Ο τιμονιέρης του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, απο τη νέα ιστορική επιτυχία του ΟΦΗ, επι των ημερών του, την πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η φετινή ομάδα του ΟΦΗ, έχει καταφέρει πολλά:
Στα ημιτελικά του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, εύκολη παραμονή στην κατηγορία, είσοδο στα πλει-οφ για τη διεκδίκηση μιας θέσης στην Ευρώπη και τώρα, πρόκριση στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος, για πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μετά τη νίκη-πρόκριση στην Κηφισιά (1-3), ανέφερε ότι "είμαστε για μια ακόμη φορά, στην ευχάριστη θέση να γράψουμε ιστορία, για το σύλλογο. Είναι κάτι πολύ ευχάριστο, για όλους μας. Παλεύουμε αρκετούς μήνες, για όλα αυτά. Η δουλειά μας, φέρνει καρπούς. Πρώτη φορά στα χρονικά, ο ΟΦΗ στο Final-4 του Κυπέλλου. Μόνο χαρά και ευτυχία, είναι όλο αυτό. Και για τους αθλητές που δεν έχουν βρεθεί ποτέ σε μια τέτοια διοργάνωση, αλλά και για το σύλλογο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συγκινημένος ο Γιάννης Δανδάλης: "Μεγάλη στιγμή για τον ΟΦΗ"
Χρυσή σελίδα στην ιστορία του ΟΦΗ-Για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο Κύπελλο Ελλάδος, στρέφει την προσοχή της, η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ.
Την Πέμπτη (6/3, 7μμ), αγωνίζεται σε νοκ-άουτ παιχνίδι με την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο", με στόχο τη νίκη, που θα του δώσει την πρόκριση στο φαιναλ-φορ που θα γίνει στην Αρτα.
Το Κύπελλο, είναι μια διοργάνωση που ενδιαφέρει τον ΟΦΗ και θα επιχειρήσει να διεκδικήσει την πρόκριση στο Φαιναλ Φορ, κάτι που να συμβεί, θα είναι για πρώτη φορά στην ιστορία, του συλλόγου.
Στην διοργάνωση, έχουν πλέον προκριθεί 8 ομάδες, απο την Volley League και οι νικητές των αγώνων, θα διεκδικίσουν το τρόπαιο, στο Φάιναλ Φορ.
Ο ΟΦΗ, πραγματοποιεί φέτος, την καλύτερη του σεζόν, στα χρόνια, που αγωνίζεται στην Volley League, όπου με την εξασφάλιση της σωτηρίας και την είσοδοι του στο γκρούπ 5-7, θα διεκδικήσει για πρώτη φορά, την 5η θέση, που δίνει ευρωπαίκό, εισιτήριο.
Ακόμη, ο ΟΦΗ φέτος, έκανε την καλύτερη πορεία του στο Λιγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, καθώς έφτασε για πρώτη φορά στα ημιτελικά της διοργάνωσης, όπου αποκλείστηκε απο τον ΠΑΟΚ.
Το παιχνίδι Κηφισιά-ΟΦΗ, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Μυλωνάκης, Νικάκης.
Ο ΟΦΗ, έγραψε ιστορία και θα βρεθεί για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Συγκινημένος, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, μετά τη νίκη της ομάδας, στην Κηφισιά, ανέφερε ότι "είναι μια μεγάλη στιγμή για την ομάδα μας, να περάσουμε στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος, για πρώτη φορά στην ιστορία μας και να βρεθούμε μαζί με μεγάλες δυνάμεις του Ελληνικού βόλεϊ. Συγχαρητήρια στον προπονητή και στους αθλητές μας, αλλά δεν τελειώσαμε. Συνεχίζουμε. Εχουμε μπροστά μας, την Κυριακή, ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι με τη Σύρο στο γήπεδο μας, σε μια ακόμη πρόκληση για μας. Το ξεκίνημα που κάνουμε στα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7. Καλώ τους φιλάθλους μας, να είναι δίπλα μας, να υποστηρίξουν τους αθλητές μας και να ξεκινήσουμε με μια μεγάλη νίκη, αυτή τη σειρά των αγώνων".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χρυσή σελίδα στην ιστορία του ΟΦΗ-Για πρώτη φορά στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδος