Tον ακραίο επιθετικό απο την Ισημερινή Γουινέα "Κίκε" απέκτησε ο Κισσαμικός.
Η ανακοίνωση του Κισσαμικού αναφέρει:
Η ΠΑΕ Κισσαμικός με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον διεθνή με την Ισημερινή Γουινέα ποδοσφαιριστή Ενρίκε Μπουλά Σενόμπουα, γνωστό ως “Κίκε”.
Ο 23χρονος ποδοσφαιριστής, που διαθέτει ισπανικό διαβατήριο, συμμετέχει εδώ και λίγες ημέρες στις προπονήσεις της ομάδας μας.
Το βιογραφικό του “Κίκε”
Ημερομηνία γέννησης: 17 Ιανουαρίου 1993
Θέση: Ακραίος μεσοεπιθετικός
Από νεαρή ηλικία εντάχθηκε στα τμήματα υποδομής της Αλμερία και τη σεζόν 2012-2013 αγωνίστηκε στη Segunda Division B με την Αλμερία Β. Ακολούθησε η παρουσία του για δύο σεζόν στη Μαγιόρκα Β, ενώ την περασμένη σεζόν έπαιξε στη Λινάρες. Είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα της Ισημερινής Γουινέας και στο Κόπα Άφρικα 2015 ήταν βασικό στέλεχος της ομάδας, που κατέλαβε την 4η θέση.
Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα για λογαριασμό του Κισσαμικού. Έχω ακούσει τα καλύτερα για την ομάδα, την πολύ καλή οργάνωσή της και την εξαιρετική πορεία που έκανε στο προηγούμενο πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω κι εγώ από την πλευρά μου την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον Βραζιλιάνο Καλέ, η αλήθεια είναι ότι ο Νίκος Νιόπλιας δεν ενθουσιάστηκε ποτέ με την ιδέα παραμονής του παίκτη στον ΟΦΗ της Football league.
Στον σχεδιασμό του, ο προπονητής του ΟΦΗ είχε ερωτηματικό τον Βραζιλιάνο μέσο.
Με λίγα λόγια, αν βρεθεί κάποιος καλύτερος να αποκτηθεί. Αν όχι, τότε να μείνει ο Καλέ και βλέπουμε.
Ο Βραζιλιάνος μόλις τελείωσε η χρονιά για τον ΟΦΗ, πίεσε για μια γρήγορη θετική απάντηση την πλευρά του ΟΦΗ, αλλά του είπαν να περιμένει.
Ο Καλέ έχει υπογράψει απο τον Ιανουάριο ιδιωτικό συμφωνητικό με τον ΟΦΗ.
Στο οποίο μάλιστα προβλέπεται και η συμφωνία για την επόμενη χρονιά στην Football league, εφ' όσον η ομάδα ανέβαινε κατηγορία, όπως και έγινε.
Ο ΟΦΗ τελικά αποφάσισε να ενεργοποιήσει την συμφωνία με τον Βραζιλιάνο μεσοεπιθετικό και ...κάπου εκεί μπήκε στην μέση ο μάνατζερ του (Οσκαρ), ο οποίος ξαφνικά άρχισε να προβάλλει μεγαλύτερες απαιτήσεις απο εκείνες που είχαν συμφωνηθεί ανάμεσα στις δυο πλευρές, μέσα απο το ιδιωτικό συμφωνητικό που είχε υπογραφεί.
Ο ΟΦΗ του απάντησε, ότι ο παίκτης έχει υπογράψει και πρέπει η συμφωνία αυτή να τηρηθεί, αλλά ο μάνατζερ....έκανε παιχνίδια.
Στον ΟΦΗ αντιλήφθηκαν γρήγορα, ότι υπάρχει «δάχτυλος» άλλης ομάδας και οι υποψίες για το Εργοτέλη επιβεβαιώθηκαν.
Πέρα απο το «ηθικό» ζήτημα για το γεγονός ότι ο Εργοτέλης ανακοινώνει προφορική συμφωνία με ένα παίκτη, που δεν είναι ακόμη ελεύθερος (ο ΟΦΗ έχει το δελτίο του παίκτη και υπάρχει ιδιωτικό συμφωνητικό), υπάρχει και κάτι ακόμη.
Στον ΟΦΗ είχαν ήδη αποφασίσει να καταγγείλουν τον παίκτη και τον μάνατζερ του, για τη στάση τους στο ζήτημα.
Ακόμα και αν η δυναμική ενός ιδιωτικού συμφωνητικού δεν είναι τόσο ισχυρή, είναι αρκετή για να μπλοκάρει σε ένα βαθμό, οποιαδήποτε συμφωνία του παίκτη με άλλη ομάδα...πίσω απο την πλάτη του ΟΦΗ.
Ακόμα και ένα ετεροχρονισμένο εξώδικο για ένα συμφωνητικό με οικονομικούς όρους μπορεί να «βασανίσει» τον παίκτη και τον Εργοτέλη, λένε οι νομικοί. Αυτό θα το δούμε.
Ο ΟΦΗ, ο οποίος έχει ήδη συμφωνήσει με άλλο παίκτη στη θέση του Καλέ, πιθανότατα θα τον άφηνε να φύγει τις επόμενες μέρες.
Το λάθος του Εργοτέλη, είναι ότι ενώ γνώριζε για το συμφωνητικό ΟΦΗ-Καλέ, ανακοινώνει την συμφωνία με ένα παίκτη, που δεν έχει «ελευθερωθεί» απο την άλλη ομάδα που αγωνιζόταν, είτε λέγεται ΟΦΗ, είτε λέγεται όπως να' ναι.
Αυτή η συνειδητή επιλογή, που έχει την κακόγουστη σφραγίδα του «πομπώδη» προέδρου του Εργοτέλη, δεν συνάδει με την ηθική και την αξιοπρέπεια αυτής της ομάδας.
Απο ότι πληροφορήθηκα μάλιστα, δεν είναι «αποδεκτή» αυτή η τακτική και απο άλλους παράγοντες του Εργοτέλη, καθώς εμπεριέχει κινδύνους αντιπαράθεσης, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Απο ότι φαίνεται όμως, αν και οι υπόλοιποι παράγοντες του Εργοτέλη δεν φταίνε σε τίποτα, ο πρόεδρος, είναι «έτοιμος» να δεχθεί τις συνέπειες αυτής του, της στάσης; Η μήπως όχι;
Το πρώτο του φιλικό παιχνίδι δίνει το Σάββατο (6/8) ο ΟΦΗ με αντίπαλο τον Ερμή Ζωνιανών (ομάδα Γ' Εθνικής).
Το φιλικό παιχνίδι θα γίνει στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και όπως ανακοινώθηκε θα είναι«ανοιχτό» για τους φιλάθλους.
Το φιλικό θα ξεκινήσει στις 6μμ.
Αυτό θα είναι το πρώτο φιλικό, μιας σειράς αγώνων προετοιμασίας που θα δώσει ο ΟΦΗ πριν απο την επίσημη σέντρα του πρωταθλήματος της Football league, που θα γίνει στις 25 Σεπτεμβρίου.
Αναλυτικά τα φιλικά παιχνίδια που έχει κλείσει ο ΟΦΗ:
6 Αυγούστου: ΟΦΗ-Ερμής Ζωνιανών
13 Αυγούστου: ΟΦΗ-Κισσαμικός
20 Αυγούστου: Τουρνουά Γιούχτα Αρχάνες
24 Αυγούστου: ΟΦΗ-Επισκοπή
27 Αυγούστου: ΟΦΗ-Πανθηραικός
31 Αυγούστου: ΟΦΗ-ΠΟΑ
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ θα δώσει δυο ακόμη φιλικά παιχνίδια στις 4 και τις 11 Σεπτεμβρίου.