Ένα ακόμη δυνατό φιλικό τεστ θα δώσει το Σάββατο (5.30μμ) ο ΟΦΗ στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Θα αντιμετωπίσει τον ΑΟΧανιά, ομάδα με την οποία θα ανταμώσει φέτος και στο πρωτάθλημα της Football league.
Στο φιλικό αυτό παιχνίδι ο Νίκος Νιόπλιας που θα έχει την ευκαιρία για χρήσιμα συμπεράσματα, δεν μπορεί να υπολογίζει στους τραυματίες Μιλοσάβλιεφ, Δερμιτζάκη, Μπολάκη, Νάστο οι οποίοι εξακολουθούν να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
Να σημειωθεί ότι στο φιλικό παιχνίδι θα ισχύσει γενική είσοδος 10 ευρώ, ενώ οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας θα μπορούν να εισέρχονται δωρεάν στο γήπεδο.
Για ενημέρωση των φιλάθλων του ΟΦΗ γίνεται γνωστό πως θα ανοίξουν οι θύρες 2,3,7,5,8,9 του γηπέδου του ΟΦΗ.
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας για την θύρα 1 θα μπούν στην θύρα 8.
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας για τις θύρες 2,3 θα εισέλθουν στο γήπεδο από τη θύρα 7.
Ο ΟΦΗ θα είναι ανταγωνιστικός με όλες τις ομάδες με τις οποίες κληρώθηκε στον 3ο όμιλο του Κυπέλλου Ελλάδος, δήλωσε ο Νίκος Νιόπλιας.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφερόμενος στην κλήρωση που έφερε αντιπάλους του ΟΦΗ τον Παναθηναικό και τον Ηρακλή από την Σούπερ Λίγκ και τον Απόλλωνα Σμύρνης από την Football league, ανέφερε με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr πως «θεωρώ ότι είναι μια καλή κλήρωση για μας. Σαν ΟΦΗ, το Κύπελλο δεν είναι στόχος, καθώς μας ενδιαφέρει το πρωτάθλημα της Football league, αλλά να είναι σίγουροι όλοι οι αντίπαλοι μας, ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί σε όλα τα παιχνίδια και θα δείξουμε σε όλα τα ματς, τον καλύτερο μας εαυτό» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Σύμφωνα με την κλήρωση ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει τις υποχρεώσεις του, στον 3ο όμιλο του Κυπέλλου Ελλάδος, εκτός έδρας με τον Απόλλωνα Σμύρνης (25-27/10), ενώ στη συνέχεια θα υποδεχθεί στο Γεντί Κουλέ τον Παναθηναικό (29-30/11) και τον Ηρακλή (13-15/12).
Στην επόμενη φάση, περνάνε οι δυο πρώτοι από κάθε όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ντέρμπι χωρίς...ένταση, δεν γίνεται. Ετσι και στο ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο, εκτός απο τα δυνατά μαρκαρίσματα μέσα στο γήπεδο, είχαμε και ένταση στην εξέδρα.
Μετά το γκολ του Δημήτρη στο φινάλε του αγώνα, με το οποίο πήρε τη νίκη ο Εργοτέλης (1-2), φίλαθλοι του ΠΟΑ, κινήθηκαν απειλητικά προς την πλευρά των φιλάθλων του Εργοτέλη και παρά την παρέμβαση των αστυνομικών «έπεσαν» μερικές «ψιλές», προς την πευρά των φιλάθλων του Εργοτέλη, οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί κοντά στο κυλικείο και δίπλα στην έξοδο του γηπέδου.
Στο Ατσαλένιο, έφτασε και άλλη αστυνομική δύναμη και πράγματι μετά τη λήξη του αγώνα, η αποχώρηση των φιλάθλων και της αποστολής του Εργοτέλη έγινε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Είχαν προηγηθεί πάντως, υβριστικά συνθήματα προς παράγοντες του Εργοτέλη, με αφορμή τη διαιτησία του αγώνα, η οποία άφησε παραπονούμενους τους γηπεδούχους.
Αποδοκιμασίες υπήρχαν και προς τους παίκτες του Εργοτέλη την ώρα που πανγύριζαν στο γήπεδο την μεγάλη νίκη, ενώ ο Μηνάς Τζανής για να μην οξυνθούν περισσότερο τα πνεύματα, τράβηξε τους παίκτες του Εργοτέλη στα αποδυτήρια.
Οι παίκτες του Εργοτέλη, χειροκροτήθηκαν απο τους φιλάθλους της ομάδας τους, που βρέθηκαν στο γήπεδο, όπως και οι παίκτες του ΠΟΑ απο τον κόσμο της ομάδας, οι οποίοι παρά την πίκρα της ήττας, ευχαριστήθηκαν το ψυχωμένο παιχνίδι της ομάδας τους, στο δεύτερο ημίχρονο.
Αποδοκιμασίες απο τον κόσμο του ΠΟΑ, υπήρχαν και προς τον διαιτητή Τσαγκαράκη απο τα Χανιά και τους βοηθούς του, για τα σφυρίγματα του, που άφησαν με παράπονα τους γηπεδούχους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο..
Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟ
