Η ΑΕΚ επικράτησε 1-0 τη Σεντ Γκάλεν στην βροχερή Ελβετία και προκρίθηκε στα πλέι οφ του Europa League όπου θα αντιμετωπίσει τη Βόλφσμπουργκ.
Το γκολ που έκρινε την πρόκριση πέτυχε στο 71’ ο Ολιβέιρα, ο οποίος πήρε το… ριμπάουντ μετά το χαμένο πέναλτι.
Το ματς με τους Γερμανούς θα διεξαχθεί την προσεχή Πέμπτη (1η Οκτωβρίου) στο ΟΑΚΑ και είναι νοκ-άουτ.
Κίτρινες κάρτες: Μουχάιμ, Γκέρτλερ, Φαζλί - Μάνταλος, Λιβάγια, Κρίστιτσιτς
Κόκκινες κάρτες: -
Σεντ Γκάλεν: Άτι-Ζίγκι, Μουχάιμ, Στεργίου, Κιντίγια, Στίλχαρτ (74' Ριμπέιρο), Ντουά (62' Καμπέρι), Κρέουχι, Φαζλί, Γκέρτλερ, Βίκτορ Ρουίθ (74' Γιουάν), Γκιλεμενό.
ΑΕΚ: Τσιντώτας, Βασιλαντωνόπουλος, Τσιγκρίνσκι, Σβάρνας, Ινσούα, Σιμόες, Κρίστιτσιτς, Μάνταλος, Λιβάγια (90' Σάκχοφ), Ανσαριφάρντ (68' Γκαρσία), Ολιβέιρα.
Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα του αγώνα.
O Eργοτέλης θα είναι έτοιμος στην πρεμιέρα της Σούπερ Λίγκ 2, δήλωσε ο προπονητής του Εργοτέλη, Γιάννης Ταουσιάνης, μετά την κλήρωση που έφερε πρώτο αντίπαλο του Εργοτέλη τον ιστορικό Ιωνικό, στο Παγκρήτιο στάδιο. "Εχουμε ένα ακόμη μήνα μπροστά μας, ώστε να προετοιμαστούμε κατάλληλα" ανέφερε ο προπονητής του Εργοτέλη, για το παιχνίδι της 24ης Οκτωβρίου.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του Γιάννη Ταουσιάνη:
''Θέλω να ευχηθώ μια καλή ποδοσφαιρική χρονιά χωρίς άλλες δυσάρεστες συνέπειες εξαιτίας της πανδημίας, με την ελπίδα σύντομα να δούμε κόσμο στα γήπεδα προκειμένου να αποκτήσει το άθλημα την αίγλη που του αρμόζει. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα δούμε ένα καλύτερο πρωτάθλημα όσον αφορά την ποιότητα και τον ανταγωνισμό λόγω της παρουσίας πολλών ενισχυμένων ομάδων.
Για εμάς ο στόχος παραμένει ο ίδιος που υπήρχε και πριν την κλήρωση του πρωταθλήματος, να είμαστε σωματικά, ψυχικά και πνευματικά έτοιμοι για την πρεμιέρα ανεξαρτήτου αντιπάλου. Έχουμε ακόμη ένα μήνα μπροστά μας για περαιτέρω εξέλιξη και για να σταθεροποιήσουμε την αγωνιστική μας απόδοση σε υψηλά επίπεδα ώστε όπως προανέφερα να έχουμε τον κατάλληλο βαθμό ετοιμότητας απέναντι σε ένα ποιοτικό και έμπειρο αντίπαλο που έχουμε να αντιμετωπίσουμε την πρώτη αγωνιστική".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δεν πρόλαβε να πάει στην Al Wasl S.C στα Εμιράτα, ο Φιγκειρέδο και έβαλε και το πρώτο του γκολ με τη νέα του ομάδα.
Ο πρώην Βραζιλιάνος επιθετικός του ΟΦΗ είναι και επίσημα παίκτης της Al Wasl S.C στα Εμιράτα, καθώς ανακοινώθηκε η μεταγραφή του απο την Αραβική ομάδα.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τη σειρά της, ανακοίνωσε την παραχώρηση του παίκτη, ο οποίος έκανε ντεμπούτο με γκολ στην ομάδα του Ντουμπάι και ευχαρίστησε τον Βραζιλιάνο επιθετικό, ο οποίος στον ένα χρόνο παρουσίας του, στον ΟΦΗ, κατέγραψε 38 συμμετοχές και 12 γκολ.
Να σημειωθεί ότι, απο την πώληση του Φιγκειρέδο, ο ΟΦΗ έβαλε στο ταμείο του, ένα πολύ σημαντικό ποσό.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ