Την Τετάρτη 29/1, στις 5.30μμ, θα πραγματοποιηθεί το παιχνίδι ΟΦΗ-Α.Σ.Π. Θέτις, για την 1η αγωνιστική της Γ' Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος Γυναικών.
Ιστορική στιγμή, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που θα υποδεχθούν στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, μια ομάδα απο την Volley League γυναικών.
Αυτό συμβαίνει, για πρώτη φορά, στην ιστορία του γυναικείου τμήματος του ΟΦΗ.
Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ και θα το σφυρίξουν οι διαιτητές Καραπουλάκης, Κόκκας.
Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές, της 1ης αγωνιστικής της Γ' Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος Γυναικών:
Κύπελλο Γυναικών - 1η αγωνιστική Γ' Φάσης
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025
Δ.Α.Κ. Ευόσμου, 18.00: Α.Π.Σ. Αίας - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Διαιτητές: Σταυρίδης, Τσιούλα, Γραμματεία: Εμμανουηλίδου.
Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025
Βαρδινογιάννειο, 17.30: Ο.Φ.Η. - Α.Σ.Π. Θέτις
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Κόκκας, Γραμματεία: Αβραμοπούλου.
Βριλησσίων, 17.30: Φ.Ο. Βριλησσίων - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Διαιτητές: Παπαθανασίου, Τόλιος, Παρατηρητής: Ράπτης, Γραμματεία: Μισιάκα.
«Μ. Παρασκευόπουλος», 18.00: Φοίνικας Αλεξανδρούπολης - Π.Α.Ο.Κ. F&U
Διαιτητές: Παπαχρήστου, Σκαρλατούδη, Γραμματεία: Θεοδωρίδης.
Χαλκιοπούλειο, 18.00: Α.Ο. Λαμίας 2013 - Α.Σ. Άρης
Διαιτητές: Κουτσής, Μαυράκης, Παρατηρητής: Παναγής, Επόπτες: Καλαντζής, Κουκούλης, Γραμματεία: Τσάβου.
«Ανδρέας Βαρίκας», 19.00: Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. - Α.Ε.Κ.
Διαιτητές: Μυλωνάκης, Κατερλή, Παρατηρητής: Γεωργουλέας, Τσάλεντζ ρέφερι: Κυριοπούλου, Επόπτες: Καλούδας, Παπαγιαννόπουλος, Γραμματεία: Εμμανοηλίδη.
«Στ. Καλαϊτζής», 19.30: Α.Ο.Ν. Αμαζόνες - Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil
Διαιτητές: Βουδούρης, Γεωργιάδης Στ., Παρατηρητής: Πολίτης, Επόπτες: Ηλιόπουλος, Γεώργας, Γραμματεία: Καρατζογλίδου.
«Κρ. Πέρσης», 20.00: Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων - Α.Ο. Θήρας
Διαιτητές: Γεωργάκη, Φραγκάκης, Παρατηρητής: Πέρρος, Επόπτες: Κοκορομύτη, Βέντρας, Γραμματεία: Ιωάννου.
Φωτογραφία: Δημήτρης Τσίτας.
Ο ΟΦΗ μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, στην Θεσσαλονίκη, κοίταξε στα μάτια και τον Ολυμπιακό, δείχνοντας ότι έχει ανεβάσει το επίπεδο του, σαν ομάδα.
Ό προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, δήλωσε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του, στην ήττα με 1-3 απο τον Ολυμπιακό, στο κλειστό του ΒΑΚ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Οπως είπε "ο Ολυμπιακός ήρθε με όλα του τα όπλα. Έπαιξε πολύ σοβαρά, απέναντι σε μας. Κάναμε καλό παιχνίδι θεωρώ. Τους φέραμε σε δύσκολες καταστάσεις. Και στο πρώτο σετ, που ήμασταν πάρα πολύ κοντά και στο σετ που πήραμε. Μετά ο Ολυμπιακός, ανέβασε λίγο την ταχύτητα και δεν μπορούσαμε να ακολουθήσουμε. Στο τελευταιο σετ, μείναμε απο ενέργεια και οι μπαταρίες μας ήταν λίγο άδειες".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ πλέον, κοντράρει ομάδες με μεγάλη ιστορία στο Ελληνικό βόλεϊ, όπως ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε πως "αυτό ακριβώς είναι το ευχάριστο, που νιώθω και εγώ σαν προπονητής. Σε όλα τα παιχνίδια, παίζουμε καλά. Μπορούμε βέβαια και καλύτερα, ενώ εξαρτάται και απο τον αντίπαλο. Παίζουμε στα όρια των ικανοτήτων μας και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Κάποια στιγμή ανεβάζοντας τα όρια σου, μπορείς να κάνεις κάποια έκπληξη και να είσαι πιο ανταγωνιστικός".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα
Κομβικό για την έκβαση του αγώνα, το πρώτο σετ, το οποίο ο ΟΦΗ έχασε στη λεπτομέρεια (24-26), χαρακτήρισε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, μιλώντας για την ήττα του ΟΦΗ απο τον Ολυμπιακό, με 1-3, στο κλειστό του ΒΑΚ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Οπως είπε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, "κομβικό ήταν το πρώτο σετ. Ισως δεν το πιστέψαμε, δεν εκμεταλλευτήκαμε κάποιες καταστάσεις, όπως θα έπρεπε. Υπάρχει μια πικρία, γιατί παίξαμε ωραίο βόλεϊ και κοιτάξαμε τον Ολυμπιακό, στα μάτια. Ελπίζω να ευχαριστήθηκε το παιχνίδι και ο κόσμος και οι τηλεθεατές.
Εμείς κοιτάζουμε πλέον το επόμενο παιχνίδι μέσα στην Κηφισιά, που είναι πολύ κρίσιμο για μας.
Αν κρατήσουμε αυτή την εμφάνιση που κάναμε σήμερα, έχουμε πολλές ελπίδες να πάρουμε μια νίκη μέσα στην Κηφισιά".
Για το γεγονός, ότι ο ΟΦΗ πλέον διεκδικεί τέτοια μεγάλα παιχνίδια, ο Ανδρεάδης, ανέφερε ότι "η διοίκηση και ο προπονητής Γιάννης Καλμαζίδης, έχουν ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας, αλλά και οι παίκτες που έχουν έρθει. Εχουμε κάποια νεκρά διαστήματα στα παιχνίδια, όπως χάσαμε στον ΠΑΟΚ, ενώ έπρεπε να κερδίσουμε ή με τη Σύρο στην έδρα μας.
Πρέπει όλοι να δώσουμε το κάτι παραπάνω και να βοηθήσουμε το διαγώνιο μας. που είναι το στήριγμα μας, στο σέρβις και την επίθεση. Εχουμε καλή ομάδα και μπορούμε να κάνουμε εκπλήξεις".
Τέλος, για την φανταστική ατμόσφαιρα στο γήπεδο, ανέφερε ότι " κάθε αθλητής θέλει να παίζει σε γεμάτο γήπεδο. Το γήπεδο γέμισε. Δεν ήταν όπως πέρσι στους τελικούς με τον Πανιώνιο, αλλά ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα. Με τις εμφανίσεις μας, θέλω να πιστεύω ότι θα φέρουμε ακόμα περισσότερο κόσμο στο γήπεδο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα