Ο ΟΦΗ πέτυχε νίκη-θρίλερ επί του Φοίνικα Σύρου με 3-2 στο ται-μπρέικ (25-27, 25-23, 21-25, 25-19, 15-13) και έμεινε ζωντανός στο κυνήγι της 5ης θέσης, που δίνει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Δείτε παρακάτω τα highlights που δημοσιεύσε η ΕΣΑΠ απο την συγκλονιστική αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το...όνειρο συνεχίζεται για τον ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αυτή η φανταστική εικόνα, με τον Ταξιάρχη Φούντα, να φορά ξανά την γαλανόλευκη ταιριάζει απόλυτα, με το καλό φεγγάρι που βρίσκεται ο ΟΦΗ και ο κόσμος του, αυτήν την εποχή.
Όλα βαίνουν καλώς, για τον ΟΦΗ, αυτήν την περίοδο!
Η ομάδα καταγράφει ένα ακόμη highlight θετικής ενέργειας, που δεν πρέπει να λείπει απο καμία ομάδα, με υψηλούς στόχους.
Μαζεμένες ευχάριστες συγκυρίες, για τον σύλλογο και τους φιλάθλους, που είναι σε αναμμένα κάρβουνα, για το εκρηκτικό και γεμάτο ελπίδα φινάλε της σεζόν!
Η ομάδα ζεί το όνειρο της συμμετοχής σε τελικό Κυπέλλου ξανά μετά απο 35 χρόνια, τερμάτισε στο πρωτάθλημα στην αξιοπρεπή 6η θέση και θα διεκδικήσει και την 5η θέση στα πλέι-οφ, έχοντας μια δεύτερη επιλογή (η πρώτη είναι να σηκώσει την κούπα) για ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Και ...τώρα ήρθε σαν κερασάκι, η ευχάριστη κλήση του Φούντα στην Εθνική ομάδα, που είναι ο πρώτος παίκτης του ΟΦΗ, που φοράει την γαλανόλευκη μετά απο 17 χρόνια! (τελευταίος ο Αλέξης Τζόρβας το 2008).
Ο Φούντας γίνεται ο 17ος παίκτης, που θα φορέσει ως παίκτης του ΟΦΗ, τη φανέλα με το εθνόσημο!
Θα το είχε πετύχει ο εξαιρετικός στην πρώτη του σεζόν, Κοσμάς Τσιλιανίδης, όταν έβγαζε μάτια με τον ΟΦΗ, αλλά είχε ραντεβού με την ...ατυχία!
Οταν ήρθε η κλήση του Φαν Σιπ, για το τουρνουά στην Αμερική, το 2020, υπέστη τον πρώτο σοβαρό τραυματισμό, που εκτροχίασε την καριέρα του.
Για τον Φούντα, που επιστρέφει την Εθνική, μετά το 2003, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι και εδώ ο ΟΦΗ, υπογράφει μια σημαντική επιτυχία, με ένα βασικό του στέλεχος (27 ματς, 9 γκολ, μια ασίστ) να επιστρέφει στο εθνικό συγκρότημα, λόγω των εμφανίσεων του, με την ομάδα, στην οποία αγωνίζεται σήμερα.
Είναι και αυτός ένας "στόχος" που κατακτήθηκε, μια επιτυχία του κλαμπ, να στείλει ένα παίκτη στην Εθνική ομάδα και μια επίδοση του ίδιου του ποδοσφαιριστή, που εξαργυρώνει την απόφαση του να επιστρέψει στην Ελλάδα και να αγωνιστεί στον ΟΦΗ.
Το μοναδικό ερωτηματικό που υπάρχει στον ΟΦΗ, αυτήν την περίοδο, είναι το πως θα παρουσιαστεί η ομάδα, μετά την πολύ μεγάλη διακοπή των τριών εβδομάδων, για το πρώτο παιχνίδι των πλει-οφ με τον Ατρόμητο στο Γεντί Κουλέ, στις 29 του μήνα, αλλά και τον αγώνα της χρονιάς, τη ρεβάνς με τον Αστέρα στις 2 Απριλίου, στον δεύτερο ημιτελικό Κυπέλλου.
Ο ΟΦΗ, πριν την διακοπή, ήταν σε φουλ φόρμα, ενώ οι αντίπαλοι (και ειδικά ο Αστέρας) πήγαιναν απο το κακό στο χειρότερο.
Θα μπορέσει ο Ράσταβατς, με όλες τις αντικειμενικές δυσκολίες που καλείται να διαχειριστεί, να κρατήσει το ρυθμό της ομάδας του, με "σκέτη" προπόνηση, όλο αυτό το διάστημα;
Η διακοπή είναι "βάσανο" για όλες τις ομάδες, αλλά για τον ΟΦΗ, ένα παραπάνω, που δεν έχει την πολυτέλεια, να παίξει στην περιοχή του 1-2 φιλικά παιχνίδια, που θα τον κρατήσουν σε μια σχετική αγωνιστική φρεσκάδα.
Απο την άλλη, είναι τουλάχιστον καλό, που πριν τον ημιτελικό με την Τρίπολη (2/4), οι παίκτες θα έχουν στα πόδια τους, το επίσημο παιχνίδι με τον Ατρόμητο (29/3).
Πολύ θετική απήχηση, είχε στον οργανισμό βόλεϊ του ΟΦΗ, η συγχαρητήρια ανακοίνωση που έστειλε το σωματείο "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", για την σπουδαία επιτυχία των νεανίδων του ΟΦΗ, να προκριθούν στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.
Η στάση του Χανιώτικου σωματείου, απέναντι στον ΟΦΗ, είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση και για άλλα σωματεία της περιοχής.
Στην ανακοίνωση τους τα "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", φιλοξενούν και δήλωση του προέδρου του σωματείου, Πέτρου Χατζησταύρου, ο οποίος εύχεται στον ΟΦΗ, να φέρει την κούπα στο νησί.
Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση του Χανιώτικου συλλόγου "Ο πρόεδρος και το ΔΣ του Συλλόγου συγχαίρουν την ομάδα του ΟΦΗ για την πρόκριση του στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών Κ20".
Eνώ στη δήλωση του, ο πρόεδρος κ. Πέτρος Χατζησταύρου, τονίζει ότι «θέλω να συγχαρώ την ομάδα του ΟΦΗ για την πρόκριση του στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών Κ20. Μέσα από αυτήν την πρόκριση κάνετε περήφανη όλη την Κρήτη και σας ευχόμαστε ολόψυχα να καταφέρετε να φέρετε το κύπελο στο νησί μας. Θερμά συγχαρητήρια και πάλι και συνεχίστε να σηκώνετε ψηλά το Κρητικό βόλεϊ γιατί το αξίζει».
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα το σωματείο "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", τίμησε τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη σε εκδήλωση που έγινε στα Χανιά, ενώ βράβευσε και τους αθλητές του ΟΦΗ Γιώργο Μιχελάκη και Ανδρέα Ανδρεάδη.
Είναι ξεκάθαρο, ότι οι προθέσεις του Χανιώτικου σωματείου, είναι προς την σωστή κατεύθυνση, για το πως πρέπει να είναι η συνεργασία μεταξύ των συλλόγων της Κρήτης.
Γ. Κορτς