Ολα έδειχναν ότι το κρητικό ντέρμπι μεταξύ του Εργοτέλη και του ΑΟΧανιά, στο Γεντί Κουλέ, θα λήξει με το 0-0.
Ομως για μια ακόμη φορά, ο Μανόλως Ροβίθης είχε διαφορετική άποψη.
Ο "φονιάς" του Εργοτέλη, χτύπησε ξανά στο 93' και με κοντινό πλασέ, μετά απο μια όμορφη ασίστ του Εφορτ, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και χάρισε στον Εργοτέλη ένα μεγάλο τρίποντο, που τον έβαλε μέσα στην εξάδα με τη λήξη του 2019.
Στο 96’ ο Κάσσος σκόραρε για τα Χανιά, αλλά νωρίτερα δόθηκε φάουλ στον σκόρερ για χέρι, κάτι που προκάλεσε τις διαμαρτυρίες της ομάδας των Χανίων.
Η νίκη του Εργοτέλη πάντως, είχε και μια μεγάλη απώλεια, καθώς ο Κουάτενγκ υπέστη ρήξη τένοντα, και θα χάει το υπόλοιπον της χρονιάς.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει με νίκη το 2020 και συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία που έχει κάνει μέχρι σήμερα στο πρωτυάθλημα της Σούπερ Λίγκ, απέναντι στον Βόλο, τον οποιο υποδέχεται το Σάββατο (4/1, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η ολοκλήρωση της προετοιμασίας του ΟΦΗ για την αναμέτρηση, είχε μια μικρή...έκπληξη.
Ο Μεγιάδο συμπεριελήφθη στους 19, ωστόσο επειδή έχει απουσιάσει πολύ καιρό, λόγω της επέμβαση που έκανε, το πιθανότερο θα είναι στον πάγκο.
Στην αποστολή είναι και ο Σεμέντο, ο οποίος δείχνει να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα στην ωμοπλάτη.
Εκτός είναι ο Ναμπί λόγω της θκάσης που το ταλαιπωρεί.
Στους 19 που επέλεξε ο τεχνικός του ΟΦΗ, είναι οι : Σωτηρίου, Δερμιτζάκης, Σηφάκης, Μαρινάκης, Braun, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Κουτρουμπής, Νάστος, Sakor, Στάικος, Mellado, Neira, Τσιλιανίδης, Semedo, Souza, Vaz, Figueiredo, Μάνος.
Μια πιθανή ενδεκάδα για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι είναι αυτή με τους Σωτηρίου, Μπράουν, Κοροβέση, Μαρινάκη, Γιαννούλη, Νέιρα, Σακόρ, Τσιλιανίδη, Σεμέντο, Φερέιρα και Φιγκειρέδο.
Ο Γιώργος Σίμος, και ο Δημήτρης Μάνος, με δηλώσεις τους στην επίσημη σελίδα της ομάδας, αναφέρθηκαν στον αγώνα με τον Βόλο και τόνισαν τηνσημασία ο ΟΦΗ να δείξει την δέουσα σοβαρότητα και να ξεκινήσει με νικηφόρο αποτέλεσμα το 2020.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις τους: