Μέσα από ένα άδικο και πολύπλοκο σύστημα διεξαγωγής, στο πρωτάθλημα της Α2, σε ότι αφορά τις θέσεις της ανόδου, ο ΟΦΗ εξασφάλισε την πρωτιά στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος στον Α’ υποόμιλο του Νότου και πλέον ετοιμάζεται για τις μάχες στα πλέι-οφ, όπου θα παίξει με τις πρώτες 4 ομάδες, για ένα από τα δυο εισιτήρια που οδηγούν στην τελευταία φάση των μπαράζ, για μια ομάδα από το Νότο (και μια από το Βορρά), που θα πετύχει την άνοδο στην Α1.Όπως τονίζει ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανεξάρτητα από το άδικο σύστημα διεξαγωγής για τον ΟΦΗ, ο οποίος είναι σήμερα στο +7, αλλά στην δεύτερη φάση θα ξεκινήσει στην βαθμολογία με τους 4 αντιπάλους του με βαθμολογία (4-3-2-1), δηλαδή με προβάδισμα μόλις ενός πόντου (!), έναντι των αντιπάλων «εμείς έχουμε θωρακίσει την ομάδα μας, με στόχο την άνοδο στην Α1, με οποιοδήποτε σύστημα. Είναι εφικτό, θέλει…