Ένα βήμα παραπέρα, πήγε η επαφή του ΟΦΗ με την Γερμανική Ντόρτμουντ, για την συνεργασία που επιδιώκει η κρητική ΠΑΕ με την Γερμανική ομάδα. Ο Κώστας Ρεπανάκης μετέβη για δεύτερη φορά στο Ντόρτμουντ (20-21/6), μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, για συζητήσεις με ανθρώπους της Γερμανικής ομάδας, μετά από πρόσκληση που δέχθηκε. «Η Ντόρτμουντ ενδιαφέρεται να συνεργαστεί μαζί μας και προσπαθούμε βήμα-βήμα να χτίσουμε ένα πλάνο συνεργασίας, σε πολλά επίπεδα» επισημαίνει στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τις επαφές με τη Γερμανική ομάδα. Όπως τονίζει στο ofi1925.gr «αυτό που μπορούμε να πούμε αυτή τη στιγμή είναι ότι η Ντόρτμουντ, έχει μια πλήρη εικόνα για την ομάδα μας, όπως την έχουν περιγράψει στελέχη της που βρέθηκαν στην Κρήτη, αλλά και εγώ με τα στοιχεία που μου έχουν ζητήσει και τα έχουμε καταθέσει. Θα τα μελετήσουν όλα αυτά και θα…