Η επίθεση, έκρινε το αποτέλεσμα, ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, μετά την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 απο την Κηφισιά, μετά απο ένα εντυπωσιακό παιχνίδι στο "Ζηρίνειο" που κρίθηκε στα 5 σετ (25-23, 25-20, 23-25, 21-25, 15-9).
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "σήμερα δεν έγινε μεγάλο παιχνίδι στο σέρβις, υποδοχή και απο τις δυο ομάδες. Η επίθεση, έκρινε το αποτέλεσμα. Η Κηφισιά, ήταν πιο ψηλά απο εμάς, στα νούμερα στην επίθεση. Παίξαμε αρκετά παιχνίδια με την Κηφισιά φέτος. Ήταν όλα ντέρμπι, εκτός απο το πρώτο που χάσαμε πολύ εύκολα. Τα υπόλοιπα, ήταν πολύ κοντά, όπως και το σημερινό. Δυστυχώς δεν καταφέραμε, να το κερδίσουμε. Βλέπουμε τα επόμενα παιχνίδια".
Ο πασαδόρος του ΟΦΗ, Μάριν Λέσκοφ, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "'έπαιξαν λίγο καλύτερα απο εμάς. Κάναμε κάποια λάθη που μας κόστισαν τα δυο πρώτα σετ. Επιστρέψαμε στο παιχνίδι, ισοφαρίσαμε σε 2-2, με καλές επιθέσεις και σερβίς, αλλά δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε σωστά το 5ο σετ. Συγχαρητήρια στην Κηφισιά για τη νίκη της. Εκαναν καλό παιχνίδι και το άξιζαν".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πάλεψε για την ανατροπή ο ΟΦΗ, αλλά δεν την ολοκλήρωσε στην Κηφισιά
Ο ΟΦΗ αν και βρέθηκε να χάνει με 2-0 απο την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο", έφερε το παιχνίδι στα ίσια (2-2), αλλά στο ται-μπρέικ, ηττήθηκε με 15-9 και έτσι πήρε τον ένα βαθμό, αφήνοντας τους δυο, για την Κηφισιά, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των πλέι-οφ της Volley League.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, έδειξαν αποθέματα ψυχής, κάνοντας μια σημαντική επιστροφή στο παιχνίδι, απο 2-0, σε 2-2, αλλά δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν στο τάι-μπρέικ, στο οποίο ο ΟΦΗ μετράει φέτος, πέντε χαμένα παιχνίδια και ένα κερδισμένο!
Το παιχνίδι, θα μπορούσε να έχει άλλη τροπή, αν ο ΟΦΗ, είχε πάρει το πρώτο σετ, το οποίο έχασε με 25-23, αν και βρέθηκε μπροστά με 18-22.
Αυτό τον επηρέασε στο δεύτερο σετ, το οποίο έχασε με 25-20, αλλά στο 2-0, βρήκε τις αγωνιστικές και τις ψυχικές δυνάμεις να αντιδράσει.
Πήρε τα επόμενα δυο σετ (23-25, 21-25) και έστειλε το παιχνίδι στο ται-μπρέικ, όπου όμως η Κηφισιά, ήταν ποιό συγκεντρωμένη και το πήρε με 15-9.
Με τον βαθμό, ο ΟΦΗ, είναι στο -5, απο τον Φοίνικα Σύρου, στην μάχη της 5η θέσης (33 ο Φοίνικας, 29 η Κηφισιά, 28 ο ΟΦΗ) και το επόμενο παιχνίδι με το Φοίνικα στη Σύρο (6/4) αποκτάει πολύ μεγάλη σημασία (η Κηφισιά έχει ρεπό).
Το παιχνίδι
Με Λέσκοφ, Ανδρεάδη, Αναγνώστου, Μιχαίλοβιτς, Φορμέλα, Μάκινεν και λίμπερο τον Μιχελάκη, το ξεκίνημα του ΟΦΗ, στο "Ζηρίνειο".
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 4-5, με εντυπωσιακο μπλοκ του Αναγνώστου στον Οκοσάνοβιτς, αλλά η Κηφισιά, προηγήθηκε με 7-5, με τον Αντόνοβιτς να καρφώνει στο μονό μπλοκ.
Με μπλοκ του Ανδρεάδη, στον Σπηλιώτη, ο ΟΦΗ ισοφάρισε 8-8, ενώ με σερβίς του Αναγνώστου βρέθηκε στο 8-9.
Η Κηφισιά με τον Πετρόφ, ξαναπέρασε μπροστά 11-10 και ο ΟΦΗ 11-12 με τον Οκοσάνοβιτς να καρφώνει άουτ.
Και 12-13 με το καρφί του Μιχαίλοβιτς.
Ο Αναγνώστου, έκανε το 13-14, μετά απο εξαιρετική πάσα του Λέσκοφ, με το ένα χέρι. Ενώ με πόντους απο τον Μιχαίλοβιτς και τον Μάκινεν, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο 13-16 και το +3, για πρώτη φορά στο σετ. Ενώ με τον Κομητούδη να καρφώνει άουτ, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +4 (16-17).
Με εξαιρετικό καρφί του Αναγνώστου σε πρώτο χρόνο, μετά απο εξαιρετική συνεργασία με τον Λέσκοφ, ο ΟΦΗ, βρέθηκε στο 14-18 (+4) και 15-19 με χαμένο καρφί του Αντόνοβιτς.
Ο Μιχαΐλοβιτς, έφερε τον ΟΦΗ στο 16-20, αλλά δυο λάθη απο Λέσκοφ και Φορμέλα, η Κηφισιά, μείωσε σε 18-20 (τάιμ-άουτ Καλμαζίδης).
Με πόντο του Φορμέλα, μετά απο τρομερό ράλι, ο ΟΦΗ, έμεινε μπροστά (18-21).
Απο το καλό σερβίς του Πολωνού ακραίου, ο Ραγκέλ, έστειλε τη μπάλα έξω για το 18-22 (ταιμ-άουτ Χριστοφιδέλης).
Το λάθος του Λέσκοφ, έφερε την Κηφισιά στο -2 (20-22), ενώ με το μπλοκ του Ραγκελ στον Μάκινεν, η Κηφισιά πλησίασε στον πόντο (21-22) και με Αντόνοβιτς ισοφάρισε σε 22-22, ροκανίζοντας μια διαφορά 4 πόντων, με ένα σερί 4-0.
Με το μπλοκ άουτ του Οκοσάνοβτς, η Κηφισιά πέρασε μπροστά με 23-22 (σερί 5-0).
Ο Μάκινεν θα ισοφαρίσει σε 23-23. Ο Ραγκέλ θα κάνει το 24-23 και θα στείλει την Κηφισιά στο πρώτο σετ μπολ.
Και με πόντο του Κομητούδη, μετα την κακή υποδοχή του Αναγνώστου, η Κηφισιά θα πάρει το πρώτο σετ με 25-23.
Ο ΟΦΗ βρέθηκε πολύ κοντά όταν και προηγήθηκε 18-22, αλλά η Κηφισιά με ένα μεγάλο come back, πήρε το σετ, που φαινόταν να χάνεται, για αυτήν.
Το δεύτερο σετ
Με πόντο του Μιχαίλοβιτς που κερδήθηκε απο το video check , ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-3, στο δεύτερο σετ.
Αλλά η Κηφισιά πέρασε με 5-4, με τον Κομητούδη να σταματάει στο μπλοκ τον Φορμέλα.
Η Κηφισιά, θα προηγηθεί με 7-5 με την κακή υποδοχή του Μάκινεν.
Με το μπλοκ-άουτ του Οκοσάνοβιτς, η Κηφισιά, έμεινε μπροστά με 10-7 και με όπλο το μπλοκ με 11-7 (+4).
Ο ΟΦΗ με Μιχαίλοβιτς, μείωσε σε 12-11, αλλά με μπλοκ που δέχθηκε ξανά ο Φορμέλα, η Κηφισιά ξέφυγε με 14-11.
Με τον Αντόνοβιτς, η Κηφισιά διατηρήθηκε στο +3 (16-13).
Με μπλοκ του Μάλινεν, ο ΟΦΗ μείωσε στον πόντο (16-15).
Το διαγώνιο καρφί του Μάκινεν έφυγε έξω για το 18-15, ενώ με μπλοκ που δέχθηκε ο Μιχαίλοβιτς, η Κηφισιά βρέθηκε στο +4 (19-15).
Η Κηφισιά με τον Αντόνοβιτς, μπήκε στην τελική ευθεία του σετ με 20-16.
Ο Πετρόφ, έκανε το 21-17, απο το μπλοκ του Ραγκέλ στον Μάκινεν, έγινε το 22-17. Με άσο του Ρουμελιωτάκη, ο ΟΦΗ μείωσε σε 22-19.
Ο Ραγκέλ έκανε το 23-19. Ο Πετρόφ, έκανε με πλασέ το 24-20.
Και με μπλοκ στον Μιχαίλοβιτς, το σετ τελείωσε με 25-20, για την Κηφισιά, που έκανε το 2-0.
Το τρίτο σετ
O OΦΗ μπήκε με 1-4 στο τρίτο σετ, με τον άσο του Ματέι Μιχαίλοβιτς και 2-6 με τον Ραγκέλ να κάνει φιλέ (ταιμ αουτ Χριστοφιδέλης).
Με ωραίο πρώτο χρόνο του Αναγνώστου, ο ΟΦΗ έμεινε μπροστά και με τον Οκοσάνοβιτς να καρφώνει άουτ στο +4 (6-10).
Με το μπλοκ του Μιχαίλοβιτς στον Πετρόφ, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο 7-11 (+4) και με πόντο του Ανδρεάδη (8-12).
Ο Ανδρεάδης, κράτησε τον ΟΦΗ μπροστά (11-14), στην πίεση της Κηφισιάς.
Με τον Μάκινεν κράτησε το +3 (12-15) και με τον Μιχαίλοβιτς (13-16).
Με το μπλοκ του Σπηλιώτη στον Φορμέλα, η Κηφισιά, πλησίασε ξανά στον πόντο (15-16).
Ο Μιχαίλοβιτς, με ενα μεγάλο μπλοκ κράτησε τον ΟΦΗ μπροστά μετά απο ένα σπουδαίο ράλι (15-17).
Ο Ανδρελαδης κατέβασε εκπληκτικά τη μπάλα για το 16-18.
Ο Οκοσάνοβιτς σέρβιρε άουτ για το 17-19.
Ο Ανδρεάδης με μεγάλο πόντο, έκανε το 18-20.
Ο Μάκινεν, κράτησε τον ΟΦΗ στο +2 (19-21).
Με επιθέσεις του Αντόνοβιτς όμως, η Κηφισιά έμεινε στον πόντο (20-21).
Ο Μιχαίλοβιτς, έκανε το 20-22.
Ο Μάκινεν, αστόχησε στο σερβίς (21-22), σημάδεψε την επόπτρια και έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη (ταιμ-αουτ Καλμαζίδης).
Ο Αντόνοβιτς, σέρβιρε άουτ για το 21-23.
Ο Σπηλιώτης απο το κέντρο, έκανε το 22-23.
Ο Φορμέλα έκανε το 22-24 και έστειλε τον ΟΦΗ στο σετ μπολ (ταιμ άουτ Χριστοφιδέλης).
Ο Οκοσάνοβιτς, έκανε το 23-24.
Αλλά με το μεγάλο μπλοκ του Ανδρεάδη στον Ραγκέλ, ο ΟΦΗ πήρε το σετ με 23-25 και μείωσε σε 2-1.
Το τέταρτο σετ
Με άσο του Αναγνώστου, ο ΟΦΗ μπήκε με 1-3 στο τέταρτο σετ.
Με τον Οκοσάνοβιτς να καρφώνει άουτ, ο ΟΦΗ βρέθηκε στο 3-6 και 4-7 με κεραυνό του Μιχαίλοβιτς.
Με τρομερή υποδοχή του Μιχελάκη, η μπάλα πέρασε στην αντίπαλη πλευρά και ο ΟΦΗ κέρδισε ένα ανέλπιστο πόντο (6-9).
Με Μάκινεν, ο ΟΦΗ κρατήθηκε μπροστά (10-13) και 11-14 με επαφή του Ραγκέλ στο φιλέ.
Και 12-15 με τον Σπυριούνη να σερβίρει άουτ.
Με τον Φορμέλα να μην μπορεί να περάσει το μπλοκ της Κηφισιά, οι γηπεδούχοι πλησίασαν στον πόντο (14-15) και με λάθος του Λέσκοφ, ισοφάρισαν 15-15 (ταιμ-άουτ Καλμαζίδης).
Ο Μιχαίλοβιτς, έφερε τον ΟΦΗ ξανά μπροστά με 15-16 και 16-17.
Ο Σπυριούνης ισοφαρισε σε 17-17 με εξαιρετική pipe.
O Mιχαίλοβιτς, κράτησε τον ΟΦΗ μπροστά (18-19).
Ο Ραγκέλ, ισοφάρισε 19-19 (ταιμ-αόυτ Καλμαζίδης).
Ο Οκοσάνοβιτς έχασε το σερβίς (19-20), ενώ ο Αναγνώστου με μεγάλο μπλοκ του Αναγνώστου στον Ραγκέλ, έκανε το 19-21 (ταιμ-άουτ Χτριστοφιδέλης).
Ο Κομητούδης έκανε το 20-21, αλλά ο Μιχαίλοβιτς με πλασέ έκανε το 20-22.
Ο Οκοσάνοβιτς, μείωσε σε 21-22. Αλλά ο Μιχαίλοβιτς, απάντησε για το 21-23.
Το μεγάλο μπλοκ του Ανδρεάδη, έφερε τον ΟΦΗ στο 21-24 και το πρώτο σετ μπολ (ταιμ άουτ Χριστοφιδέλης).
Με νέο μπλοκ του Ανδρεάδη στον Σπυριούνη, ο ΟΦΗ, έκανε το 21-25 και ισοφάρισε σε 2-2.
Το ται-μπρέικ
Στο ται-μπρέικ με μπλοκ του Λέσκοφ, ο ΟΦΗ προηγήθηκε 0-1.
Ο Σπυριούνης ισοφάρισε 1-1. Ο Μιχαίλοβιτς, έκανε το 1-2.
Ο Ραγκέλ, ισοφάρισε σε 2-2. Ο Ανδρεάδης, έκανε το 2-3.
Ο Ραγκέλ, ισοφάρισε ξανά σε 3-3.
Με άσο ο Σπυριούνης, έβαλε μπροστά την Κηφισιά (4-3).
Ο Μάκινεν, κάρφωσε άουτ, για το 5-3.
Με άσο ο Σπυριούνης, έκανε το 6-3 (ταιμ-άουτ Καλμαζίδης).
Με το χψαμένο σερβίς του Σπυριούνη έγινε το 6-4.
Ο Ραγκέλ, με δύσκολο πόντο, έκανε το 7-4.
Ο Αναγνώστου, μείωσε σε 7-5 για τον ΟΦΗ.
Ο Αντόνοβιτς, με πλασέ μπροστά σε τριπλό μπλοκ έκανε το 8-5 (αλλαγή τερέν στις ομάδες).
Ο Αντόνοβιτς, έκανε το 9-5 για την Κηφισιά.
Ο Μάκινεν με δύναμη μείωσε σε 9-6.
Ο Σπηλιώτης, έκανε το 10-6, σε πρώτο χρόνο.
Με το μπλοκ του Φορμέλα, στον Αντόνοβιτς, ο ΟΦΗ έκανε το 10-7.
Ο Ρουμελιωτάκης σέρβιρε άουτ, για το 11-7.
Με μπλοκ του Ραγκάλ στον Φορμέλα γίνεται το 12-7 (ταιμ-άουτ Καλμαζίδης).
Ο Ανδρεάδης, έκανε το 12-8.
Με την επαφή του Σπυριούνη στο φιλέ, έγινε το 12-9 (ταιμ-άουτ Χριστοφιδέλης).
Ο Μιχαίλοβιτς, σέρβιρε άουτ, για το 13-9.
Ο Ραγκελ, έκοψε τον Ανδρεάδη, για το 14-9.
Με άσο ο Οκοσάνοβιτς, τελείωσε το παιχνίδι με 15-9.
Διαιτητές: Βουδούρης, Ράντσιου. Παρατηρητής: Πολίτης, Επόπτες: Σπίγγου, Παυλάκης. Γραμματεία: Ψαρρά.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-6, 13-16, 18-21, 25-23.
2ο σετ: 8-6, 16-13, 21-17, 25-20.
3ο σετ: 5-8, 13-16, 19-21, 23-25.
4ο σετ: 5-8, 15-16, 19-21, 21-25.
5ο σετ: 5-3, 10-6, 12-7, 15-09
*Οι πόντοι του Α.Ο.Π.Κηφισιάς προήλθαν: 4 άσσοι, 69 επιθέσεις, 12 μπλοκ, 24 λάθη αντιπάλων και του Ο.Φ.Η. οι πόντοι προήλθαν: 6 άσσοι, 49 επιθέσεις, 14 μπλοκ, 33 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-2 (25-23, 25-20, 23-25, 21-25, 15-09) σε 134΄.
Α.Ο.Π.ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Κώστας Χριστοφιδέλης): Οκοσάνοβιτς 14π. (13/28επ., 1 άσσος), Κομητούδης 7 (5/7επ., 2 μπλοκ), Πετρόφ 10 (8/16επ., 2 μπλοκ, 50%υπ., 29%αρ.), Ρανγκέλ 17 (11/17επ., 5 μπλοκ, 1 άσσος), Σπηλιώτης 9 (7/13επ., 2 μπλοκ), Αντόνοβιτς 21 (20/28επ., 1 μπλοκ, 38%υπ., 19%αρ.) / Βελούδης (λ. – 84%υπ., 54%αρ.), Κονίδης, Σπηριούνης 7 (5/12επ., 2 άσσοι, 73%υπ., 27%αρ.), Τζάρας.
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μακίνεν 11π. (8/28επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι, 42%υπ., 15%αρ.), Αναγνώστου 14 (7/11επ., 5 μπλοκ, 2 άσσοι), Ανδρεάδης 12 (8/12επ. 4 μπλοκ), Φορμέλα 10 (8/23επ., 2 μπλοκ, 56%υπ., 26%αρ.), Μιχάλοβιτς 21 (18/48επ., 2 μπλοκ), Λέσκοφ / Μιχελάκης (λ. – 67%υπ., 29%αρ.), Ράμος Πέρεζ, Ρουμελιωτάκης 1 (1 άσσος), Καφαντάρης, Γκόνας.
*Πολυτιμότερος αθλητής του αγώνα αναδείχτηκε ο Αντώνης Σπηλιώτης του Α.Ο.Π.Κηφισιάς.
Δείτε όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πολύ θετική απήχηση, είχε στον οργανισμό βόλεϊ του ΟΦΗ, η συγχαρητήρια ανακοίνωση που έστειλε το σωματείο "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", για την σπουδαία επιτυχία των νεανίδων του ΟΦΗ, να προκριθούν στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.
Η στάση του Χανιώτικου σωματείου, απέναντι στον ΟΦΗ, είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση και για άλλα σωματεία της περιοχής.
Στην ανακοίνωση τους τα "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", φιλοξενούν και δήλωση του προέδρου του σωματείου, Πέτρου Χατζησταύρου, ο οποίος εύχεται στον ΟΦΗ, να φέρει την κούπα στο νησί.
Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση του Χανιώτικου συλλόγου "Ο πρόεδρος και το ΔΣ του Συλλόγου συγχαίρουν την ομάδα του ΟΦΗ για την πρόκριση του στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών Κ20".
Eνώ στη δήλωση του, ο πρόεδρος κ. Πέτρος Χατζησταύρου, τονίζει ότι «θέλω να συγχαρώ την ομάδα του ΟΦΗ για την πρόκριση του στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα γυναικών Κ20. Μέσα από αυτήν την πρόκριση κάνετε περήφανη όλη την Κρήτη και σας ευχόμαστε ολόψυχα να καταφέρετε να φέρετε το κύπελο στο νησί μας. Θερμά συγχαρητήρια και πάλι και συνεχίστε να σηκώνετε ψηλά το Κρητικό βόλεϊ γιατί το αξίζει».
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα το σωματείο "Χανιά βόλεϊ ΣΦΠ", τίμησε τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη σε εκδήλωση που έγινε στα Χανιά, ενώ βράβευσε και τους αθλητές του ΟΦΗ Γιώργο Μιχελάκη και Ανδρέα Ανδρεάδη.
Είναι ξεκάθαρο, ότι οι προθέσεις του Χανιώτικου σωματείου, είναι προς την σωστή κατεύθυνση, για το πως πρέπει να είναι η συνεργασία μεταξύ των συλλόγων της Κρήτης.