Δωρεάν θα είναι η είσοδος, για όλα τα παιδιά και τους συνοδούς τους, απο τις ακαδημίες βόλεϊ της Κρήτης, για το ιστορικό παιχνίδι ΟΦΗ-Θέτις Βούλας, για το Κύπελλο Ελλάδος Γυναικών, που θα γίνει την Τετάρτη (29/1, 5.30μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, ενημέρωσαν με επιστολή-πρόσκληση, όλα τα σωματεία του νησιού, αλλά και την ΕΣΠΕΚ, που θέλουν να παρακολουθήσουν συντεταγμένα την αναμέτρηση, ότι η είσοδος θα είναι δωρεάν.
"Μετά απο πολλά χρόνια μια ομάδα της Volley League Γυναικών, θα αγωνιστεί στην Κρήτη και θα είναι μια καλή ευκαιρία, για τα μικρά παιδιά, απο όλα τα σωματεία βόλεϊ του νησιού, να δουν απο κοντά, ένα τέτοιο παιχνίδι" αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή του, προς τα σωματεία της Κρήτης, ο ΟΦΗ.
Οι ομάδες μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο, 2810-311525 (Γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώρες λειτουργίας 10 πμ-6μμ), για την παρουσία τους και τον αρθμό ατόμων της ακαδημίας τους.
Ελεύθερη θα είναι η είσοδος, για όλα τα παιδιά και τους συνοδούς τους, απο τις ακαδημίες όλων των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ελεύθερη θα είναι η είσοδος και για τους κατόχους διαρκείας της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ.
Για όλους τους υπόλοιπους, θα υπάρχει γενική είσοδος 5 ευρώ.
Ο ΟΦΗ καλεί τους φιλάθλους του, να συμπαρασταθούν στα κορίτσια μας, που μας έχουν κάνει υπερήφανους, με το πάθος και την ψυχή που αγωνίζονται!
Φωτογραφία: Δημήτρης Τσίτας.
Την αγαπημένη του μητέρα, έχασε ο προπονητής και άλλοτε αθλητής του ΟΦΗ, Νίκος Δελατόλας και η οικογένεια του, έχει βυθιστεί στο πένθος.
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις, εξέδωσαν ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει:
To Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον προπονητή και άλλοτε αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Νίκο Δελατόλα, για το θάνατο της μητέρας του.
Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Δελατόλα, για τη μεγάλη τους απώλεια.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στο Νίκο Δελατόλα. Νίκο, κουράγιο.
Γ. Κορτς
Στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ετοιμάζονται πυρετωδώς, για την μεγάλη βραδιά με τον Γρηγόρη Σαμόλη, που θα γίνει στις 7 Φεβρουαρίου στο κέντρο "Κουρήτες" στο Γάζι.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει:
Tην Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025, τραγουδάμε για τον ΟΦΗ μας, με τις κοντυλιές του Γρηγόρη Σαμόλη!
Κοπή πίτας Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο κέντρο "Κουρήτες" στο Γάζι.
Προσκλήσεις διατίθενται, απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, γήπεδο ΟΦΗ, Καμίνια) και απο την μπουτίκ του συλλόγου.
Πληροφορίες για κρατήσεις στο 2810-311525.
Ακούστε παρακάτω το ηχητικό σποτ της εκδήλωσης