Το 2017 να βρεί ξανά τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ευχήθηκε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα απο την επίσημη ιστοσελίδα της. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται σε όλο τον κόσμο Καλή Χρονιά!
Ενα 2017 χαρούμενο, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και τύχη για όλο τον κόσμο.
Οσο για τον ΟΦΗ μας, η ευχή είναι μια. Να τον δούμε το 2017 ξανά στην Σούπερ Λίγκ!
Καλή Χρονιά σε όλους!
Μετά από προπονήσεις ενός μήνα με τον ΟΦΗ, ο Παύλος Μητρόπουλος, θα είναι στην διάθεση της ομάδας στο πρώτο παιχνίδι του 2017, κόντρα στον Αγροτικό Αστέρα, την Τετάρτη (4/1, 3μμ) στον Εύοσμο.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, ολοκλήρωσαν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την έκδοση του δελτίου του 26χρονου μέσου, μετά την παραλαβή της μπλέ κάρτας του ποδοσφαιριστή.
Το δελτίο του Παύλου Μητρόπουλου, εκδόθηκε από την ΕΠΟ και βρίσκεται ήδη στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ετσι, ο δυναμικός μέσος θα ενισχύσει την προσπάθεια του ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι για το 2017.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το δελτίο του Παύλου Μητρόπουλου με τον ΟΦΗ.
Mε προπόνηση που έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας (2/1) στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου (τα γήπεδα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο έχουν μαζέψει πολύ νερό απο τη συνεχή βροχόπτωση των τελευταίων ημερών), ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Αγροτικό Αστέρα, που θα γίνει την Τετάρτη (4/1, 3μμ) στο γήπεδο του Ευόσμου.
Ο τραυματίας Αντώνης Μπουρσέλης, είναι το μοναδικό πρόβλημα του ΟΦΗ, για το παιχνίδι, καθώςακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.
Ο Μανώλης Μπολάκης που είχε προσβληθεί απο ίωση, συμμετείχε στο καννικό πρόγραμμα.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα, με προπόνηση που θα γίνει -καιρού επιτρέποντος-την Τρίτη (3/1) το πρωί (11 πμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στις 6 το απόγευμα της Τρίτης (3/1) η αποστολή του ΟΦΗ που θα ταξιδέψει στην Θεσσαλονίκη θα γευματίσει στο ξενοδοχείο Galaxy και απο εκεί θα μεταβεί στο αεροδρόμιο για να πετάξει με απευθείας πτήση για την Θεσσαλονίκη.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα επιστρέψει και πάλι αεροπορικώς την Τετάρτη (4/1) το βράδυ στο Ηράκλειο, μετά το παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου.