Του Γιώργου Κορτσιδάκη Τραγικός για μια ακόμη φορά, ο αμυντικός του ΟΦΗ, Βαχίντ Σελίμοβιτς, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα, στο παιχνίδι της Εθνικής ομάδας του Λουξεμβούργου, με την Σκωτία. Στο 34' και με το σκορ να είναι ήδη στο 1-0 σε βάρος της ομάδας του, τράβηξε τον αντίπαλο επιθετικό, που του έφυγε στην πλάτη και ο διαιτητής σωστά, τον έστειλε στα... αποδυτήρια. Ο Σελίμοβιτς, απλά "παγώνει" στην κάθετη πάσα στην πλάτη του και δεν επιχειρεί να μαρκάρει τον αντίπαλο επιθετικό, που κάνει κίνηση απο πίσω του, αλλά απλά τον τραβάει βίαια και "χαντακώνει" την ομάδα του, απο το 34΄, καθώς είναι πίσω στο σκορ με 1-0, ενώ πλέον αγωνίζεται και με παίκτη λιγότερο στο παιχνίδι. Ο μίστερ-κόκκινη κάρτα δεν λέει να μάθει απο τα λάθη του, ούτε στα παιχνίδια με την Εθνική, αλλά ούτε στα παιχνίδια με τον ΟΦΗ. Πλέον, όποτε αγωνίζεται ο Σελίμοβιτς, η ...είδηση, δεν είναι αν αποβληθεί. Η…