Του Γιώργου Κορτσιδάκη Το παιχνίδι του ΟΦΗ στα Χανιά, τελείωσε. Οτι έγινε, έγινε και ο καθ’ ένας έβγαλε τα συμπεράσματα του, για τα γεγονότα. Αυτή η εικόνα μίσους και κόμπλεξ, δεν πρέπει να εκφράζει κανένα, που θέλει μια Κρήτη ενωμένη. Οι εκ των υστέρων εξηγήσεις που δόθηκαν εκατέρωθεν, απέδωσαν την ένταση των προσώπων, σε στιγμιαίο εκνευρισμό, ωστόσο είναι σαφές, ότι ο καθ΄ ένας μας, έχει διαμορφώσει την άποψη του. Σε ένα θα συμφωνήσω: «Δεν πρέπει να γίνονται αυτά μεταξύ ομάδων της Κρήτης». Ακόμα όμως και αν έχουν περάσει μέρες από το παιχνίδι του Σαββάτου και η προσπάθεια που επιχειρείται να «πάμε παρακάτω» με βρίσκει σύμφωνο, ένα από τα ζητήματα που δεν έχουν αποκατασταθεί, είναι το unfair προς τον Χάρη Κοντοπυράκη. Ο Χανιώτης παράγοντας, καταγγέλει ότι χτυπήθηκε από συντοπίτες του στα Χανιά, οι οποίοι δεν σεβάστηκαν τα χρόνια του, αλλά και την ιστορία του, στην ομάδα των Χανίων. Εξι χρόνια πρόεδρος…