Η Νάσια Πέϊου, το "εξάρι" του ΟΦΗ, στο Κρητικό ντέρμπι με τη ΡΕΑ (2-1), έβαλε ίσως το γκολ της χρονιάς, στην Α' Εθνική ποδοσφαίρου γυναικών, με σουτ-κεραυνό απο τα πλάγια, που θύμισε...Φαν Μπάστεν!
Η διεθνής μέσος μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για τηγ μεγάλη της αυτή στιγμή, που σήκωσε πολύ "σκόνη", καθώς το γκολ που πέτυχε συζητιέται ακόμα, ενώ η ίδια όπως παραδέχεται έχει δεχθεί βροχή απο συγχαρητήρια μηνύματα στο τηλέφωνο της.
Μας μίλησε με συγκίνηση όμως και για το πού αφιερώνει αυτό το γκολ και όλα τα γκολ που βάζει. Στον πατέρα της, που δεν είναι πια στη ζωή.
Η Νάσια μας μίλησε ακόμη και για το όνειρο της, να σηκώσει την κούπα του Κυπέλλου Ελλάδος με τον ΟΦΗ, αλλά και την μεγάλη τιμή που νοιώθει όταν φορά τη φανέλα της Εθνικής ομάδας.
Για το αν πήγαινε για σέντρα ή για σουt, στο φανταστικό γκολ που έβαλε, η ίδια μας λέει ότι "δεν πήγα για σέντρα. Σούταρα στην εστία. Πήγα καθαρά για σουτ. Ευτυχώς, η μπάλα πήγε στα δίχτυα. Είναι όμως όλη η φάση ωραία. Η Δανάη με ωραία σέντρα με βρίσκει στην κίνηση και σουτάρω. Δεν θέλω όμως να καρπωθώ το γκολ. Ολη η ομάδα το δέχεται και το βάζει. Το πιο σημαντικό, είναι ότι μπήκε σε ένα πολύ σημαντικό σημείο του ματς, πήγαμε στα αποδυτήρια με το 1-1 και μετά το γυρίσαμε και πήραμε τη νίκη.
Επίσης, σημαντικό είναι ότι το πανηγυρίσαμε με τον κόσμο. Είναι μοναδικές στιγμές αυτές".
Ενώ, για το που αφιερώνει αυτό το μοναδικό γκολ, μας συγκινεί. "Κάθε γκολ που βάζω είναι αφιερωμένο στον πατέρα μου, που δεν ζεί. Εύχομαι να τον κάνω περήφανο, εκεί ψηλά που βρίσκεται", τονίζει η διεθνής μέσος του ΟΦΗ.
Για το όνειρο της, με την ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, μας λέει ότι "θα ήθελα να πάμε στον τελικό Κυπέλλου και να το σηκώσουμε. Μπορούμε να το κάνουμε. Έχουμε ποιοτική ομάδα. Εχω μεγάλη πίστη για την ομάδα μας και όλα αυτά που έχουμε καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια".
Ενώ, για τα συναισθήματα της, όταν αγωνίζεται με την Εθνική ομάδα, τονίζει ότι "είναι μοναδικό το συναίσθημα να φοράς τη φανέλα της Εθνικής και να ακούει τον Εθνικό ύμνο. Εύχομαι σε κάθε αθλητή να μπορέσει να το ζήσει".
Ακούστε παρακάτω τη συνέντευξη της Νάσιας Πέίου, στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, έγραψαν ιστορία! Κέρδισαν για πρώτη φορά τον πρωταθλητή Ελλάδος Ολυμπιακό και μάλιστα μέσα στο "σπίτι" του (κλειστό Ρέντη) με 2-3 (25-15, 25-19, 20-25, 22-25, 10-15), με τρομερή ανατροπή και χρειάζονται ένα πόντο, για να προκριθούν στις 8 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ με 2-0 (25-15, 25-19), δεν το έβαλαν κάτω και με όπλο το τρομερό σερβίς, κατάφεραν να γυρίσουν το παιχνίδι και να το κερδίσουν στο ται-μπρέικ.
Αρχικά, έκαναν το 2-0 σε 2-2 (20-25, 22-25) και μετά πανηγύρισαν τη μεγάλη νίκη στο ται-μπρέικ με 10-15.
Αυτή, είναι η πρώτη και μοναδική νίκη μέχρι σήμερα, που έχει να επιδείξει ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, επί ομάδας του Ολυμπιακού σε άνδρες, γυναίκες ή αναπτυξιακές κατηγορίες σε αγόρια και κορίτσια και πανηγυρίστηκε δεόντως!
Πλέον, τα κορίτσια του ΟΦΗ, για να βρεθούν στο "8" της Ελλάδος, θα πρέπει να πάρουν τον πόντο (δυο σετ), στο τελευταίο παιχνίδι με τις Αμαζόνες (Σάββατο 15/3, 10.30 πμ), απο τις οποίες είχαν αποκλειστεί πέρσι, στο ται-μπρέικ, στο δρόμο για την πρόκριση στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος.
Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, που τα κορίτσια του ΟΦΗ, διεκδικούν, την πρόκριση στο Final 4 και αυτό δείχνει την ποιότητα των κοριτσιών του ΟΦΗ, που έχουν μέχρι σήμερα 2 νίκες με ΑΣΠ Πατρών (3-0) και Ολυμπιακό (2-3).
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, σχολιάζοντας τη νίκη επί του Ολυμπιακού, ανέφερε ότι "είναι μια τεράστια νίκη, απέναντι στους πρωταθλητές Ελλάδος. Τα κορίτσια μας, κέρδισαν τον πρωταθλητή, μέσα στην έδρα του και αυτό δείχνει οτι είμαστε σε καλό δρόμο και έχουμε κερδίσει τον σεβασμό, όλων των ομάδων. Είπα στα κορίτσια, ότι τα πανηγύρια τελειώνουν εδώ, γιατί μας περιμένει ένα δύσκολο παιχνίδι με τις Αμαζόνες, η οποία τερμάτισε πέρσι δεύτερη στην Ελλάδα".
OΦΗ (Νίκος Προύφας): Φανιουδάκη Νικ, Πρινιωτάκη, Αραμπατζή Δ, Γκιζέττη, Πιτσούλη, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Γρύλλου, Μπελενιώτη, Βυνιχάκη Μαρ, Προύφα, Αραμπατζή Μαρ, Βυνιχάκη Αν, Νεκταρίου.
Δείτε παρακάτω τα πανηγύρια των κοριτσιών του ΟΦΗ, στο πούλμαν.
Παρακολουθείστε το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στις 8 καλύτερες ομάδες της χώρας, στην κατηγορία Κ20 ετών, προκρίθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τα κορίτσια του ΟΦΗ και την Κυριακή (16/3, 12μμ, Κλειστό Ρέντη) θα διεκδικήσουν απέναντι στις Νέες Βύρωνα, την είσοδο τους στο Final 4 του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου!
Μετά τον πρωταθλητή Ελλάδος Ολυμπιακό, τον οποίο κέρδισαν με 2-3, μέσα στο "σπίτι" του, τα κορίτσια του ΟΦΗ, κέρδισαν και τις δευτεραθλήτριες Ελλάδος, Αμαζόνες με 3-0 (25-21, 25-18, 25-22) και προκρίθηκαν ως πρώτες στον Δ' όμιλο με 3/3 νίκες (είχαν κερδίσει στην πρεμιερα με 3-0 και τον ΑΣΠ Απόλλωνα), στις 8 καλύτερες ομάδες της χώρας.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ Νίκου Προύφα, το είχαν καταφέρει και πέρσι αυτό, αλλά αποκλείστηκαν απο τις Αμαζόνες με 3-2 στο ται-μπρέικ, στο δρόμο για τα ημιτελικά, ωστόσο, φέτος πήραν το "αίμα τους πίσω".
Απέκλεισαν τους δευτεραθλητές Ελλάδος και πλέον στην μάχη για το Final 4 θα βρούν απέναντι τους, τη δεύτερη ομάδα, του Γ' όμίλου, τις Νέες Βύρωνα.
Η νικήτρια, θα περάσει στο Final 4 που θα γίνει τον Μάϊο.
Κόντρα στις Αμαζόνες και παρά την κούραση απο τα 5 σετ, με τον Ολυμπιακό (2-3), τα κορίτσια του ΟΦΗ, με όπλο το μπλόκ και τον σερβίς, πήραν τη νίκη με 3-0 (25-21, 25-18, 25-22).
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε για τη νίκη-πρόκριση των κοριτσιών του, ότι "κάναμε καταπληκτικό παιχνίδι και πήραμε δίκαια τη νίκη-πρόκριση με τρείς νίκες. Ενα ευχαριστώ στους γονείς και φίλους της ομάδας μας, που είναι δίπλα μας και και μετέτρεψαν το γήπεδο, σα να είναι έδρα μας. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας και συνεχίζουμε δυνατά".
OΦΗ (Νίκος Προύφας): Φανιουδάκη Νικ, Πρινιωτάκη, Αραμπατζή Δ, Γκιζέττη, Πιτσούλη, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Γρύλλου, Μπελενιώτη, Βυνιχάκη Μαρ, Προύφα, Αραμπατζή Μαρ.., Νεκταρίου, Τζώρτα.
Ο δρόμος των κοριτσιών του ΟΦΗ, για την πρόκριση τους "8" του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ20:
Δ' ΟΜΙΛΟΣ (Γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη»): Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., Α.Ο.Ν. Αμαζόνες, Α.Σ.Π. Απόλλων, Ο.Φ.Η.
Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Α.Ο.Ν. Αμαζόνες 3-0 (25-23, 26-24, 25-20), Διαιτητές: Καντλή, Κοκορομύτη.
Ο.Φ.Η. - Α.Σ.Π. Απόλλων 3-1 (25-13, 25-06, 22-25, 25-14), Διαιτητές: Κοκορομύτη, Καντλή.
Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025
Α.Ο.Ν. Αμαζόνες - Α.Σ.Π. Απόλλων 3-0 (25-14, 25-14, 25-18), Διαιτητές: Μουζακίτη, Γεωργοπούλου.
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Ο.Φ.Η. 2-3 (25-15, 25-19, 20-25, 22-25, 10-15), Διαιτητές: Γεωργοπούλου, Μουζακίτη.
Σάββατο 15 Μαρτίου 2025
Ο.Φ.Η. - Α.Ο.Ν. Αμαζόνες 3-0 (25-21, 25-18, 25-22), Διαιτητές: Παπαγιαννόπουλος, Ανδρέου.
Α.Σ.Π. Απόλλων - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., 2-3, Διαιτητές: Ανδρέου, Παπαγιαννόπουλος.
Βαθμολογία Δ' Ομίλου
1. Ο.Φ.Η. 8β. (9-3)
2. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. 6β. (8-5)
3. Α.Ο.Ν. Αμαζόνες 3β. (3-6)
4. Α.Σ.Π. Απόλλων 1β. (3-6)
Βαθμολογία Γ' Ομίλου
1. Α.Γ.Σ. Άρτεμις 6β. (6-1)
2. Α.Ο. Νέοι Βύρωνος 6β. (4-7)
3. Α.Ο. Ερυθρός Αστέρας 3β. (3-63)
4. Ροδίων Άθλησις 0β. (1-6)
Ημιτελική Φάση Γ' και Δ' Ομίλου - Κυριακή 16 Μαρτίου 2025
«Μελίνα Μερκούρη, 12.00»: Δ1 - Γ2, ΟΦΗ-Νέες Βύρωνα, Διαιτητές: Καραγιαννάκης, Μεταξά.
Νέο Κορυδαλλού, 15.00: Γ1 - Δ2, ΑΓΣ Αρτεμις-Ολυμπιακός, Διαιτητές: Τσεκούρας, Γεωργιάδης Στ..
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ, με τις Αμαζόνες, που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.