
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά το «διπλό» στο Μενίδι, κόντρα στον Αχαρναικό (2-3), ο ΟΦΗ πρόσθεσε ένα ακόμη πολύτιμο βαθμό στην συλλογή του, καθώς έμεινε αλώβητος στη Ριζούπολη απο τον Απόλλωνα (0-0).
Σε ένα πολύ βαρύ τερέν και σε ένα παιχνίδι που κυριάρχησε η δύναμη και οι μονομαχίες, ο ΟΦΗ, είχε σχεδόν άριστη αμυντική λειτουργία και δεν απειλήθηκε σημαντικά απο τον αντίπαλο του.
Μάλιστα ο ΟΦΗ, είχε την μεγαλύτερη ευκαιρία στο παιχνίσι όταν μόλις στο 2ο λεπτό ο ΜΙλοσάβλιεφ, έπιασε στον ύπνο την άμυνα του Απόλλωνα, αλλά το πλασέ που έκανε κατέληξε στο δοκάρι.
Το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, με τις δυο ομάδες να έχουν απο ένα ημίχρονο.
Ο ΟΦΗ είχε την κατοχή και πατούσε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο στο πρώτο 45λεπτο, ενώ ο Απόλλων «είχε» το δεύτερο, όπου φάνηκε η κούραση των παικτών του ΟΦΗ, απο το τελευταίο χιτσκοκικό παιχνίδι στο Μενίδι, όπου ο ΟΦΗ με υπερπροσπάθεια και ανατροπή πήρε το διπλό (2-3).
Οταν ένα παιχνίδι δεν μπορεις αν το κερδίσεις, τουλάχιστον μην το χάσεις, λένε, και αυτό έκανε ο ΟΦΗ στην Ριζούπολη, με τον Απόλλωνα. Πήρε τον βαθμό, απέναντι σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους και βλέπει με αισιοδοξία τα ντέρμπι που έρχονται με τη Λαμία το Σάββατο στο Γεντί Κουλέ και εκείνο που ακολουθεί με τον Αρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης».
Ο Απόλλων απείλησε τον ΟΦΗ, μόνο με μια κεφαλιά του Πετρόπουλου, στο 74' απο φάουλ του Κονέ (μπλόκαρε ο Δερμιτζάκης), ενώ είχε και δυο μακρινά σούτ με τον Ντάσιο στο 19' (έδιωξε ο Δερμιτζάκης) και τον Αλμπάνη στο 86' (άουτ).
Αριστη αμυντική λειτουργία -σε αντίθεση με το πρώτο ημίχρονο του προηγούμενου αγώνα με τον Αχαρναικό-καλή κυκλοφορία της μπάλας και μαχητικό παιχνίδι απο τον ΟΦΗ, ο οποίος ήταν απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό στο πνεύμα του παιχνιδιού.
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Λαμία, που θα γίνει το Σάββατο (21/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ. Τα εισιτήρια του αγώνα τιμώνται 10 και 15 ευρώ. Στα 10 ευρώ στις θύρες 1,4,5 και στα 15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.
Σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απευθύνει κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, να βρεθεί στο γήπεδο και να στηρίξει την προσπάθεια για μια ακόμη νίκη, η οποία θα κρατήσει τον ΟΦΗ, κοντά στο στόχο της ανόδου. Οπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ "ο ΟΦΗ βρίσκεται σε μια φάση κρίσιμων αγώνων, με παιχνίδια κόντρα σε αντιπάλους, που έχουν τον ίδιο στόχο με την ομάδα μας και όλοι μαζί μπορούμε και πρέπει να στείλουμε το μήνυμα, για το ποιος αξίζει την άνοδο στην Super League. Ολοι γήπεδο!"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ πέρασε αλώβητος απο την Ριζούπολη (0-0) με τον Απόλλωνα, σε ένα παιχνίδι χωρίς μεγάλες φάσεις, με τον ΟΦΗ πάντως να έχει τη σπουδαιότερη με το δοκάρι του Μιλοσάβλιεφ στο ξεκίνημα του αγώνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, αλλά και τις δηλώσεις των προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πολύτιμος βαθμός εκτός έδρας για τον ΟΦΗ στη Ριζούπολη
Ο Νιόπλιας και οι 4 βαθμοί που πήρε ο ΟΦΗ με Αχαρναικό και Απόλλωνα