
Οι παίκτες του ΟΦΗ, το...χάρηκαν στη Νέα Σμύρνη, καθώς μετά απο μια εξαιρετική εμφάνιση πήραν τη νίκη-πρόκριση επί του Αχαρναικου (0-2) και έτσι η κρητική ομάδα θα βρεθεί στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι...πρωταγωνιστές της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, έβγαλαν και την απαραίτητη...selfie την οποία και ανέβασε στο Facebook o Γιοακίμ Αντουκόρ!
Eξω απο το γήπεδο της Νέας Σμύρνης, φαίνεται να το διασκεδάζουν, (απο αριστερά) ο Ιμπαν Ράντι, ο οποίος μπήκε ως αλλαγή και «κλείδωσε» τη νίκη του ΟΦΗ, κάνοντας το 0-2, δίπλα του ο Αντουκόρ, ο οποίος έκανε ένα εξαιρετικό και μυαλωμένο παιχνίδι ως αμυντικός χαφ, στη μέση ο κορυφαίος του ΟΦΗ Πατρικ Βουό, ο οποιος άνοιξε το δρόμο προς τη νίκη, ενώ κέρδισε και μια αποβολή, δίνοντας στον ΟΦΗ την ευκαιρία να παίξει με παίκτη παραπάνω στο τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού, πιο δίπλα, ο Αγγελος Χαντί, ο οποίος έκανε το καλύτερο φετινό του παιχνίδι και «έφτιαξε» και τα δυο γκολ του ΟΦΗ και τελευταίος δεξιά ο γκολκήπερ Δερμιτζάκης, ο οποίος κράτησε το «μηδέν» κάτω απο τα γκολπόστ του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ όπως μαρτυράει και η φωτογραφία είναι μια οικογένεια, Ελληνες και ξένοι παίκτες μαζί, είναι έτοιμοι για να τα δώσουν όλα, ώστε να επαναφέρουν τον ΟΦΗ εκεί που πραγματικά αξίζει.
Μπράβο παιδιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aυτός είναι ο ΟΦΗ-Παλικαρίσια πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλου Ελλάδος
Nίκος Νιόπλιας: «Δίκαιη η νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ονειρεμένο, το φετινό ξεκίνημα του Πλατανιά, στην Σούπερ Λίγκ.
Το...καλύτερο του, στα 5 χρόνια που βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία.
Μετά τη νίκη στην Κέρκυρα, νίκη και επί του Λεβαδειακού, στα Περβόλια (3-2). Και τι νίκη! Χρυσάφι!
Ο Πλατανιάς, ξεκίνησε ιδανικά το παιχνίδι και στα πρώτα 35 λεπτά ισοπέδωσε τον αντίπαλο του.
Εβαλε τρία γκολ και με το 3-0, έδειχνε ότι θα έχει ένα εύκολο απόγευμα.
Το γκολ του Λεβαδειακού όμως, λίγο πριν την εκπνοή (3-1) του ημιχρόνου, κράτησε ζωντανή την ελπίδα για τους φιλοξενούμενους, ενώ επηρέασε αρνητικά την καλή ψυχολογία, της ομάδας του Παράσχου.
Σο δεύτερο ημίχρονο, ο Λεβαδειακός πήρε τα ηνία, έβαλε δύναμη στο παιχνίδι του, κέρδισε μονομαχίες, μείωσε σε 3-2, είχε δοκάρι για το 3-3, αλλά τελικά οι Χανιώτες, πανηγύρισαν την σπουδαία νίκη.
Εξι βαθμοί για τον Πλατανιά, στα δυο πρώτα παιχνίδια, απέναντι σε αντιπάλους με τους ίδιους στόχους, την παραμονή στην κατηγορία.
Για το ιδανικό ξεκίνημα, που κάνει στο πρωτάθλημα υπάρχει εξήγηση:
Κατ' αρχήν, είναι μια καλοδουλεμένη ομάδα απο τον Παράσχο και αυτό φαίνεται στο γήπεδο.
Υπάρχει «χημεία» και έχουν γίνει καλές επιλογές στις μεταγραφές τα τελευταία χρόνια.
Ο Γκνιάτιτς φάνηκε απο πέρσι ότι είναι απο τα καλύτερα αμυντικά χαφ του πρωταθλήματος (δεν είναι τυχαίο ότι ενδιαφέρθηκε ο ΠΑΟΚ).
Ο Μενδρινός βάζει εμπειρία και ωριμότητα στην κυκλοφορία της μπάλας.
Ο Στανισάβλιεβιτς, είναι αξιόπιστος στο ρόλο του σαν δεύτερο «οκτάρι» στην μεσαία γραμμή.
Και αν -κατά τη γνώμη μου-η δυνάμη του φετινού Πλατανιά είναι αυτή η «τριάδα», οι μεγάλοι «πρωταγωνιστές» στα δυο πρώτα παιχνίδια, είναι το επιθετικό «δίδυμο». Οι δυο Γιώργηδες! Ο Μανούσος και ο Γιακουμάκης, οι οποίοι είναι on fire και με δυο γκολ ο καθ' ένας στα δυο πρώτα παιχνίδια οδηγούν τον Πλατανιά, στις επιτυχίες!
Οι δυο αυτοί επιθετικοί, μπορεί να αντάμωσαν φέτος, αλλά δείχνουν σα να παίζουν, πολλά χρόνια μαζί!
Με τις κινήσεις τους «βρίσκονται» με κλειστά μάτια και οι «συνεργασίες» τους, είναι εξαιρετικές.
Ο Μανούσος μετά τον ΟΦΗ και την αγαπημένη του Καλλονή, δείχνει έτοιμος για μια σπουδαία χρονιά.
Ενώ για τον Γιακουμάκη, τα γράψαμε και στο παιχνίδι της πρεμιέρας στην Κέρκυρα.
Κάνει σπουδαία δουλειά ως φορ και έχει ολοκληρωμένη παρουσία στο γήπεδο, τόσο στο σκοράρισμα, όσο στην ανάπτυξη της ομάδας και τα ανασταλτικά του καθήκοντα.
Είναι πολύ τυχερός ο Πλατανιάς που τους έχει και τους δυο!
Τίποτα όμως, δεν γίνεται στην τύχη.
Ο Παράσχος, έχει χτίσει με χαμηλούς τόνους, μια πολύ καλή ομάδα και η εικόνα που δείχνει ο φετινός Πλατανιάς, είναι -κατά τη γνώμη μου- ότι καλύτερο έχει να επιδείξει, σε ποιότητα και επίπεδο ποδοσφαίρου, στην 5χρονη παρουσία του στην μεγάλη κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο ΟΦΗ έχασε ένα φόρ για τα επόμενα δέκα χρόνια!
Ενα ακόμη φιλικό παιχνίδι για την επόμενη εβδομάδα έκλεισε ο ΟΦΗ, σε περίπτωση που δεν ξεκινήσει οριστικά, ούτε το Σαββατοκύριακο 1-2 Οκτωβρίου, το πρωτάθλημα της Football league.
O ΟΦΗ συφώνησε με τον ΑΟΧανιά για ένα φιλικό παιχνίδι που θα γίνει στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, το Σάββατο 1 Οκτωβρίου στις 5.30μμ.
Ο ΑΟΧανιά θα αγωνιστεί και αυτός στο πρωτάθλημα της Football league, οπότε θα είναι ένα ακόμη χρήσιμο τέστ για συμπεράσματα.
Στο μεταξύ, με προπόνηση που έγινε το Σάββατο( 24/9) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία της εβδομάδας.
Την Κυριακή οι παίκτες του ΟΦΗ θα έχουν ρεπό, ενώ την προσεχή Τετάρτη (28/9) θα δώσουν ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι, με τον Ηρόδοτο (ομάδα Α1 ΕΠΣΗ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το προπονητικό πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδας, θα ξεκίνήσει με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (26/9) στις 10 το πρωί στο αθλητικό κέντρο.