Η αγωνία για τους Νέιρα και Σολίς, παρατείνεται στον ΟΦΗ, για το αν θα είναι σε θέση να αγωνιστούν στο παιχνίδι του Σαββάτου, με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, για την τρίτη αγωνιστική των πλέι-άουτ.
Ο Νέιρα έχει ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο και την Παρασκευή, θα επανεξεταστεί η περίπτωση του, αλλά είναι εξαιρετικά αμφίβολο, για το αν θα προλάβει το παιχνίδι.
Ο Σολίς, έχει σύσπαση στο δικέφαλο και δεν έχει τελικά θλάση. Και αυτός όμως είναι ερωτηματικό για το προσεχές παιχνίδι.
Το ίδιο και οι Ντε Γκουσμάν, Γιάννου, Σωτηρίου, οι οποίοι μπήκαν την Τετάρτη στο πρόγραμμα, αλλά έχουν λείψει αρκετό καιρό.
Την Παρασκευή, θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις, απο την τεχνική ηγεσία.
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για το τρίτο παιχνίδι των πλέι-άουτ με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, με αρκετούς παίκτες που βασανίζονται απο τραυματισμούς, να είναι ερωτηματικό, για το αν θα βρίσκονται στην διάθεση του Νίκου Νιόπλια για το παιχνίδι.
Ο Σολίς, μπήκε στο πρόγραμμα για πρώτη φορά την Πέμπτη (8/4), μετά τις ενοχλήσεις που ένοιωσε κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ οι Ντε Γκουσμάν, Γιάννου και Σωτηρίου, κάνουν προπόνηση, αλλά έχουν μεγάλο διάστημα αποχής και είναι δύσκολο να βρίσκονται στο βασικό πλάνο της τεχνικής ηγεσίας.
Ο Νέιρα έκανε ατομικό και την Πέμπτη, οπότε οι πιθανότητες να είναι στην Ριζούπολη, εξανεμίζονται.
Σε ένα ακόμη παιχνίδι, το απουσιολόγιο θα είναι μεγάλο με τους Γιαννούλη, Φερέιρα, Τασιλιανίδη, Ναμπί, Καστάνιος, Βάζ.
Ολα δείχνουν ότι, ο Νιόπλιας θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στην ενδεκάδα που παρέταξε στη νίκη επί του ΠΑΣ, όπου ο ΟΦΗ πανηγύρισε νίκη μετά απο 12 παιχνίδια και 3 μήνες!
Μια, το πολύ δυο, αλλαγές να γίνουν στο βασικό σχήμα, σε ένα παιχνίδι, στο οποίο ο ΟΦΗ θα παίξει για δυο αποτελέσματα.
Γ.Κορτς
Τα κορίτσια του ΟΦΗ μπαίνουν στο γήπεδο!
Η ΕΠΟ ανακοίνωσε την σέντρα του πρωταθλήματος της Α’ Εθνικής, στις 11 Απριλίου!
Η ομάδα του ΟΦΗ, θα ξεκινήσει στις 18 Απριλίου τα επίσημα παιχνίδια της, καθώς στην πρώτη αγωνιστική έχει ρεπό.
Tα κορίτσια του ΟΦΗ, υπο τις οδηγίες του Σταμάτη Μαματζάκη, προετοιμάζονται το τελευταίο διάστημα, που έχουν επιστρέψει στις προπονήσεις, με στόχο να παρουσιαστούν ανταγωνιστικές στο πρωτάθλημα που ξεκινάει.
Η προετοιμασία των κοριτσιών του ΟΦΗ, έγινε στο γήπεδο της Τυλίσου και πλέον στο γήπεδο του Αλμυρού στο Γάζι.
Μάλιστα το γήπεδο του Αλμυρού, έχει δηλωθεί ως βασική έδρα, για τα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η διοικούσα επιτροπή της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, θα ήθελε να ευχαριστήσει την ομάδα της Τυλίσου, αλλά και την ομάδα του Αλμυρού για τις εξυπηρετήσεις στην γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ.
Το πρωτάθλημα της Α’ Εθνικής γυναικών, θα διεξαχθεί μόνο με τον πρώτο γύρο.
Εκτός απο τον ΟΦΗ, την Κρήτη στην Α' Εθνική γυναικών, εκπροσωπούν ο Εργοτέλης και ο Αστέρας Ρεθύμνου.
Γ.Κορτς