Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον Εργοτέλη, η ισοπαλία στη Ρόδο, με το Διαγόρα (1-1) άφησε μια γλυκόπικρη γεύση, καθώς μπορεί να μπήκε τέλος στο αρνητικό σερί των 5 σερί ηττών, ωστόσο με βάση την εικόνα του αγώνα, η ομάδα, άξιζε τη νίκη, την οποία δεν κατάφερε να πάρει ακόμα και στο τελευταίο ημίωρο, που αγωνιζόταν με παίκτη παραπάνω! Πάντως, ακόμα και ο πόντος είναι πολύτιμος, στην προσπάθεια που κάνει ο Εργοτέλης, ο οποίος έχει ένα "μαξιλαράκι" 4 πόντων απο την 7η Παναχαική και αν καταφέρει να κερδίσει την Κυριακή (11/4, 2.45) τον ΟΦιεράπετρας στο Παγκρήτιο στάδιο, θα έχει κάνει ένα αποφασιστικό βήμα, για να τερματίσει στην εξάδα στο τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος. Και απο εκεί και πέρα, αν και έχει χάσει έδαφος, θα κυνηγήσει ότι καλύτερο, μέσα στα πλέι-οφ. Ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Ταουσιάνης, ανέφερε μετά το παιχνίδι στη Ρόδο, ότι «το αποτέλεσμα δεν μας αφήνει ικανοποιημένους επειδή…