Mε απίστευτο γκολ απο καραμπόλα, ο ΟΦΗ μένει πίσω στο σκόρ απο τον Ατρόμητο, στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου, κόντρα στη ροή του αγώνα, καθώς είναι καλύτερος απο τον αντίπαλο του, έχει ευκαιρίες και δοκάρι με το Ναμπί.
Ο Ατρόμητος σκοράρει με τον Μανούσο, ο οποίος είναι σε αντικανονική θέση και ο βοηθός διαιτητή σηκώνει τη σημαία.
Στην εξέταση της φάσης απο τον VAR φαίνεται καθαρά ότι η μπάλα φτάνει στον Μανούσο, απο τα πόδια του Γιαννούλή, δηλαδή απο αντίπαλο, οπότε δεν υπάρχει οφσάιντ.
Ο διαιτητής Ζαχαριάδης βλέπει την φάση και δείχνει σέντρα και έτσι ο ΟΦΗ πήγε στο ημίχρονο με το άδικο 0-1 στην πλάτη.
Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο είχε δοκάρι με το Ναμπί, ακυρωθέν γκολ του Σαρδινέρο (οφσάιντ ο Ουές) και καλέ ευκαιρίες με Σαρδινέρο, Νέιρα και Ναμπί, αλλά ο Ατρόμητος, είναι εκείνος που σκοράρει στην ρπώτη του ουσιαστικά καλή στιγμή στα καρέ του ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μήνυμα στον Βαγιεμπά Σακόρ, απο τον...Γιώργο Σίμο ή κάτι περισσότερο;
Ο Νορβηγός μέσος, έμεινε εκτός αποστολής απο το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, χωρίς να συντρέχει κάποιος λόγος τραυματισμού ή κάποιο άλλο πρόβλημα, καθώς δεν υπήρξε σχετική ενημέρωση απο την ΠΑΕ, για κάτι τέτοιο μέσα απο την προπόνηση και το ιατρικό δελτίο της ομάδας.
Ο αποκλεισμός του Σακόρ, έχει να κάνει προφανώς με αγωνιστικούς λόγους, καθώς παρά τις προσδοκίες και το καλό φινάλε του Σακόρ, στο περσινό πρωτάθλημα, όπου ξεχώρισε στα παιχνίδια του ΟΦΗ, στη φετινή σεζόν, είναι φανερά υποτονικός ,και η εικόνα του, όπως και του Ναμπί, βάζει σε σκέψεις.
Στον ΟΦΗ, άλλα περίμεναν απο ότι φαίνεται απο τον Σακόρ, αλλά για την ώρα δεν τα έχουν δεί.
Το επόμενο διάστημα, θα φανεί αν πίσω απο αυτόν τον αποκλεισμό κρύβεται κάτι περισσότερο, απο μια απλή δυσαρέσκεια της τεχνικής ηγεσίας για την εικόνα του παίκτη με σκοπό να τον αφυπνίσει ή αν υπάρχει κάτι άλλο, μέχρι τις 5 Οκτωβρίου που ολοκληρώνεται η μεταγραφική περίοδος.
Στον ΟΦΗ λένε ανοιχτά, ότι ψάχνουν για ένα ακόμη παίκτη στην μεσαία γραμμή και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι αυτό το θέμα, μπορεί να συνδέεται και με την υπόθεση του Σακόρ.
Το μπαράζ μεταγραφών που κάνει πάντως ο ΟΦΗ, μετά τον ευρωπαικό του αποκλεισμό (έχουν έρθει τρείς παίκτες και θα έρθει και ένας τέταρτος), φαίνεται να ανεβάζουν τον ανταγωνισμό στην δεκαοκτάδα, κάτι που ασφαλώς είναι πολύ καλό, ώστε ο κάθε παίκτης μέσα απο την προπόνηση όλη την εβδομάδα, να δίνει μάχη, για να κρατήσει τη θέση του ή να διεκδικήσει χρόνο συμμετοχής.
Την απόκτηση του 26χρονου αριστερού μπακ Στέλιου Ποζατζίδη, ανακοίνωσε ο Εργοτέλης.
Ο τελευταίος σταθμός του Βορειοελλαδίτη ποδοσφαιριστή ήταν ο Πλατανιάς, ενώ έχει αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την απόκτηση του Στέλιου Ποζατζίδη.
Η ομάδα μας ήρθε σε συμφωνία με τον 26χρονο ποδοσφαιριστή, ο οποίος υπέγραψε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ, συμβόλαιο ενός έτους.
Ο Ποζατζίδης ο οποίος έχει γεννηθεί στις 24/07/1994 στην Θεσσαλονίκη, αγωνίζεται στο αριστερό άκρο της άμυνας.
Το βιογραφικό του είναι αρκετά πλούσιο έχοντας παίξει σε όλες τις επαγγελματικές κατηγορίες της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα ο νεοαποκτηθέντας παίκτης του Εργοτέλη ξεκίνησε την καριέρα του στον ΠΑΟΚ και από εκεί πέρασε από πολλές ομάδες σε όλη τη χώρα, πριν φορέσει τα χρώματα της ομάδας μας. Ο λόγος για τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, τον Πανιώνιο, την Καλλονή, την Λαμία, την Αναγέννηση Καρδίτσας, τον Πανσερραϊκό και τον Πλατανιά.
Ο νέος κιτρινόμαυρος ποδοσφαιριστής έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, αναφέροντας:
''Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάσσομαι στην οικογένεια του Εργοτέλη. Μια ομάδα με ιστορία αλλά και όλες τις προδιαγραφές για να μπορέσει ο κάθε αθλητής να αφοσιωθεί και να δουλέψει.
Ευελπιστώ σε μια καλή χρόνια τόσο σε ομαδικό όσο και σε ατομικό επίπεδο. Να έχουμε όλοι υγεία και όλα τα υπόλοιπα θα τα βγάλουμε στο γήπεδο.''