Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα εντυπωσιακό αρνητικό ρεκόρ "τρέχει" ο ΟΦΗ στα 5 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
O ΟΦΗ δέχεται στα τελευταία 4 παιχνίδια γκολ μετά το 90’ (Λαμία, Ατρόμητος, ΠΑΟΚ, Παναθηναικός), ενώ χάνει για δεύτερη φορά τη δυνατότητα να πανηγυρίσει νίκη στο γήπεδο του, καθώς μετά το 2-2 με τον Ατρόμητο που δέχθηκε την ισοφάριση στην τελευταία φάση του αγώνα (Γούτας), το ίδιο ακριβώς συνέβη και στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, με τον Μακέντα, να διαμορφώνει το τελικό 2-2.
Ποιός και τι φταίει και ο ΟΦΗ αδικεί τον εαυτό του;
Μόνο στα παιχνίδια με Ατρόμητο και Παναθηναικό, πέταξε 4 βαθμούς, τους οποίους αν είχε σήμερα, θα ήταν δεύτερος στην κατάταξη με 10 (έχει 6 βαθμούς σε 5 ματς).
Και μπορεί ο ΟΦΗ, με βάση την απόδοση του, θα μπορούσε να έχει χάσει, αλλά και να κερδίσει τα παιχνίδια με Ατρόμητο και Παναθηναικό, όμως όταν δέχεσαι και στις δυο περιπτώσεις, γκολ στην τελευταία φάση του αγώνα, τότε κάτι τρέχει.
Στο ερώτημα για το τι φταίει, ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος ανέφερε μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟ ότι «δεν είναι εύκολο να το εξηγήσουμε. Πρέπει να βγάζουμε μια αποφασιστικότητα τα τελευταία λεπτά». Και πρόσθεσε πως «είναι εύκολο να διορθωθεί».
Γιατί όμως δεν διορθώνεται;
«Εχουμε πονέσει σε δυο παιχνίδια με το χειρότερο τρόπο που υπάρχει στο ποδόσφαιρο» δήλωσε ο Γιώργος Σίμος, μετά το τέλος του αγώνα, ωστόσο ανέφερε ότι «ίσως αυτό μας κάνει να γίνουμε πιο δυνατοί».
Και κατέληξε ο τεχνικός του ΟΦΗ, λέγοντας πως «αυτή η ομάδα έχει δείξει στα πρώτα 5 παιχνίδια, ότι μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο. Επρεπε να έχουμε πάρει περισσότερους βαθμούς».
Πάντως ακόμα και με αυτό το στοιχείο, που αδικεί την βαθμολογική συκομιδή του ΟΦΗ, η ομάδα δείχνει δυνατότητες και βγάζει στο γήπεδο, ελπιδοφόρα πράγματα.
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Γιώργου Σίμου.
Ο Παναθηναικός με γκολ στην εκπνοή του αγώνα πήρε την ισοπαλία στο Ηράκλειο απο τον ΟΦΗ (2-2), αλλά αυτό δεν φαίνεται να έπεισε τους φιλάθλους της ομάδας.
Τόσο στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου,όσο και στο «Ελ. Βενιζέλος» οπαδοί του τριφυλλιού πήγαν και αποδοκίμασαν τους ποδοσφαιριστές.
Ειδικά στο στο «Ελ. Βενιζέλος» οι οπαδοί του Παναθηναϊκού γιούχαραν τους παίκτες, καθώς οι πράσινοι παραμένουν χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα.
Στο «Ελ. Βενιζέλος» υπήρχε, πάντως, έντονη αστυνομική δύναμη και δεν υπήρξε προσέγγιση των οπαδών στο πούλμαν της αποστολής.
Ακούστηκαν πολλές βρισιές για τους παίκτες και στελέχη του Παναθηναϊκού, ενώ κάποιοι φίλαθλοι έδειξαν ενοχλημένοι και με τον Μακέντα, αλλά και τους παίκτες του Παναθηναικού για τον τρόπο που πανηγύρισαν το 2-2 στο Ηράκλειο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τεράστια αποθέματα ψυχής, έδειξε ο προπονητής του Ηροδότου Ανδρέας Ξυδάκης, ο οποίος μετά τη νίκη της ομάδας του στο Ηρακλειώτικό ντέρμπι του Κρητικού ομίλου της Γ’ Εθνικής, με τον Πόρο, βρήκε το θάρρος και τη δύναμη, να μιλήσει για τον παιδικό καρκίνο, ασθένεια απο την οποία όπως ανέφερε, πάσχει η κόρη του.
Ο υπηρεσιακός προπονητής του Ηροδότου, μετά την αποχώρηση-παραίτηση του Νίκου Κουρμπανά, έστειλε ένα μεγάλο μήνυμα για όλους και επιχείρησε να αφυπνίσει την κοινωνία, αλλά και για τα πραγματικά προβλήματα της ζωής.
Ο συγκλονιστικός Ανδρέας Ξυδάκης, μίλησε για τα αρκετά παιδιά απο την Κρήτη, που πάσχουν απο καρκίνο και νοσηλεύονται στην ογκολογική κλινική του ΠΑΓΝΗ και ζήτησε την υποστήριξη των προέδρων των ομάδων της Γ’ Εθνικής, για να στηρίξουν αυτα τα παιδιά.
Με τεράστια αποθέματα ψυχής, ο Ηρακλειώτης προπονητής, μας έστειλε με δυνατό τρόπο, δυνατά μηνύματα ανθρωπιάς και ευαισθησίας.
Τα λόγια του, ήταν γροθιά στο στομάχι. Συγκλονιστικά.
Απο ένα άνθρωπο που ανεβαίνει το δικό του γολγοθά και έστειλε ένα μήνυμα βοήθειας.
Οπως είπε ο Ανδρέας Ξυδάκης «θέλω να αφιερώσω το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής σε όλα τα παιδιά που περνάνε τον παιδικό καρκίνο. Αυτήν την ασθένεια περνάει η κόρη μου αυτή τη στιγμή.Εχουμε 10 παιδιά απο τα Χανιά, 5 παιδιά απο τον Αγιο Νικόλαο, 4 παιδιά απο το Ρέθυμνο.
Θέλω οι πρόεδροι όλων των ομάδων, να στηρίξουν αυτά τα παιδιά.
Ωραίο το ποδόσφαιρο, ωραίες οι μεταγραφές, ωραία τα χρήματα αλλά κοιτάω την κάμερα και μιλάω για πρώτη φορά για την κόρη μου.
Και μιλάω γιατί πρόσφατα έφυγε ο πατέρας μου, που δεν το ήξερε, για αυτό και το λέω.
Κοιτάξτε αυτά τα παιδιά. Αν δείτε απο μέσα, θα καταλάβετε τι εννοώ.
Το χρωστούσα στην κόρη μου αυτό το παιχνίδι και της το αφιερώνω».
Ο Ανδρέας Ξυδάκης, με δάκρυα στα μάτια, αποχώρησε απο την αίθουσα τύπου, αλλά νωρίτερα, είχε προλάβει να κάνει πράξη αυτό που είχε υποσχεθεί στην κορούλα του.
Να αναδείξει, την καθημερινή μάχη που δίνουν, αυτοί οι μεγάλοι νικητές της ζωής.
Να συγκινήσει και να αφυπνίσει, αλλά και να ζητήσει βοήθεια και υποστήριξη, για τον καθημερινο αγώνα που δίνουν.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO στο 4.30 τα συγκινητικά λόγια του προπονητή που μίλησε για τον παιδικό καρκίνο.