Δεν είναι μόνο ο τραυματισμός του Βαχίντ Σελίμοβιτς, ο λόγος που τον κρατάει ερωτηματικό για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Παναθηναικό στο Γεντί Κουλέ.
Είναι και οι ...πτήσεις απο το Λουξεμβούργο, καθώς λόγω της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, η άφιξη του, στο Ηράκλειο, που έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη το βράδυ, ενδέχεται να καθυστερήσει και ο παίκτης να αφιχθεί την Παρασκευή, έχοντας αλλάξει 4 αεροπλάνα για να φτάσει στο Ηράκλειο και με τον ίδιο να είναι τραυματίας, καθώς έχει διάστρεμμα απο το παιχνίδι της Εθνικής ομάδας του Λουξεμβούργου με την Κύπρο.
Στον ΟΦΗ θέλουν να εξετάσουν τον παίκτη, για να δουν να εχει δυνατότητα να αγωνιστεί με τον Παναθηναικό, ενώ το ερώτημα είναι αν θα προλάβει τουλάχιστον να προπονηθεί.
Η καθυστερημένη άφιξη του Σελίμοβιτς στο Ηράκλειο, λόγω και πάλι της Εθνικής ομάδας, του είχαν στερήσει τη συμμετοχή του απο το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Παναιτωλικό.
Τώρα στον ΟΦΗ βλέπουν το ίδιο...έργο με τον Βόσνιο κεντρικό αμυντικό, που έχει υπηκοότητα Λουξεμβούργου και αγωνίζεται στην Εθνική ομάδα της χώρας.
Γ.Κορτς
Ο Κώστας Γιαννούλης προπονήθηκε κανονικά και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναθηναικό, που θα γίνει την Κυριακή (18/10, 16:00), στο Γεντί Κουλέ.
Ο έμπειρος αμυντικός ταλαιπωρήθηκε απο ένα τραυματισμό τις προηγούμενες ημέρες, όμως σφίγγει τα δόντια για να μπορέσει να ενισχύσει την κρητική ομάδα στην αναμέτρηση.
Ούτε την Τετάρτη προπονήθηκε ο Ναμπί.
Παραμένει αμφίβολος ο Μαρινάκης, που έχει διάστρεμμα.
Την Πέμπτη (15/10) τα σπουδαία για τον Σελίμοβιτς, που επιστρέφει απο τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Λουξεμβούργου.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ αναφερει για την προπόνηση και τυς τραυματίες:
Με τον Κώστα Γιαννούλη να προπονείται κανονικά ολοκληρώθηκε μια ακόμη ημέρα προετοιμασίας της ομάδας μας, ενόψει του εντός έδρας αγώνα με τον Παναθηναϊκό (18/10, 16:00).
Στην σημερινή προπόνηση έδωσαν το «παρών» οι διεθνείς, Abdul Weiss, Αλέξανδρος Γκαργκαλατζίδης και Απόστολος Διαμαντής. Οι δυο πρώτοι συμμετείχαν σε μέρος του κανονικού προγράμματος, ενώ ο τελευταίος ακολούθησε πρόγραμμα αποκατάστασης.
Ο Νίκος Μαρινάκης υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία, η οποία επιβεβαίωσε ότι έχει υποστεί διάστρεμμα στην ποδοκνημική και η κατάστασή του θα επανεκτιμάται καθημερινά. Έκανε θεραπεία, όπως και οι Adil Nabi, Nazareno Solis και Juan Neira.
Μέρος της προπόνησης ακολούθησαν οι Πραξιτέλης Βούρος και Felipe Souza.
Οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισαν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Από την προπόνηση απουσίασε ο διεθνής, Vahid Selimovic.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις ενδυνάμωσης, τεχνικής, τακτικής και αγωνιστικό παιχνίδι.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (15/10), στις 16:00.
“Εχουμε φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα με στόχο την παραμονή» δήλωσε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, στο live streaming της ΕΡΤ, στο πλαίσιο της κλήρωσης του πρωταθλήματος της Volley League, η οποία και μεταδόθηκε ζωντανά.
Η κλήρωση βρήκε τον ΟΦΗ να αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον ΠΑΟΚ στις 24 Οκτωβρίου και όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος βόλει του συλλόγου «για όλες τις ομάδες είναι μια περίεργη χρονιά εν μέσω πανδημίας. Το σημαντικό είναι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα».
Με τη σειρά του, ο προπονητής του ΟΦΗ Ακης Φλαούνας, ανέφερε ότι «θέλουμε να δουλέψουμε το οργανωτικό κομμάτι της ομάδας και δίνουμε μεγάλη βάση. Εχουμε καθυστερήσει αλλά θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν. Θέλουμε να δείξουμε διαφορετικό πρόσωπο απο το περσινό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ