Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (28/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες του ΟΦΗ, συνέχισαν την προετοιμασία τους, για την αναμέτρηση της Δευτέρας με τον Κισσαμικό στο Μάλεμε (5μμ) για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Football league.
Σε φουλ ρυθμούς προπονηθηκε ο Γιάννης Δερμιτζάκης, ο οποίος μάλιστα πήρε και μέρος στο δίτερμα, δείχνοντας ότι έχει ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού, που αντιμετώπισε.
Ατομικό πρόγραμμα (τρέξιμο) σε αυξημένους ρυθμούς και θεραπεία συνέχισαν οι Κοιλιάρας (δικέφαλος) και Κομεσίδης (προσαγωγός).
Οι δυο ποδοσφαιριστές το Σάββατο (29/10) θα επιχειρήσουν να μπούν στο κανονικό πρόγραμμα.
Σύμφωνα με το προπονητικό πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, ο παίκτες του ΟΦΗ, θα προπονηθούν το Σάββατο και την Κυριακή το πρωί και το απόγευμα θα μεταβούν στα Χανιά, όπου θα καταλύσουν σε ξενοδοχείο της περιοχής, για το παιχνίδι της Δευτέρας με τον Κισσαμικό.
Το Σάββατο (29/10) μετά την προπόνηση θα τελεστεί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αγιασμός, με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση της Παρασκευής (28/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ, θα δώσει σήμερα Παρασκευή (3μμ) ο Εργοτέλης στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου. Το φιλικό θα γίνει υπο το βλέμμα του νέου προπονητή του Εργοτέλη Νίκου Ουσταμπασίδη, ο οποίος αναμένεται να πάρει μια πρώτη γεύση απο τον Εργοτέλη.
Στο μεταξύ, με την συμμετοχή όλων των παικτών πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Πέμπτης. Το πρόγραμμα, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Τάτση, αφιερώθηκε στην τακτική και είχε διάρκεια 90 λεπτών. Μετά το τέλος της προπόνησης, ο πρόεδρος του Συλλόγου, Γιώργος Βρέντζος, μίλησε στα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα. Την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία, αλλά και τις ευθύνες που έχουν οι παίκτες, για τα τελευταία άσχημα αποτελέσματα.
Θα προτιμούσα να κερδίσουμε τον ΟΦΗ και ας χαναμε στη Σέρρες, ανέφερε ο προπονητής του Κισσαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος, για την αναμέτρηση της Δευτέρας στο Μάλεμε στην πρεμιέρα της Football league.
Μετά τη λήξη του αγώνα με τον Πανσερραικό, όπου ο Κισσαμικός πέτυχε σπουδαία νίκη με 2-0, ο προπονητής της ομάδας των Χανιων ανέφερε ότι
«αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά».
Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, αναφέρθηκε όμως και ο κεντρικός αμυντικός του ΚΙσσαμικού Νώντας Παντελάκης. Οπως είπε «σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».
Οι αναλυτικές αναφορές του Σπύρου Μπαξεβάνου:
Η τοποθέτησή του για τον αγώνα: «Επιτέλους ξεκινήσαμε με ένα παιχνίδι Κυπέλλου, μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας! Για το παιχνίδι θέλω να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, ειδικά από την εμφάνιση της ομάδας. Ήταν κάτι το οποίο με άγχωνε μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας, το πώς θα εμφανιστούμε στο πρώτο επίσημο παιχνίδι. Νομίζω ότι και η εικόνα και το αποτέλεσμα σήμερα δικαιώνει την προσπάθεια των παιδιών που γίνεται όλο αυτό το διάστημα. Από εκεί και πέρα σίγουρα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά και από την εικόνα και από τη νίκη απέναντι στην ομάδα του Πανσερραϊκού, του φίλου μου του Παναγιώτη (σ.σ. Διλμπέρη). Νομίζω ότι ο Παναγιώτης είναι εδώ πέρα για να κάνει καλά πράγματα, είναι πολύ φίλος μου. Ξέρω ότι είναι πολύ συστηματικός, είναι καλός προπονητής πάνω απ’ όλα και το κυριότερο είναι τίμιο και αγνό παιδί και τον αγαπάω κιόλας πάρα πολύ. Τον στεναχώρησα σήμερα αλλά αυτά έχει το ποδόσφαιρο. Έχουμε έναν μακρύ γυρισμό εμείς, θα γυρίσουμε Σαββάτο πρωί στα Χανιά και θα κοιτάξουμε να ξεκουραστούμε όσο πιο καλά γίνεται για το παιχνίδι της Δευτέρας. Να ευχηθώ καλή συνέχεια και καλή αρχή πάνω απ’ όλα στον Πανσερραϊκό και στον Παναγιώτη».
Για το αν έπαιξε ρόλο η κόκκινη στο ματς, αν και ο Κισσαμικός ήταν ούτως ή άλλως καλός στο πρώτο ημίχρονο: «Πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, γιατί το είδαμε και κάποια στιγμή ότι υπήρχε και κάποια κούραση σ’ εμάς στο δεύτερο ημίχρονο. Σίγουρα είχαμε και την εικόνα και τις ευκαιρίες και το τέρμα πριν δεχθεί την κόκκινη ο Πανσσεραϊκός. Αλλά σίγουρα θα ήταν διαφορετικό ένα παιχνίδι απέναντι σε μία ομάδα που παίζει με ισαριθμία απ’ ό,τι με λιγότερο παίκτη. Υπήρχε καλή διαχείριση αν και υπήρξε ένας εκνευρισμός όσο δεν ερχόταν το δεύτερο γκολ υπέρ μας. Νομίζω τέλος καλό, όλα καλά».
Ο Νώντας Παντελάκης, ανέφερε για την εκτός έδρας νίκη απέναντι στον Πανσερραϊκό: «Μετά από πολύ καιρό, πολλές προπονήσεις και πολλά φιλικά παίξαμε το πρώτο επίσημο ματς, το οποίο περιμέναμε πολύ καιρό. Ήμασταν πολύ καλοί… Στο πρώτο ημίχρονο καταφέραμε και κάναμε πολλές ευκαιρίες, βάλαμε ένα γκολ και κερδίσαμε την κόκκινη κάρτα. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε λίγο νωθροί, δεν ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά καταφέραμε να παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο και να δημιουργήσουμε πολλές φάσεις μπροστά μέχρι που κάναμε και το 0-2. Τέλειωσε το παιχνίδι αυτό, όπως είπαν και οι δύο προπονητές το Κύπελλο είναι άλλος θεσμός, κοιτάμε στο πρωτάθλημα να ξεκινήσουμε θετικά. Έχουμε καλή ομάδα και πιστεύουμε στις δυνατότητές μας»
Για το αν είναι παιχνίδι γοήτρου αυτό απέναντι στον ΟΦΗ: «Σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: