Απαρηγόρητος ήταν μετά τη λήξη του αγώνα, ο Παύλος Μητρόπουλος, καθώς με δικό του αυτογκόλ, ηττήθηκε ο ΟΦΗ στην Ξάνθη (1-0). Ο μέσος του ΟΦΗ, που είχε μια κακιά στιγμή στο παιχνίδι, ανέφερε μετά τη λήξη του αγώνα, μιλώντας στην κάμερα του ΟΤΕ ότι «για άλλη μια φορά δεν ήμουν τυχερός. Προσπάθησα να συνέλθω και κρίμα για την προσπάθεια των παιδιών, που μια δική μου άτυχη στιγμή τους στέρησε ένα θετικό αποτέλεσμα. Πιστεύουμε στην πρόκριση, αλλά αυτό που έγινε μας αφήνει μεγάλη πικρία. Στο Γεντί Κουλέ όλα θα είναι διαφορετικά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το 1-0 με το οποίο ηττήθηκε ο ΟΦΗ στην Ξάνθη, στο πρώτο παιχνίδι των δυο ομάδων για τους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς για τον επαναλληπτικό που θα γίνει στο Ηράκλειο.
«Ξέρουμε οτι έχουμε επαναληπτικό στο Ηράκλειο και με την βοήθεια του κόσμου μας μπορούμε να προκριθούμε, αν εκμεταλλευτούμε την δύναμη της έδρας μας» ανέφερε ο υπηρεσιακός προπονητής του ΟΦΗ Μηνάς Πίτσος, στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε την αναμέτρηση στα Πηγάδια.
Οπως ανέφερε ο Μηνάς Πίτσος «Παίξαμε κόντρα στην ομάδα που είναι η πιο ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος της Σούπερ Λιγκ. Η Ξάνθη είναι πολύ καλή ομάδα. Εμείς ανταποκριθήκαμε καλά στο ματς. Είχαμε απουσίες, σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου. Κάποιες 2-3 στιγμές αδράνειας μας κόστισαν το γκολ. Ακολουθήσαμε ένα καλό πλάνο και είχαμε κάποιες φάσεις να σκοράρουμε. Ξέρουμε οτι έχουμε επαναληπτικό στο Ηράκλειο και με την βοήθεια του κόσμου μας μπορούμε να προκριθούμε, αν εκμεταλλευτούμε την δύναμη της έδρας μας.
Τον τελευταίο μήνα ανά 3 μέρες παίζουμε ένα ματς, έχουμε συνεχόμενα ταξίδια και γι΄αυτό κάποιοι παικτες πήραν ανάσες
Ο ΟΦΗ θέλει να πρωταγωνιστεί στην Football league. Aυτός είναι ο στόχος μας. Θα προσπαθήσουμε μέχρι το τέλος να ανέβουμε κατηγορία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Νίκος Παπαδόπουλος αναλαμβάνει τον ΟΦΗ σε μια δύσκολη στιγμή, με την κρητική ομάδα να έχει μείνει πίσω στη μάχη της ανόδου, ωστόσο, από την πρώτη στιγμή ξεκαθαρίζει ότι ανέλαβε τον ΟΦΗ για να παλέψει για την άνοδο και τίποτε άλλο!
Οπως δήλωσε ο 45χρονος προπονητής, στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ofi1925.gr λίγο μετά την συμφωνία του με τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη «με μεγάλη μου χαρά επιστρέφω σε μια ομάδα στην οποία ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά. Είμαι εδώ για να τη βοηθήσω να πετύχει το στόχο που έχει θέσει στη φετινή σεζόν που δεν είναι άλλος απο την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ».
Ο νέος τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε ακόμη ότι «η ομάδα είναι σε καλό επίπεδο και έχω εικόνα. Ανυπομονώ να προπονήσω τους παίκτες και να τους γνωρίσω απο κοντά. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε με τους παίκτες και τη διοίκηση. Ηδη έκανα μια καλή συζήτηση με τον πρόεδρο και ξέρουμε που πρέπει να κινηθούμε».
Το μήνυμα που στέλνει ο Νίκος Παπαδόπουλος στον κόσμο του ΟΦΗ, είναι ότι «πρέπει να είμαστε όλοι μαζί μια γροθιά για να δώσουμε τη μάχη. Πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Ενώ την επιστροφή του στο Γεντί Κουλέ, όπου έδειξε συγκινημένος, όταν επισκέφθηκε το γήπεδο την Τρίτη (24/1) το πρωί ανέφερε ότι «έχω ζήσει μεγάλες στιγμές σε αυτό το γήπεδο σαν ποδοσφαιριστής. Εύχομαι να ζήσω ανάλογες και σαν προπονητής».
Βοηθός του Νίκου Παπαδόπουλου στον ΟΦΗ θα είναι ο Νίκος Αμανατίδης, με τον οποίο συνεργάζεται στις ομάδες που έχει δουλέψει τα τελευταία 5 χρόνια.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα κάνει την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ, την Τετάρτη (25/1) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, μετά την επιστροφή της ομάδας απο την Ξάνθη.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Νίκος Παπαδόπουλος στο Γεντί Κουλέ, λίγο μετά τη συμφωνία του με τον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανακοινώθηκε και έπιασε δουλειά στον ΟΦΗ ο Νίκος Παπαδόπουλος