H προπώληση της κάρτας φίλου του ΟΦΗ, που θα είναι απαραίτητη για να μπορεί κανείς να παρακολουθήσει τα φετινά παιχνίδια στο Γεντί Κουλέ ξεκίνησε.
Θα έχει κόστος 10 ευρώ και τα έσοδα της κάρτας θα διατεθούν στις ανάγκες των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
"Αγοράζουμε εισιτήριο διαρκείας και στηρίζουμε τον ΟΦΗ μας. Στηρίζουμε τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η προπώληση της κάρτας γίνεται μέσα απο την πλατφόρμα της ticketmaster.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Τις επόμενες ημέρες η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα θέσει στη διάθεση των φίλων της ομάδας μας, τα εισιτήρια διαρκείας της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Για την είσοδο σας στο Γεντί Κουλέ, θα είναι απαραίτητη, η κάρτα φίλου της ομάδας μας, η οποία έχει κόστος 10 ευρώ και όλα τα έσοδα, θα διατεθούν για τις μεγάλες ανάγκες των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η προπώληση της κάρτας άνοιξε.
Μπορείτε να προμηθευτείτε την Κάρτα Φίλου ΟΦΗ:
1. ηλεκτρονικά στο https://www.ticketmaster.gr/showEventInfo.html...
2. τηλεφωνικώς στο 210-8938111 (Καθημερινές 10:00-21:00 & Σαββατοκύριακο 17:00-21:00)
3. στα Καταστήματα Public
Τις επόμενες ημέρες η κάρτα φίλου του ΟΦΗ, θα διατίθεται και με φυσική παρουσία, απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Αγοράζουμε εισιτήριο διαρκείας και στηρίζουμε τον ΟΦΗ μας. Στηρίζουμε τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι η ναυαρχίδα του αθλητισμού της Κρήτης, με 8 τμήματα και πάνω από 1500 αθλητές που έχει σήμερα στην δύναμη του.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ συνεχίζει να κρατάει ψηλά τη σημαία, έχει την ομάδα βόλεϊ στην Α1 κατηγορία, την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου στην Α’ Εθνική, το σκάκι του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική, το μπάσκετ στην Β’ Εθνική, το στίβο στις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, το πόλο του ΟΦΗ σε άνδρες και γυναίκες σε εθνικές κατηγορίες και πολλές ατομικές επιτυχίες αθλητών του ΟΦΗ, σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Είμαστε βέβαιοι ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε το σύλλογο μας, στην ελίτ του Ελληνικού αθλητισμού, σε όλα τα αθλήματα.
ΟΦΗ παντού!
Με επιστολή που απέστειλε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, συνεχάρη τον 19χρονο πρωταθλητή Ελλάδος του ΟΦΗ Αλέξιο Τζατζαράκη, για την πρώτη θέση που κατέλαβε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ανδρών – γυναικών Κ20, το οποίο διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη.
Η επιστολή του Λευτέρη Αυγενάκη:
Προς: Αλέξιο Τζατζαράκη, Πρωταθλητή Ελλάδος, Δρομέα του Ο.Φ.Η.
Αγαπητέ Αλέξιε,
Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για την εξαιρετική σου επίδοση και την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδος στα 400μ., στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ανδρών – γυναικών Κ20, το οποίο διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη.
Σου εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για αυτήν σου τη σπουδαία επιτυχία.
Απέδειξες περίτρανα πως με αφοσίωση, συνεχή προσπάθεια και επιμονή, μπορεί κανείς να καταφέρει τα πάντα. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά μίας επιτυχημένης πορείας ενός αθλητή, τα οποία σε αντιπροσωπεύουν πλήρως.
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή πρόοδο, με ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.
Με εκτίμηση
Λευτέρης Κ. Αυγενάκης
Ο ΟΦΗ ψάχνεται για δυο τερματοφύλακες, ένα που θα διεκδικήσει θέση βασικού μαζί με τον Βάτερμαν και ένα αναπληρωματικό.
Για την δεύτερη περίπτωση, απο το μικροσκόπιο του Νίκου Νιόπλια θα περάσει ο 20χρονος Αγγλος γκολκίπερ Αλεξάντερ Ρούτερ, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έπαιζε στις μικρές ομάδες της Σουόνσι (U18 και U23).
Ο Ρούτερ θα παραμείνει για μία εβδομάδα στο Ηράκλειο και θα δοκιμαστεί, ενώ απο την κρητική ΠΑΕ διευκρινίζουν ότι, η περίπτωση του, δεν επηρεάζει τον μεταγραφικό σχεδιασμό.
Γ.Κορτς