Θετικό ήταν το πρώτο δείγμα γραφής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στα δυο πρώτα παιχνίδια της σεζόν με την Κηφισιά και τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο του League Cup «Νίκος Σαμαράς».
O ΟΦΗ ηττήθηκε με 3-0 απο τον Ολυμπιακό και με 3-1 σετ απο την Κηφισιά, σε μια διοργάνωση η οποία για τον ΟΦΗ ήταν μια καλή ευκαιρία να τεστάρει δυνάμεις, να δώσει δυο δυνατά παιχνίδια με ισχυρούς αντιπάλους και να προετοιμαστεί για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, με τον ΠΑΟΚ στην Θεσσαλονίκη την επόμενη εβδομάδα.
Κόντρα στον ισχυρό Ολυμπιακό, ο ΟΦΗ "βασάνισε¨ τον αντίπαλο του, στο τρίτο σετ, το έχασε με 30-28, αλλά ήταν ανταγωνιστικός και έδειξε τις δυνατότητες που έχει σαν ομάδα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό και πάρτε μια πρώτη γεύση απο τις δυνατότητες της φετινής ομάδας του ΟΦΗ, η οποία θα παλέψει για την παραμονή στην Volley League.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αφησε υποσχέσεις κόντρα στον Ολυμπιακό
Μετά απο ένα παιχνίδι-θρίλερ στα Χανιά, ο ΟΦΗ ηττήθηκε στην παράταση απο την τοπικη ομάδα με 82-80 (71-71 κ.α.) για την δεύτερη αγωνιστική της Β’ Εθνικής μπάσκετ.
Με δυο βολές ο Μποχωρίδης, έστειλε το παιχνίδι στην παράταση (71-71), αλλά σε αυτήν αστόχησε στο τρίποντο νίκης, στην τελευταία επίθεση (82-80) και τα Χανιά πήραν το ρόζ φύλλο αγώνα.
Παρ’ όλα αυτά και απέναντι σε μια ομάδα με πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ και θέλει να πρωταγωνιστήσει, ο ΟΦΗ έδειξε ότι, παραμένει μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO ολο το παιχνίδι.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα εντυπωσιακό αρνητικό ρεκόρ "τρέχει" ο ΟΦΗ στα 5 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
O ΟΦΗ δέχεται στα τελευταία 4 παιχνίδια γκολ μετά το 90’ (Λαμία, Ατρόμητος, ΠΑΟΚ, Παναθηναικός), ενώ χάνει για δεύτερη φορά τη δυνατότητα να πανηγυρίσει νίκη στο γήπεδο του, καθώς μετά το 2-2 με τον Ατρόμητο που δέχθηκε την ισοφάριση στην τελευταία φάση του αγώνα (Γούτας), το ίδιο ακριβώς συνέβη και στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, με τον Μακέντα, να διαμορφώνει το τελικό 2-2.
Ποιός και τι φταίει και ο ΟΦΗ αδικεί τον εαυτό του;
Μόνο στα παιχνίδια με Ατρόμητο και Παναθηναικό, πέταξε 4 βαθμούς, τους οποίους αν είχε σήμερα, θα ήταν δεύτερος στην κατάταξη με 10 (έχει 6 βαθμούς σε 5 ματς).
Και μπορεί ο ΟΦΗ, με βάση την απόδοση του, θα μπορούσε να έχει χάσει, αλλά και να κερδίσει τα παιχνίδια με Ατρόμητο και Παναθηναικό, όμως όταν δέχεσαι και στις δυο περιπτώσεις, γκολ στην τελευταία φάση του αγώνα, τότε κάτι τρέχει.
Στο ερώτημα για το τι φταίει, ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος ανέφερε μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟ ότι «δεν είναι εύκολο να το εξηγήσουμε. Πρέπει να βγάζουμε μια αποφασιστικότητα τα τελευταία λεπτά». Και πρόσθεσε πως «είναι εύκολο να διορθωθεί».
Γιατί όμως δεν διορθώνεται;
«Εχουμε πονέσει σε δυο παιχνίδια με το χειρότερο τρόπο που υπάρχει στο ποδόσφαιρο» δήλωσε ο Γιώργος Σίμος, μετά το τέλος του αγώνα, ωστόσο ανέφερε ότι «ίσως αυτό μας κάνει να γίνουμε πιο δυνατοί».
Και κατέληξε ο τεχνικός του ΟΦΗ, λέγοντας πως «αυτή η ομάδα έχει δείξει στα πρώτα 5 παιχνίδια, ότι μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο. Επρεπε να έχουμε πάρει περισσότερους βαθμούς».
Πάντως ακόμα και με αυτό το στοιχείο, που αδικεί την βαθμολογική συκομιδή του ΟΦΗ, η ομάδα δείχνει δυνατότητες και βγάζει στο γήπεδο, ελπιδοφόρα πράγματα.
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Γιώργου Σίμου.