Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον Ηρόδοτο πανηγυρίζουν για την άνοδο της ομάδας στην Β’ Εθνική, μετά από 40 χρόνια, καθώς η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, δικαίωσε σε πρώτο βαθμό την ομάδα της Αλικαρνασού για τον αγώνα που διεκόπη λόγω σοβαρών επεισοδίων με τον Αστέρα στην Αμαλιάδα, στα μπαράζ για άνοδο στην Footballleague. Συγκεκριμένα, η πειθαρχική επιτροπή, έδωσε στα χαρτιά το παιχνίδι στον Ηρόδοτο (0-3), ενώ αφαίρεσε και 5 βαθμούς στην Αμαλιάδα! Αν αυτή η ποινή, παραμείνει και στην δευτεροβάθμια επιτροπή εφέσεων που θα προσφύγει η Αμαλιάδα, τότε ο Ηρόδοτος, ανεβαίνει στη δεύτερη θέση με 7 βαθμούς, η Αμαλιάδα, πέφτει στους 4 βαθμούς και η ομάδα της Αλικαρνασού, παίρνει το δεύτερο προνομιούχο εισιτήριο, που οδηγεί στην Footballleague. To δικαστήριο, δικαίωσε τον Ηρόδοτο, καθώς οι αναφορές στο φύλλο αγώνα ήταν ακλόνητες, από το διαιτητή, ο οποίος περιέγραφε με λεπτομέρεια την εισβολή φιλάθλων της Αμαλιάδας, στον αγωνιστικό χώρο και το χτύπημα στον προπονητή του…