Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Ναμπί "πονάει" στον αριστερό προσαγωγό και στην κρητική ομάδα εκφράζουν φόβους υποτροπής κάνοντας λόγο για "μια ίνωση στον προσαγωγό, η οποία προέρχεται από παλαιότερο τραυματισμό".
Ο Ναμπί πήρε ανάσες απο την τεχνική ηγεσία, κάνει θεραπείες την τελευταία εβδομάδα, προφυλάχθηκε απο το φιλικό με τα Χανιά, αλλά η συμμετοχή του στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό (Κυριακή 18/10, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό.
Στον ΟΦΗ, καλούνται να υπολογίσουν και το ρίσκο, επιβάρυνσης της κατάστασης του παίκτη, σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί χωρίς να είναι 100% έτοιμος και υγιής.
Το "δεκάρι" του ΟΦΗ "βασανίζεται" απο μυικούς τραυματισμούς στο διάστημα που αγωνίζεται στον ΟΦΗ.
Είναι σαφές, ότι έχει μια ευπάθεια, η οποία του έχει δημιουργηθεί απο παλαιότερους τραυματισμούς.
Είναι όμως, πολύτιμος και σημαντικός παίκτης για τον ΟΦΗ.
Με τον ΠΑΟΚ, στην Τούμπα (3-0) ήταν ο κορυφαίος του ΟΦΗ.
Εκανε το καλύτερο φετινό του παιχνίδι και ...θύμισε τον καλό Ναμπί.
Και πάνω που έδειχνε να ανεβαίνει, ήρθε ο τραυματισμός να τον κρατήσει πίσω.
Αν δεν προλάβει, το παιχνίδι με τον Παναθηναικό, σε συνδιασμό με την απουσία του Νέιρα (αρθροσκόπηση) ο ΟΦΗ, θα έχει μεγάλα θέματα στην παραγωγή και ανάπτυξη παιχνιδιού, απο τους δυο κορυφαίους κεντρικούς μέσους, που διαθέτει.
Την ήττα με 3-1 σετ απο την Κηφισιά για τον θεσμό του Λίγκ Καπ, Νίκος Σαμαράς, γνώρισε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, αλλά όπως και στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, άφησε υποσχέσεις για το μέλλον.
Ο ΟΦΗ για 3 σετ ήταν πολύ ανταγωνιστικός, στο δεύτερο του παιχνίδι, για τη φετινή σεζόν.
Τα τρία πρώτα σετ, ήταν πολύ γεμάτα και κρίθηκαν στις λεπτομέρειες.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ με 25-23, έχασε το δεύτερο με 24-26 και το τρίτο με 23-25.
Η Κηφισιά πήρε το τέταρτο με 25-16 και πανηγύρισε τη νίκη με 3-1.
Πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ ξανά ο Γερμανός Μαρκς με 26 π και δεύτερος ο Χαντ με 12 και ο Ρουμελιωτάκηςμε 9.
Τα παιχνίδια με Ολυμπιακό (3-0) και Κηφισιά (3-1) ήταν δυο πολύ ανταγωνιστικά και χρήσιμα τεστ για τον ΟΦΗ, με τον προπονητή της ομάδας Ακη Φλαούνα να βγάζει χρήσιμα συμπεράσματα.
Αυτά ήταν και τα δυο πρώτα παιχνίδια του ΟΦΗ στη σεζόν και την επόμενη εβδομάδα μπαίνει στην μάχη του πρωταθλήματος, με πρώτο παιχνίδι κόντρα στον δυνατό ΠΑΟΚ, στην Θεσσαλονίκη.
O προπονητής του ΟΦΗ Ακης Φλαούνας, ανέφερε για την εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Κηφισιά:
«Μπήκαμε δυνατά στο πρώτο σετ και το πήραμε. Παλέψαμε όλα τα σετ, αλλά μας βγήκε η κούραση, καθώς δεν είμαστε έτοιμοι να παίζουμε δυο ανταγωνιστικά παιχνίδια σε δυο μέρες. Είμαι όμως πολύ ευχαριστημένος απο την προσπάθεια των παιδιών. Είδαμε όλους τους παίκτες και βγάλαμε χρήσιμα συμπεράσματα. Συνεχίζουμε τη δουλειά».
Τα σετ: 25-23, 23-25, 24-26, 16-25.
Τους πόντους του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Mανωλάκης 2, Ντράγκο 9, Καρατζάς 1, Γαλιώτος 1, Χάντ 12, Μάρκς 26, Ρουμελιωτάκης 9, Τάλερ, Βελούδης (λ), Χαραλαμπίδης, Φραγιαδάκης, Τεφτσής, Κοσκινάς, Μονιάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Παναθηναικό στο Γεντί Κουλέ (4μμ), στα παλιά και γνώριμα πρόσωπα που θα συναντήσει απο τα χρόνια που πέρασε στους πράσινους, αλλά και για τους τραυματισμούς που πλήττουν τον ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα μίλησε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ σχολίασε ακόμη την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του Παναθηναικού και εκτίμησε ότι θα δώσει νέο κίνητρο στους πράσινους.
Ο Σίμος αναφέρθηκε στα αίτια που μπορούν να φέρουν ένα τραυματισμό, όπως αυτούς που συμβαίνουν αυτήν την εποχή στην κρητική ομάδα, ενώ σχολίασε και τις συζητήσεις για την επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο, επισημαίνοντας πόσο σημαντικό θα είναι αυτό για τον ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω το VIDEO με την τοποθέτηση του προπονητή του ΟΦΗ