Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τρείς φορές, μέσα σε τρείς εβδομάδες, θα παίξουν ΟΦΗ και Αστέρας Τρίπολης!
Μια για το πρωτάθλημα (σήμερα 15/2) και άλλες δυο φορές για τα ημιτελικά του Κυπέλλου, στις 26/2 το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη και στις 2 Απριλίου, η ρεβάνς στο Ηράκλειο.
Μαθηματικά, σε παιχνίδια που γίνονται σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, καμία ομάδα δεν κερδίζει όλα τα παιχνίδια.
Συνήθως, τα αποτελέσματα είναι μοιρασμένα.
Οι δυο ομάδες, ζουν και αναπνέουν για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με φόντο την πρόκριση στον τελικό.
Ωστόσο και το σημερινό παιχνίδι του πρωταθλήματος, έχει σημασία, καθώς, είναι κομβικό για την μάχη στις θέσεις 5-8.
Τέσσερις αγωνιστικές, πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας, ο Αστέρας με 35 βαθμούς, είναι στην 7η θέση, ένα πόντο πίσω απο τον 6ο Αρη.
Ενώ ο ΟΦΗ, μετά τις τελευταίες ήττες, απο Παναθηναϊκό (3-2, απο 0-2) και ΠΑΟΚ (0-5), έχει μείνει εκτός 8αδας και είναι στην 9η θέση με 27 βαθμούς, ένα λιγότερο απο τον Ατρόμητο, που είναι στην 8η θέση.
Εκτός απο τον Αστέρα, ο ΟΦΗ για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, θα αναμετρηθεί ακόμη με Καλλιθέα (έξω), Λαμία (μέσα) και Ολυμπιακό (έξω).
Στην μοναδική φορά, που έχουν αναμετρηθεί φέτος, οι δυο ομάδες, ο Αστέρας, κέρδισε στην Τρίπολη, τον ΟΦΗ με 3-0, στις 4 Νοεμβρίου.
Μάλιστα, στο παιχνίδι αυτό, ο ΟΦΗ είχε στον πα΄γκο τον Ράσταβατς και ο Αστέρας, τον Σάββα Παντελλίδη, όπως είναι και σήμερα δηλαδή!.
Στην Τρίπολη, ο ΟΦΗ δεν έχει καταφέρει να γευτεί ΠΟΤΕ τη χαρά της νίκης, σε επίπεδο Α' Εθνικής!
Ευελπιστεί να το πετύχει αυτό, με τον κόσμο στο πλευρό του, στον ημιτελικό του Κυπέλλου, όπου θα έχει στο πλευρό του, πάνω απο 1000 φιλάθλους, οι οποίοι με αεροπλάνα και βαπόρια, μεταβαίνουν στις 26 του μήνα στην Τρίπολη, για τον ιστορικό ημιτελικό, με την ευχή να μπορέσει ο ΟΦΗ να βρεθεί ξανά σε ένα τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).
Μετά απο ένα σκληρό παιχνίδι στη Σύρο, ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 3-1 (25-23, 26-24, 24-26, 25-16), απο το Φοίνικα και θα πρέπει να προσέξει στις τελευταίες τρείς αγωνιστικές της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, για να μην μπλέξει στα πλέι-άουτ (θεσεις 8-10), για τη σωτηρία.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πάλεψε, αλλά ηττήθηκε ο ΟΦΗ στη Σύρο (3-1)
Ο Μίλαν Ράσταβατς, μετά την βαριά ήττα του ΟΦΗ απο τον ΠΑΟΚ (0-5), ρωτήθηκε στην συνέντευξη τύπου, να σχολιάσει τις αποδοκιμασίες σε βάρος του, απο φιλάθλους της ομάδας, αλλά και το γεγονός ότι φίλοι της ομάδας, ζήτησαν απο τον CEO της ομάδας Μηνά Λυσσάνδρου, να του ζητήσει να παραιτηθεί απο τον πάγκο.
Ο Ράσταβατς, απάντησε ότι "δεν είμαι σε τέτοιο μούντ. Ηττες, όπως αυτή στο ποδόσφαιρο, μπορεί να συμβούν. Καμιά φορά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Είχαμε κακή εμφάνιση. Τα πρώτα δέκα λεπτά του αγώνα, ήταν πολύ άσχημα για μας.
Είχαμε όμως και ένα μεγάλο καλό κομμάτι. Βλέπω μεγάλες ευκαιρίες μπροστά μας και θα συνεχίσω να δουλεύω, για να πετύχω. Καταλαβαίνω τους φιλάθλους, μετά απο ένα τέτοιο παιχνίδι. Είναι μια έκρηξη συναισθημάτων. Αυτή είναι η δύναμη μας".
Δείτε παρακάτω τις αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ, μετά τη βαριά ήττα απο τον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ιστορική ταπείνωση για τον ΟΦΗ και τον κόσμο του: Μαρτύριο της σταγόνας στην παγωνιά