Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μήνυμα στον Βαγιεμπά Σακόρ, απο τον...Γιώργο Σίμο ή κάτι περισσότερο;Ο Νορβηγός μέσος, έμεινε εκτός αποστολής απο το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, χωρίς να συντρέχει κάποιος λόγος τραυματισμού ή κάποιο άλλο πρόβλημα, καθώς δεν υπήρξε σχετική ενημέρωση απο την ΠΑΕ, για κάτι τέτοιο μέσα απο την προπόνηση και το ιατρικό δελτίο της ομάδας.Ο αποκλεισμός του Σακόρ, έχει να κάνει προφανώς με αγωνιστικούς λόγους, καθώς παρά τις προσδοκίες και το καλό φινάλε του Σακόρ, στο περσινό πρωτάθλημα, όπου ξεχώρισε στα παιχνίδια του ΟΦΗ, στη φετινή σεζόν, είναι φανερά υποτονικός ,και η εικόνα του, όπως και του Ναμπί, βάζει σε σκέψεις.Στον ΟΦΗ, άλλα περίμεναν απο ότι φαίνεται απο τον Σακόρ, αλλά για την ώρα δεν τα έχουν δεί.Το επόμενο διάστημα, θα φανεί αν πίσω απο αυτόν τον αποκλεισμό κρύβεται κάτι περισσότερο, απο μια απλή δυσαρέσκεια της τεχνικής ηγεσίας για την εικόνα του παίκτη με σκοπό να τον αφυπνίσει ή αν…