Παράπονα για την διαιτησία του Παπαδόπουλου (Μακεδονίας) απο τον προπονητή του ΟΦΗ Γιώργο Σίμο, μετά την ήττα του ΟΦΗ στην Τρίπολη με 1-0.
Ο –συνήθως-χαμηλών τόνων προπονητής του ΟΦΗ, μίλησε για την διαιτησία στην κάμερα της NOVA κάνοντας αναφορά στο πέναλτι που δόθηκε σε βάρος του ΟΦΗ, σε ανατροπή του Μπαράλες απο τον Σελίμοβιτς, εκφράζοντας αντίθετη άποψη για τη φάση, τονίζοντας ότι είναι επιθετικό φάουλ, ενώ καυτηρίασε και την αποβολή του Σελίμοβιτς, καθώς είπε ότι έγινε μόνο ένα τζαρτζάρισμα. «Η στάση ευθύνης που κρατάει η ομάδα μας, στο ποδόσφαιρο, δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε. Ξέρουμε και τα προηγούμενα παιχνίδια τι έγινε» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Και συνέχισε λέγοντας ότι «ένα μαρκάρισμα που ματώνει το φρύδι, του αμυντικού μας, δίδεται πέναλτι».
Ο Σίμος αναφέρθηκε και στα προβλήματα τραυματισμών στον ΟΦΗ, ωστόσο όπως είπε «τα προβλήματα δεν μας βοηθάνε. Εχουμε πολλά προβλήματα φέτος και ότι καταλαβαίνει ο καθ’ ένας καταλαβαίνει».
Ο τεχνικός του Αστέρα Τρίπολης Μίλαν Ράσταβατς ανέφερε πως «είχαμε τις ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο. Δεν τις εκμεταλευτήκαμε όμως. Στο δεύτερο μέρος βάλαμε μεγαλύτερη ενέργεια, με τις αλλαγές και κερδίσαμε».
Δεν του πήγε του Σελίμοβιτς το παιχνίδι στο Τρίπολη. Στο 73' έκανε το πέναλτι, στον Μπαράλες με το οποίο ο Αστέρας σκόραρε με τον Αργεντίνο για το 1-0.
Στην φάση αυτή, ο αμυντικός του ΟΦΗ δέχθηκε κίτρινη κάρτα.
Σε 4 λεπτά, δέχθηκε και τη δεύτερη κίτρινη κάρτα, καθώς σε μια αψιμαχία με τον Μπαράλες, τον έσπρωξε και ο διαιτητής τον απέβαλε.
Ο Μπαράλες του Αστέρα, κέρδισε το πέναλτι απο τον Σελίμοβιτς, αλλά και την αποβολή του.
Ετσι, ο ΟΦΗ με το 1-0 στην πλάτη, αγωνίστηκε στο τελευταίο 15λεπτο με δέκα παίκτες, ενώ έχασε και τον Σελίμοβιτς, απο το επόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο "δήμιος" του ΟΦΗ, ο Αργεντίνος Μπαράλες με 7 γκολ σε 8 παιχνίδια, απέναντι στην κρητική ομάδα, ξαναχτύπησε στην Τρίπολη.
Στο 70' του αγώνα, κέρδισε πέναλτι, σε ανατροπή του απο τον Σελίμοβιτς.
Το εκτέλεσε ο ίδιος και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 1-0.
Απίστευτη η παράδοση του Μπαράλες στα παιχνίδια με τον ΟΦΗ.
Και πέρσι με δυο δικά του πέναλτι ο Αστέρας κέρδισε τον ΟΦΗ με 2-0.
Στην εκτέλεση, ο Μπαράλες, ξεγέλασε τον Βάτερμαν, "έσκαψε" λίγο τη μπάλα και την έστειλε στο κέντρο της εστίας, με τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ, να έχει επιλέξει γωνία.
Γ.Κορτς