karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, ήταν αρχηγός αποστολής του ΟΦΗ, στο "Ζηρίνειο" και στο παιχνίδι με την Κηφισιά.

Παρά την ένταση του αγώνα, το συγκλονιστικό παιχνίδι και την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται μπρέικ (πήρε πάντως τον πολύτιμο εκτός έδρας πόντο), ο πρόεδρος του ΟΦΗ, έκανε την απομονή στον MVP του αγώνα Γκεόργκι Πετρόφ.

Ο Βούλγαρος ακραίος της Κηφισιάς, είχε στο παιχνίδι, 14π (12/21επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 59%υπ., 25%αρ.).

Ο Πετρόφ, δήλωσε ότι «το παιχνίδι δεν ήταν ιδιαίτερα ποιοτικό καθώς τόσο εμείς όσο και ο ΟΦΗ κάναμε πολλά αβίαστα λάθη. Στα κρίσιμα σημεία δείξαμε χαρακτήρα και τελικά πήραμε μία σημαντική νίκη στην προσπάθειά μας να βρισκόμαστε στην τετράδα του πρωταθλήματος. Είμαι ευχαριστημένος για το βραβείο αλλά όπως πάντα είναι αποτέλεσμα συνολικής προσπάθειας και ανήκει στους προπονητές και τους συμπαίκτες μου. Το βραβείο το αφιερώνω στην κοπέλα μου η οποία χθες είχε τα γενέθλιά της".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κηφισιά-ΟΦΗ 3-2: Δείτε όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο μεγαλύτερος αθλητικός σύλλογος της Κρήτης, με 10 αθλήματα και 2 χιλιάδες αθλητές στις τάξεις του, φιλοξένησε με χαρά την γιορτή της Ρομποτικής, στην Κρήτη, στο «σπίτι» του, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Η δραστηριότητα της Ρομποτικής, επισημαίνει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, δεν αφήνει αδιάφορο τον οργανισμό του ΟΦΗ, όταν έχει κατακτήσει τη νεολαία μας. Ισως αυτό να είναι μια αρχή, καθώς ο ΟΦΗ θα συζητήσει με στελέχη της Ρομποτικής στην Κρήτη, την προοπτική να φιλοξενήσει στις τάξεις του και αυτή τη δραστηριότητα. Συγχαρητήρια, σε όλους τους συμμετέχοντες! Μας εντυπωσίασαν από την πρώτη στιγμή με τις δεξιότητες τους!

"Στα δικά μας, μάτια ήταν όλοι νικητές! Να είμαστε καλά, να ανταμώσουμε και πάλι του χρόνου!", καταλήγει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

Ο Ελληνικός Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (H.E.R.O.), τίμησε τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την συμβολή του, στην πραγματοποίηση του διαγωνισμού στην Κρήτη.

Την τιμητική πλακέτα, για λογαριασμό του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παρέλαβε ο Γενικός Αρχηγός του συλλόγου, Κώστας Ζερβάκης.

Tην πλακέτα παρέδωσε ο Υπεύθυνος διοργάνωσης του Robofest στην Κρήτη, Βαγγέλης Στιβακτάκης.

Να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό Robofest, που φιλοξενήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, συμμετείχαν οι λάτρεις της ρομποτικής από όλη την Κρήτη.

Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός Robofest πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ορεστιάδα με πλήθος ομάδων να διεκδικούν την πρόκριση στις 16 ελληνικές ομάδες που θα διαγωνιστούν στον τελικό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, απο τις 120 περίπου ομάδες απο όλη την Ελλάδα, οι 55 ήταν απο την Κρήτη, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της Ρομποτικής στο νησί.

Ο διαγωνισμός “Robofest Hellas 2025” για την Περιφέρεια Κρήτης, διεξήχθη απο τον Ελληνικό Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (H.E.R.O.) σε συνεργασία με τον Δήμο Μαλεβιζίου και τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Στην Κεντρική φωτογραφία, ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης και η αντιδήμαρχος Μελεβιζίου Χρύσα Λυρώνη Πάγκαλου, καθώς ο Δήμος Μαλεβιζίου ήταν συνδιοργανωτής, του Robofest.

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη

Μεταγραφικό ντεμαράζ, ετοιμάζει η ομάδα του ΟΦΗ, καθώς μετά τον Θανάση Ανδρούτσο, που έκανε θετικό ντεμπούτο στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, στο Ηράλειο, βρίσκονται δυο ακόμη παίκτες, ενώ θα αποκτηθεί και τρίτος (εξτρέμ).

Πρόκειται για τον 27χρονο Ουρουγουανό αριστερό μπακ Κέβιν Λιούις, ο οποίος αντικαθιστά τον Γάλλο Αμπάντα, που θα συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της Κορέας.

Ο Λίους, θα υπογράψει στον ΟΦΗ, για 1,5 χρόνο, προέρχεται απο την Πενιαρόλ, τελευταία του ομάδα ήταν η Danubio (τερμάτισε 5η), με την οποία αγωνίστηκε τόσο στο πρωτάθλημα όσο στο Copa Sudamericana. 

Η τρίτη μεταγραφή του ΟΦΗ, για τον Ιανουάριο, θα είναι ο 17χρονος Βέλγος μεσοπιθετικός Λούις Αλβάρες, που είναι εν ενεργεία διεθνής με την Κ17 της Εθνικής Βελγίου και ανήκει στην Γκένκ.

Στον ΟΦΗ έχουν καλές πληροφορίες για τον παίκτη, ενώ τον έχουν δεί και στις τελευταίες προπονήσεις και έχουν σχηματίσει καλή γνώμη.

Απο εκεί και πέρα, ο ΟΦΗ θα κινηθεί για ένα αριστερό εξτρέμ, που θα είναι και αυτός απο την αγορά του εξωτερικού.

Με αυτές τις 4 μεταγραφές, θα κλείσει την ενίσχυση του, για τον Ιανουάριο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi