση