Το Ηράκλειο ζεί ξανά μετά απο 20 χρόνια σε ...ευρωπαικούς ρυθμούς, αλλά λόγω της πανδημίας οι εξέδρες του Γεντί Κουλέ, θα είναι άδειες απο κόσμο.
Αυτό όμως δεν πτοεί τους φιλάθλους του ΟΦΗ.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχεί η ανάρτηση που καλεί τους φιλάθους στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει η αποστολή για να ντοπάρουν τους παίκτες, ενώ αν η ομάδα προκριθεί να στηθεί πανηγύρι στη Χανιόπορτα!
Οπως γράφουν οι φίλαθλοι της ομάδας:
«Ξεσηκωμός! Την Πέμπτη στις 5μμ όλοι στο ξενοδοχείο Galaxy, να εμψυχώσουμε την ομάδα στον αγώνα με τον Απόλλωνα!!! Ολοι στα μαύρα, όλοι εκεί. Σε περίπτωση πρόκρισης, όλοι μετά στην Χανιόπορτα!»
Ο κόσμος του ΟΦΗ δεν θα μπορέσει λόγω της πανδημίας να είναι στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ, ωστόσο θέλουν να ντοπάρουν την ομάδα και τους παίκτες, λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Απόλλωνα Λεμεσού για τον δεύτερο προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα βρίσκονται στις 5μμ στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει η αποστολή και με συνθήματα θα επιχειρήσουν να ανεβάσουν το ηθικό της ομάδας.
Mε συνοδεία θα πάει η αποστολή του ΟΦΗ και το πούλμαν της ομάδας στο Γεντί Κουλέ.
Ενώ σε περίπτωση πρόκρισης, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έχουν δώσει ραντεβού στη Χανιόπορτα για να πανηγυρίσουν.
Γ.Κορτς
“ΟΦΗ, μπορείς, μπορείς να προκριθείς!”.
Το σύνθημα αυτό, όπως και άλλα δόνησε την ατμόσφαιρα έξω απο το ξενοδοχείο Galaxy στο οποίο έχει καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ.
Πάνω απο 1000 φίλαθλοι της ομάδας, βρέθηκανστο ξενοδοχείο και ντόπαραν τους παίκτες, ενόψει του αγώνα με τον Απόλλωνα Λεμεσού στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ επιστρέφει στο άλλοτε Κύπελλο ΟΥΕΦΑ μετά απο 20 χρόνια, αλλά δυστυχώς ο κόσμος του ΟΦΗ δεν μπορεί να είναι στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ.
Ο κόσμος του ΟΦΗ θα συνοδεύει την αποστολή της ομάδας με πορεία στο γήπεδο για το παιχνίδι, ενώ οι φίλαθλοι σε περίπτωση πρόκρισης, ετοιμάζουν νέα συγκέντρωση το βράδυ στη Χανιόπορτα.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ μετέτρεψαν σε …Γεντί Κουλέ, το χώρο έξω απο το ξενοδοχείο, και άναψαν καπνογόνα.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
24 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, απο το θάνατο του Θόδωρου Βαρδινογιάννη.
Σαν σήμερα στις 21-9-1996 έφυγε ο μεγάλος ευεργέτης του ΟΦΗ, σε ηλικία 54 ετών, μετά απο οξύ καρδιακό επεισόδιο.
Ο άνθρωπος, που οραματίστηκε ένα ΟΦΗ μεγάλο και επι δικών του ημερών, η κρητική ομάδα κατέκτησε τον μοναδικό της εγχώριο τίτλο μέχρι σήμερα, το Κύπελλο Ελλάδος, το 1987.
Ο χαμός του, αποτέλεσε ένα ΣΟΚ για την οικογένεια του ΟΦΗ, αλλά και ένα τέλος εποχής.
Τίποτα, δεν ήταν πια το ίδιο, για την κρητική ομάδα, χωρίς τον μεγάλο ευεργέτη της.
Ο Θόδωρος Βαρδινογιάννης άρχισε να ασχολείται πολύ ενεργά με τον ΟΦΗ στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Ο ΟΦΗ σταδιακά ανέβαινε και το 1986 κατάφερε να τερματίσει δεύτερος στο πρωτάθλημα πίσω από τον Παναθηναϊκό.
Ο ΟΦΗ την επόμενη περίοδο κατάφερε να πάρει το Κύπελλο Ελλάδας νικώντας με 3-1 στα πέναλτι τον Ηρακλή στο ΟΑΚΑ!
Εκείνη την περίοδο, ο ΟΦΗ κατάφερε να φτάσει ως τους «16» του Κυπέλλου UEFA ενώ λίγα χρόνια κατέκτησε το Βαλκανικό Κύπελλο.
Το μεγαλύτερο όμως κέρδος για τον ΟΦΗ ήταν η δημιουργία του «Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου».
Ένα προπονητικό κέντρο που θα ζήλευαν πολλές ομάδες στην Ελλάδα και το οποίο φτιάχτηκε με χρήματα της οικογένειας και παρέμεινε στην ιδιοκτησία του ΟΦΗ.
Αυτό θεωρείται και το μεγαλύτερο έργο του Θόδωρου Βαρδινογιάννη στη θητεία του στον ΟΦΗ, καθώς το «Βαρδινογιάννειο» είναι ένα από τα καλύτερα προπονητικά κέντρα στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Το γήπεδο του ΟΦΗ, το θρυλικό Γεντί Κουλέ, πήρε την ονομασία του ευεργέτη του και μετονομάστηκε σε γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης", όπως αναφέρεται μέχρι και σήμερα.
Στην είσοδο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου έχει τοποθετηθεί η προτομή του, ενώ έχει χτιστεί με πρωτοβουλία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η εκκλησία "Αγιο Θεόδωροι".
"Ημέρα τιμής στη μνήμη του ανθρώπου που οραματίστηκε την ομάδα μας ως πρωταγωνίστρια στο ελληνικό ποδόσφαιρο... 24 χρόνια χωρίς τον Θεόδωρο Βαρδινογιάννη!" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ.